Nylig innhold av vidarje

  1. vidarje

    alphamale sin sutrekrok.......

    Han til høyre uten jakke? Jeg har jo bare sett bilder av deg :giggle:
  2. vidarje

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    Jeg måtte rygge i oppoverbakke med motorsykkel i går fordi taxien foran meg kjørte forbi sperrelinjen og så kom bussen rundt hjørnet:oops:
  3. vidarje

    MM sin musikk, hifi og fototråd

    Gratulerer med dagen🎂
  4. vidarje

    DIY-Lydplanke med god lyd

    Vi har flere bilder av henne på hytta så det passet bra inn :)
  5. vidarje

    DIY-Lydplanke med god lyd

    Enig at tv henger høyt, men det er en Samsung Frame som vi har et bilde på når vi ikke bruker den. Vi sitter også ganske langt unna, så det går helt fint med nakken :giggle:
  6. vidarje

    DIY-Lydplanke med god lyd

    Jeg endte med to Tangband elementer skjult i racket i tillegg er to 6,5" gjemt under sofaen.
  7. vidarje

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Prøvde Go-Ahead for første gang i helgen. Oslo-Kristiansand på fredag ca 2 timer forsinket ankomst. Toget hjem søndag ettermiddag ble innstillt. De klarte ikke å fikse alternativ transport, så vi måtte kjøpe ny bussbillett hos Vy for å komme hjem. Vi var 30 korister som var på tur.
  8. vidarje

    Diverse Dilldalltråden 1.5

    Så på messer bør vi lytte med øynene åpne, men hjemme når det er stille bør de være lukket :giggle:
  9. vidarje

    Høyttalere Best mulig lyd, for minst mulig penger.

    Har ikke vært der etter at Tor sine gamle topper ble installert. Skulle gjerne tatt en tur på søndag, men da er jeg på kortur til Kristiansand. Håper på å få tatt en tur senere til deg, Roald og Tor :giggle:
  10. vidarje

    Konserter framover

    Hvis noen er i Kristiansand til helgen er dette en mulighet :giggle: https://kilden.com/program/46905-umulig-kjaerlighet/
  11. vidarje

    8x12_TOM's anlegg

    2,76 sekunder er rekorden, satt av en 9åring :giggle:
  12. vidarje

    Stemningsrapport med bilde!

    Da er vi nesten på samme sted, Abruzzo her :giggle: (utsikt fra ytterdøren)
  13. vidarje

    Hytte

    Blir bare smågutten i forhold. Vi plukket med oss en del bjørk etter at skogsmaskinene hadde tatt med furua.
  14. vidarje

    Hytte

    Godt jobba :giggle: Må du bygge et vedskjul til?
  15. vidarje

    Stemningsrapport med bilde!

    Ikke fullt så god stemning her, flatt batteri (ekstra lysene hadde stått på)
Topp Bunn