Prøvde Go-Ahead for første gang i helgen. Oslo-Kristiansand på fredag ca 2 timer forsinket ankomst. Toget hjem søndag ettermiddag ble innstillt. De klarte ikke å fikse alternativ transport, så vi måtte kjøpe ny bussbillett hos Vy for å komme hjem. Vi var 30 korister som var på tur.