Nylig innhold av X-Cell

  1. X-Cell

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    Klasse D kan bli varme de også.. :)
  2. X-Cell

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    Klasse D slår nok litt hardere ja. :) Det skulle kansje vært noen brutale Knedahl monoblokker til vær skyhårn :)
  3. X-Cell

    Spissoy's HiFi ved sjøen!

    Rival Sons har jeg ikke hørt noe spesielt på. Men soloplaten til vokalisten Jay Buchanan mistenker jeg kan bli årets album for min del. Det har blitt snurret enormt mye her og jeg bare digger det.
  4. X-Cell

    Abrahamsen`s venner

    Funker nok sikkert, men skader nok ikke legge noen kroner ekstra i noe nytt og mer framtidsrettet
  5. X-Cell

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    Blir de ikke litt mye vinklet slik de står i kino rommet? :)
  6. X-Cell

    Hertugen's Loft

    Danskene skal bort? Blir det danskebåten?
  7. X-Cell

    Just listen...Audiovector's venner.

    Third-Party Remotes: The Discreet Hub's receiver can be programmed and controlled by many universal or third-party learning remotes. Physical Adjustments: If needed, there are physical volume toggles and source-switching LEDs on the back panel of the Hub
  8. X-Cell

    gismo`s musikk-stue

    Kristian har mye bra. :)
  9. X-Cell

    X-Cell's hybrid fysikk og en siesta i fiesta

    Jaja, det har vært trivelig med litt siesta i en fiesta. Men det er kanskje siste tiden med bilen om alle brikker faller på plass de neste dagene.. Får krysse fingrene :) eller ikke krysse dem.. Forsvinner sølvpilen blir det faktisk litt trist.. Men men :)
  10. X-Cell

    Hi-fi ann am baile beag ann an Alba

    Gratulere med ny tråd og nye eventyr.
  11. X-Cell

    RoDa's anleggstråd MkII

    Ja megapiksler og og oppløsning på skjermer burde gå ned ettersom alderen går opp :) akk den tiden jeg hadde 1,3megapinksel kamera på min gamle Sony Ericsson... Det var jo en revolusjon 😁
  12. X-Cell

    gismo`s musikk-stue

    Måtte kjøpe meg noen kølsvarte dynaudio greier for å se hva ståa er :)
  13. X-Cell

    RoDa's anleggstråd MkII

    Man trenger ikke så mye vakuum i et anlegg, eller rør om du vil, for å få magien fram :) har lært det her nå på den dyre måten med å bytte ut en sak med mye vakuum og flere rør til en med litt mindre rør men desto deiligere lyd :)
  14. X-Cell

    Hertugen's Loft

    Rent og pent :)
  15. X-Cell

    "18+" Bjørns Hifi-reise til norske vikingers fotballfest i Trumpistan "18+"

    Ja heldigvis er det meste laget i Østen :) Sjeldent jeg blir imponert over noe fra Vesten iallefall, men Aesthetix har faktisk brukbar byggekvalitet.
Topp Bunn