Var på Nordic Night på over Oslo Startet med et akustisk sett fra Gåte i regnet med kor som var bra, Ævestad pratet for mye men musikken var bra.
Første gang jeg fikk se Marit Boine med fullt band heldigvis hadde det sluttet å regne og hun var fantastisk, Sarah Parkman fra Sverige var et nytt...