Nylig innhold av ynot

  1. Y

    Norsk Audioteknikk har byttet logo og ny webside/webbutikk er under utvikling.

    Jeg hadde tenkt å skrive akkurat det samme. Lik font på all tekst så er du i mål 🙂
  2. Y

    Bergmann spillernes venner.

    Er det flere enn @sandecker som har oppgradert føttene til Galder? Jeg vurderer dette, men greit å vite hva erfaringene er i såfall. Det skal stå under Modi.
  3. Y

    Bladelius

    Luksusproblemer er også problemer 🤣
  4. Y

    Bladelius

    Helt uten faglig tyngde så sier jeg "test" 😁 Jeg har aldri forstått at avkobling under elektronikk gjør noe som helst, men jeg har ikke testet. @nat Tror du at avkobling under blyklumpen min gjør noe bedre?
  5. Y

    Flere nyheter ifra Cayin på Wien High-End.

    Veldig "u-Cayinsk" design med de bølgene.
  6. Y

    Ekstern cdrom for laptop til ripping

    Takk skal du ha
  7. Y

    Ekstern cdrom for laptop til ripping

    Hei Er det noen preferanse på en en ekstern cdrom til en laptop. Den skal brukes til å rippe noen CD-er Eller er det bare å ta en, ala denne: Billig CDROM
  8. Y

    Mat, drikke og røyk BBQ Grill & Slow Cooking Food!!!

    Jeg har bestilt en Rogue Pro-s 525 i sort (ala phantom). La ved stekeplate, kullinnsats, trekk og noe fettsamlere. Med litt flaks kommer den på tirsdag 🙂
  9. Y

    Mat, drikke og røyk BBQ Grill & Slow Cooking Food!!!

    Jeg likte ikke røkt mat, men så var vi på besøk hos en grillentusiast som serverte røkt kalkun. Den var fantastisk god og da måtte vi kjøpe en smoker, det ble en Traeger. Han vi var på besøk hos hadde mange griller og smokere, men den han hadde brukt da var en gigantisk Yoder med noe...
  10. Y

    Mat, drikke og røyk BBQ Grill & Slow Cooking Food!!!

    Det der så nydelig ut. Vi har en mindre modell fra Traeger også 🙂
  11. Y

    Mat, drikke og røyk BBQ Grill & Slow Cooking Food!!!

    Jeg har googlet litt om den Broil King du nevnte. Ingen er 100% enige om Weber, Napoleon eller Broil King, men jeg får inntrykket av at flere er fornøyd med Napoleon enn Weber, enn Broil King, men det er ikke sikker at det er rett heller. Vi er egentlig ganske fornøyd med Weber Genesis som...
  12. Y

    Mat, drikke og røyk BBQ Grill & Slow Cooking Food!!!

    Den gassgrill som skal pensjoneres kommer opp over 350grader. Napoleon har infrarød sear som hvisnok kommer opp i 800grader. Det holder 😁
  13. Y

    Mat, drikke og røyk BBQ Grill & Slow Cooking Food!!!

    Jeg ser den, kull er bedre. Gassgrill med kull er et greit kompromiss synes jeg, og jeg kan fyre opp en smoker hvis jeg vil ha noe low and slow.
  14. Y

    Mat, drikke og røyk BBQ Grill & Slow Cooking Food!!!

    Napoleon har innlegg for kull så man kan få begge deler.
Topp Bunn