Focal er virkelig i vinden igjen hos Oslo Hi-Fi Center!
Vi har nylig solgt et par Utopia, og sist helg kjørte vi demo på Sopra No2 med stor interesse og bra engasjement fra både nye og gamle Focal-entusiaster. Det liker vi
Så da gjør vi det eneste riktige:
I tillegg har vi nå fått inn et nytt par rykende ferske Focal Diablo Utopia EVO til demo – en høyttaler som kombinerer rå dynamikk, presisjon og musikalitet på en måte som bare Focal kan.
Så hvis du er nysgjerrig på hva franskmennene driver med om dagen, er det bare å ta turen innom Oslo Hi-Fi Center for en lytt. Dette låter rett og slett fantastisk
Velkommen til demohelg hos Oslo Hi-Fi Center i Vika

