For mye sitron-juice i dag??I Norge har vi ikke for vane å oversette egennavn
Ikke det nei?I Norge har vi ikke for vane å oversette egennavn
ihvertfall ikke Old DanishFor mye sitron-juice i dag??![]()
Atlanterhavet..Ikke det nei?
Hva kaller du det store havområdet øst for det amerikanske fastlandet?
Got me goodAtlanterhavet..
Er ikke prez Donald litt gammel til å være poolboy i det grønne bassenget i Washington?
Pablo tar seg av det daglige.
Heldigvis kan du trene aerobics med sånne fine trappe-step-bevegelser.Ikke til å stole på
For her sitter jeg å legger ut et kortreist reisebrev. Men kona er på vei til Bermuda og jeg må sitte her i sola i Råde og kjede meg Vis vedlegget 1206772
Så fint dere har fått det!!Synes egentlig hjemmesommer fungerer greit jeg. Men planlegger noen timer fri fra solen i morgen for å hente den nye maskinen min.
Vis vedlegget 1207188
hva er flaggblått?Flaggblå maling hjelper helt sikkert ikke...
Sånn Trump har brukt i plaskedammen sin. Veldig bra for alger og sånn.hva er flaggblått?
Hun er snart hjemme, er på Heatrow nå, så dette ble den siste boomer-posten på en stund.Jøje meg, er du også begynt med sånne god morgen greier. Aner vi at du kjeder deg litt nå når din ualminnelig mye bedre halvdel er bortreist og tasser rundt blant sukkertøyfargede hus på Bermuda![]()
Med monitor og greierFrom Ski With Love
Besøkte min kjære, gode venn @jorwed_ i dag. Mannen som har forsynt Tosken med mange morsomme apparater og masse deilig musikk. Hadde med meg lille frk. Tosk også som fikk med seg flere CDer som en hyggelig sommergave, hun smilte bredt.
Men årsaken til visitten var ikke bare sosial, Tosken tok med seg beistet.
Takk!Med monitor og greierGratulerer
![]()
Takketakk! Ja, blir morsomt å få den til å lage lyd. Den fungerer bra alltså, men må ha litt TLC...Gratulerer med ny spiller. Den var skikkelig bøs![]()
Næh, beistet drukner sammelignet med variabelen som er Tosken sjæl...Gratulerer med mer enn voksen spiller! Jeg antar den er så stor at det er rykk tilbake til start med målinger![]()
Tusen takk! Snart klart for en liten test...Gratulerer med super flott spillerFortsatt fin sommer
mvh
hifivintage.co.uk
Sukk! Ja, det hadde kanskje vært kult med VU, men alt koster. Med mindre en orginalenhet ramler i fanget på meg tror jeg at jeg får være fornøyd med VUene i Toskeboksene.Ser ut som du trenger en slik:
![]()
Studer VU Meter Bridge - HiFi Vintage
Studer VU Meter Bridge . HiFi Vintage the best sound experience. Analogue audio at your fingertips.hifivintage.co.uk
![]()
VU Meter Bridge Unit for Studer Recorder A80, Fits Original Cabinet, New Custom Built - Reel to Reel World
Description: Rack Mount or Table top (Shelf version with wood side panels) are available. This 3U VU unit is suitable to any Studer Reel to Reel machine – or any other recorder – which comes without VU meters to enable control and monitor of recording and playback levels. Ensures calibrated and...www.reeltoreelworld.com
mvh
KJ
Nei, det er vel temmelig åpenbart at ikke vi deler estetisk sans. Jeg synes A80 er usedvanlig vakker, du liker å gå på ski.Båndspillere er ikke pene, men de skal visstnok gi god lyd.