Søkeresultater

  1. N

    Jeg var på konsert i dag/går!

    Var på Nordic Night på over Oslo Startet med et akustisk sett fra Gåte i regnet med kor som var bra, Ævestad pratet for mye men musikken var bra. Første gang jeg fikk se Marit Boine med fullt band heldigvis hadde det sluttet å regne og hun var fantastisk, Sarah Parkman fra Sverige var et nytt...
  2. N

    Jeg var på konsert i dag/går!

    Jeg var heldig som hadde plass langt fremme på Scofield og hadde en bedre opplevelse men litt for pent og pyntelig for meg ,savnet bass og trommer.
  3. N

    Jeg var på konsert i dag/går!

    Så de på Victoria Jazz kl 14: veldig bra 🤓
  4. N

    dCS Varese - Et system uten sidestykke

    Gleder meg 🤩
Topp Bunn