Spissoy's HiFi ved sjøen!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.596
    Antall liker
    7.529
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    16
    Den liveplata har eg alltid likt, sjølv om eg veit at ho jamt over er rekna som noko av det verste han har gjeve ut.
    Liker den selv, kjøpte «blindt» og ble overrasket! Har MTV Unplugged på handlelisten, må kanskje høre den på streaming før kjøp 😅
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.596
    Antall liker
    7.529
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    16
    Nærmer seg Tons of Rock nå.. Ser W.A.S.P har avlyst og Accept har tatt plassen som jeg aldri hørt om men det høres gøy ut! 😁

    Ellers ser det ut til å bli mange svette folk på sletta - Badeshortsen er pakket! Håper det er iskaldt øl 😁

    IMG_5841.jpeg


    IMG_5842.jpeg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    8.045
    Antall liker
    15.498
    Nærmer seg Tons of Rock nå.. Ser W.A.S.P har avlyst og Accept har tatt plassen som jeg aldri hørt om men det høres gøy ut! 😁

    Ellers ser det ut til å bli mange svette folk på sletta - Badeshortsen er pakket! Håper det er iskaldt øl 😁

    Vis vedlegget 1206791
    Frykt ikke O`Spissoy, de har eget øltelt og halvliterpriser som om det skulle være den edleste champagne man får servert.
    Hvilket det ikke er.
    Med fare for å tråkke i salaten så tørr jeg påstå at W.A.S.P. ikke er så farlig at har avlyst.
    For 2 år siden var det temmelig patetiske saker etter mitt skjønn.
    Jeg ville mye heller hatt et lengre sett med Opeth, Exstreme eller Tool som alle spilte fletta av satans folk ;)
    Husk solkrem, og fullt bankkort.
    Jeg ramler innom på lørdag.
    Kanskje vi sees igjen?
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.596
    Antall liker
    7.529
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    16
    Frykt ikke O`Spissoy, de har eget øltelt og halvliterpriser som om det skulle være den edleste champagne man får servert.
    Hvilket det ikke er.
    Med fare for å tråkke i salaten så tørr jeg påstå at W.A.S.P. ikke er så farlig at har avlyst.
    For 2 år siden var det temmelig patetiske saker etter mitt skjønn.
    Jeg ville mye heller hatt et lengre sett med Opeth, Exstreme eller Tool som alle spilte fletta av satans folk ;)
    Husk solkrem, og fullt bankkort.
    Jeg ramler innom på lørdag.
    Kanskje vi sees igjen?
    Ja leste at VIP området også har egne leskedrikk butikker! 😁 Blir mitt første Tons så er jo litt spent!

    Jeg har ingen forhold til W.A.S.P, det er hovedsaklig Limp Bizkit, A Perfect Circle og Rival Sons som er hovedtrekkplasteret for meg 😄
    Også gøy å få høre/se så mange ukjente artister, tror det blir gøy! (Selvfølgelig gøy å se Iron Maiden og The Offspring som jeg vokste opp med! )

    Solkrem og solhatt er lagt i kofferten!
    Sees plutselig! 🥳
     
    Sist redigert:

    duc999

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2007
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    6.824
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    4
    Rival Sona var oppvarmings band for Rolling Stones i København for noen år siden 🙂
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn