For de som liker slikt.
Har jo jobbet i de fleste legeringer av dette.
Det de før kalte 1S kunne du jo lage merker med negelen i. Den er veldig død.
https://langhe-industry.com/no/types-of-aluminum-alloys/
Du får jevnere trykkutjevning ved å fordele de slik.
Hadde tårna mine ikke fordelt slik. Ble mye bedre med å få de jevnet ut. Får jo lyst til å lage to tårn til.
Men sliter litt med plassen til resten.
Sett dette først nå.
En jævla god plan i mine øyne.
Lik fordeling er veldig smart i høyde og bredde.
Har jo bare en brøkdel av det du har.
Men fordelt på best mulig måte.
Dette må bli veldig bra.
Det kan jo ha med rommet å gjøre også da, går i metning.
Men målinger sier jo en del, om det som kan være problemet.
Men morro att du fant amp som klarer det.
Ei fantastisk flamebjørk.
Den tror jeg kan bli bra ved, skrivefeil møbel heter det.
Min far lagde et skrivebord i det en gang.
Veit ikke om jeg tørr å innrømme det. Det havnet på dynga. En skam uten sidestykke.