Han han oppdaga fars gamle post-punk, art pop og new romantics-skiver?Spurte guttungen på 17 hva han lytter på for tiden..."80 tals" var svaret
Ikke enda, men det jobbes i smyg for å få de innHan han oppdaga fars gamle post-punk, art pop og new romantics-skiver?
«Enkelt» og veldig vakkert.
Bare å høre av sig, så finner vi tid og anledning når det passer«Enkelt» og veldig vakkert.![]()
Reid var ny også for meg tidligere idag, mannen har en bra track Record som textforfatter, Henry er en gammel favoritt derimot, kan värt verdt å ta seg en lytt i katalogen hans @vimReid/Henry, Life and time var et ubeskrevet blad for min del, men såter nydelig!
Takk for tips![]()
Dette måtte nytes litt utover natta, nydelig musikk og teksterTakket for tips, nydelig var dette
gismo
En av mine -80t favoritt plater
En av mine -80t favoritt platerhusker jeg såg dem på Roskilde akkurat når Fishermann Blues plata kom, blev litt skuffet over stil forandringen dem gjort da.
Karl Wallinger og World Party Private Revolution er helt der oppe også![]()
Proac og WW var min introduksjon til denne sære hobbyen!Hva man finner igjen, min förste Accuphase Amp i ca 97-98, E-306V med ProAc speakers og Wireworld kabler og en Meridian 508 High Resolution cdp
Vis vedlegget 1153378
Jeg hadde begynt 10 år tidligere, men da/nu va på nivåProac og WW var min introduksjon til denne sære hobbyen!
Helt på sin plassHvis du tillater litt Japan-nerding i tråden:
Sylvian, Jansen og Barbieri ble vel de som hadde de beste solokarrierene etter oppsplittingen. Var jo selv veldig fokusert på Sylvian etter bruddet - ikke uten grunn, da han jo er en fantastisk vokalist og låtskriver. De var jo en sum av deler, men i ettertid har jeg innsett at det var basspillet til Mick Karn som «definerte» sangene til Japan på mange måter. Han fikk vel ikke helt den kred‘en han fortjente - ihvertfal ikke fra min side. Er fasinerende (i ettertid) å følge basslinjene han satte opp. Unik, er vel ordet.