Spissoy's HiFi ved sjøen!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.599
    Antall liker
    7.539
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    16
    Den liveplata har eg alltid likt, sjølv om eg veit at ho jamt over er rekna som noko av det verste han har gjeve ut.
    Liker den selv, kjøpte «blindt» og ble overrasket! Har MTV Unplugged på handlelisten, må kanskje høre den på streaming før kjøp 😅
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.599
    Antall liker
    7.539
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    16
    Nærmer seg Tons of Rock nå.. Ser W.A.S.P har avlyst og Accept har tatt plassen som jeg aldri hørt om men det høres gøy ut! 😁

    Ellers ser det ut til å bli mange svette folk på sletta - Badeshortsen er pakket! Håper det er iskaldt øl 😁

    IMG_5841.jpeg


    IMG_5842.jpeg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    8.046
    Antall liker
    15.498
    Nærmer seg Tons of Rock nå.. Ser W.A.S.P har avlyst og Accept har tatt plassen som jeg aldri hørt om men det høres gøy ut! 😁

    Ellers ser det ut til å bli mange svette folk på sletta - Badeshortsen er pakket! Håper det er iskaldt øl 😁

    Vis vedlegget 1206791
    Frykt ikke O`Spissoy, de har eget øltelt og halvliterpriser som om det skulle være den edleste champagne man får servert.
    Hvilket det ikke er.
    Med fare for å tråkke i salaten så tørr jeg påstå at W.A.S.P. ikke er så farlig at har avlyst.
    For 2 år siden var det temmelig patetiske saker etter mitt skjønn.
    Jeg ville mye heller hatt et lengre sett med Opeth, Exstreme eller Tool som alle spilte fletta av satans folk ;)
    Husk solkrem, og fullt bankkort.
    Jeg ramler innom på lørdag.
    Kanskje vi sees igjen?
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.599
    Antall liker
    7.539
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    16
    Frykt ikke O`Spissoy, de har eget øltelt og halvliterpriser som om det skulle være den edleste champagne man får servert.
    Hvilket det ikke er.
    Med fare for å tråkke i salaten så tørr jeg påstå at W.A.S.P. ikke er så farlig at har avlyst.
    For 2 år siden var det temmelig patetiske saker etter mitt skjønn.
    Jeg ville mye heller hatt et lengre sett med Opeth, Exstreme eller Tool som alle spilte fletta av satans folk ;)
    Husk solkrem, og fullt bankkort.
    Jeg ramler innom på lørdag.
    Kanskje vi sees igjen?
    Ja leste at VIP området også har egne leskedrikk butikker! 😁 Blir mitt første Tons så er jo litt spent!

    Jeg har ingen forhold til W.A.S.P, det er hovedsaklig Limp Bizkit, A Perfect Circle og Rival Sons som er hovedtrekkplasteret for meg 😄
    Også gøy å få høre/se så mange ukjente artister, tror det blir gøy! (Selvfølgelig gøy å se Iron Maiden og The Offspring som jeg vokste opp med! )

    Solkrem og solhatt er lagt i kofferten!
    Sees plutselig! 🥳
     
    Sist redigert:

    idarr

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.07.2009
    Innlegg
    261
    Antall liker
    671
    Sted
    Fitjar Hordaland
    Ja leste at VIP området også har egne leskedrikk butikker! 😁 Blir mitt første Tons så er jo litt spent!

    Jeg har ingen forhold til W.A.S.P, det er hovedsaklig Limp Bizkit, A Perfect Circle og Rival Sons som er hovedtrekkplasteret for meg 😄
    Også gøy å få høre/se så mange ukjente artister, tror det blir gøy! (Selvfølgelig gøy å se Iron Maiden og The Offspring som jeg vokste opp med! )

    Solkrem og solhatt er lagt i kofferten!
    Sees plutselig! 🥳
    Du tar vel med deg en felles bekjent vel?😂😂😂
     

    ou812rh

    HiFi, humle, malt & sykkel
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    6.736
    Antall liker
    26.738
    Sted
    Okse bydelen i Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Altså om jeg skal velge mellom balls to the wall eller animal fuck like a beast er jo litt smak og behag🤣 Jeg så også W.A.S.P for to år siden og synes de klarte seg ok, men Blackie var vel mer eller mindre invalid med ryggproblemer og måtte tildels sitte på en barstol mesteparten av konserten. Tror og håper Accept blir bra og jeg husker de som større favoritter en WASP fra ungdomstiden🤘 Skal opp på torsdag så hvem vet, kanskje vi møtes!
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.599
    Antall liker
    7.539
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    16
    Altså om jeg skal velge mellom balls to the wall eller animal fuck like a beast er jo litt smak og behag🤣 Jeg så også W.A.S.P for to år siden og synes de klarte seg ok, men Blackie var vel mer eller mindre invalid med ryggproblemer og måtte tildels sitte på en barstol mesteparten av konserten. Tror og håper Accept blir bra og jeg husker de som større favoritter en WASP fra ungdomstiden🤘 Skal opp på torsdag så hvem vet, kanskje vi møtes!
    Har skjønt at denne WASP konserten skulle være ett «komme sterkere tilbake» øyeblikk men slik gikk det ikke, aldri sett noen av dem live før så for meg er det litt ett fett, er nok godt nedi ølet når de kommer på scenen 😁

    Plutselig! Alltid gøy å hilse på HFS´ere! 🤘😄
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn