Ja leste at VIP området også har egne leskedrikk butikker! 😁 Blir mitt første Tons så er jo litt spent!
Jeg har ingen forhold til W.A.S.P, det er hovedsaklig Limp Bizkit, A Perfect Circle og Rival Sons som er hovedtrekkplasteret for meg 😄
Også gøy å få høre/se så mange ukjente artister, tror...