Nylig innhold av vipa

  1. vipa

    men Tosken var ikke død

    Gratulerer med bælbøs spiller 🤩
  2. vipa

    men Tosken var ikke død

    Bare de atletiske låra til tosken som står for driften eller litt hjelp av elektromagnetiske krefter? 🚴😁
  3. vipa

    men Tosken var ikke død

    På denne? 😁 Ti tum ti Tum ti ti tum tum...
  4. vipa

    Hertugen's Loft

    But who's out😉
  5. vipa

    VIVA LA VIPA

    Noen ganger så må det bare bli The Wall 😎 🧱
  6. vipa

    VIVA LA VIPA

    Move yourself! Eller gjør som Vipa og Nalle, sitt på ræva og nyt musikk 😎
  7. vipa

    VIVA LA VIPA

    Vipa og kollegaene stiller med fotball trøye for å støtte barnekreft saken. Regner med at i hvert fall @The Gunner godkjenner denne 😎
  8. vipa

    VIVA LA VIPA

    Let the music of your life Give life back to music 😎
  9. vipa

    REL Planar PL1- og PL-2 – subwooferen får en ny plass i rommet - HiFiHub

    Han Sigberg, nei han henger der på veggen ikke sant? Undercover ikke sant? Incognito ikke sant, Bob Bob Bob 😁
  10. vipa

    VIVA LA VIPA

    50 år på dagen siden denne ble utgitt og 16 år på dagen siden Dio gikk ut av tiden 😢 Stort det her 🤘
  11. vipa

    Deep Purple

    Har noen ganger irritert meg over folk som prøver å holde liv i gamle utdebaterte tråder. Kom dessverre til å tenke på denne når jeg fant original 72 versjon og Steve Willson utgaven lagret på min album liste på Spotify. Måtte kjøre en sammenligning på digitale versjoner da jeg hatet vinyl...
  12. vipa

    FantOrang Divorced byggetråd

    Kanskje en liten delegasjon av møbel kæll vipa og @MakkinTosken ( med fare for å brenne ned det meste) og Dynaudio (svikeren) @_RoDa_ skulle tatt en tur til Toten . Sier som Benny: bare kaster ut et forslag ikke sant, Bob Bob Bob 😁
  13. vipa

    Hertugen's Loft

    Kanskje du burde bytte nick til bilde skaperen 🫣🤣
  14. vipa

    RoDa's anleggstråd MkII

    Gratulerer med snabelfine høyttalere 🤩
  15. vipa

    Hertugen's Loft

    And then one day you find ten years have got behind you, no one told you when to run, Hertugen missed the starting gun 🥂 Gratulerer med dagen Ove 🎉
Topp Bunn