Nylig innhold av steinost

  1. steinost

    Soulines U Base reduserer vibrasjoner og resonanser

    For de som liker slikt. Har jo jobbet i de fleste legeringer av dette. Det de før kalte 1S kunne du jo lage merker med negelen i. Den er veldig død. https://langhe-industry.com/no/types-of-aluminum-alloys/
  2. steinost

    Soulines U Base reduserer vibrasjoner og resonanser

    6061 er sjøbestandig, egner seg til sveising og eloksering. Ikke mer komplisert enn det.
  3. steinost

    Christian's kino

    Du får jevnere trykkutjevning ved å fordele de slik. Hadde tårna mine ikke fordelt slik. Ble mye bedre med å få de jevnet ut. Får jo lyst til å lage to tårn til. Men sliter litt med plassen til resten.
  4. steinost

    Christian's kino

    Sett dette først nå. En jævla god plan i mine øyne. Lik fordeling er veldig smart i høyde og bredde. Har jo bare en brøkdel av det du har. Men fordelt på best mulig måte. Dette må bli veldig bra.
  5. steinost

    JBL M2 (p) mini

    Har jeg sagt det tidligere ............ jævla fint.🥰😍
  6. steinost

    Sevalds rosablogg

    Skjer vell på fredag tenker jeg. Skal på fest, der skal de vise det på storskjerm. Bryr meg egentlig ikke, men blir vel jubel om de klarer det.
  7. steinost

    8x12_TOM's anlegg

    GT med en skvett sprite, gjør den enda bedre. Litt søtere. Nå banner jeg sikkert i kirken fo GT folket.
  8. steinost

    Akustikk i "furtebua"

    God avrunding må til.
  9. steinost

    Akustikk i "furtebua"

    Kasser under arbeid.
  10. steinost

    Akustikk i "furtebua"

    Osten lager oppbevaring av LP samling. Sidene er ikke på enda. Da blir det 4 kasser på hjul under. Det er ikke bena dere ser😁
  11. steinost

    Infinity Kappa 9.2i - Erfaringer?

    Det kan jo ha med rommet å gjøre også da, går i metning. Men målinger sier jo en del, om det som kan være problemet. Men morro att du fant amp som klarer det.
  12. steinost

    JBL M2 (p) mini

    Ei fantastisk flamebjørk. Den tror jeg kan bli bra ved, skrivefeil møbel heter det. Min far lagde et skrivebord i det en gang. Veit ikke om jeg tørr å innrømme det. Det havnet på dynga. En skam uten sidestykke.
  13. steinost

    Sevalds rosablogg

    Hørte den bare på øra på jobben Må prøves i furtebua.
  14. steinost

    Sevalds rosablogg

    Mener Monica Heldal? Det er ikke for å pirke :=)
  15. steinost

    men Tosken var ikke død

    Heldigvis bare vann i flaska mi.
Topp Bunn