For mye sitron-juice i dag??I Norge har vi ikke for vane å oversette egennavn
Ikke det nei?I Norge har vi ikke for vane å oversette egennavn
ihvertfall ikke Old DanishFor mye sitron-juice i dag??![]()
Atlanterhavet..Ikke det nei?
Hva kaller du det store havområdet øst for det amerikanske fastlandet?
Got me goodAtlanterhavet..
Er ikke prez Donald litt gammel til å være poolboy i det grønne bassenget i Washington?
Pablo tar seg av det daglige.
Heldigvis kan du trene aerobics med sånne fine trappe-step-bevegelser.Ikke til å stole på
For her sitter jeg å legger ut et kortreist reisebrev. Men kona er på vei til Bermuda og jeg må sitte her i sola i Råde og kjede meg Vis vedlegget 1206772