Nylig innhold av Spissoy

  1. Spissoy

    Spissoy's HiFi ved sjøen!

    Har hatt det værre! Dag 2 av 7 uker ferie. Var innom Råkk&Rolls men fant kun en ting av interesse, Stevie Ray Vauhan - Texas Flood på MoFi UD.. Får tenke på den til mandag :rolleyes:
  2. Spissoy

    Spissoy's HiFi ved sjøen!

    Ramla inn 3 plater i dag, Opeth har represset desse to på clear vinyl. 🥳 Kommer vel inn ca 20 plater til, hovedsaklig Opeth 😅🙃
  3. Spissoy

    Spissoy's HiFi ved sjøen!

    Den utflytta Fitjarbuen er med så klart, eller, jeg er med han blir mer korrekt 😅
  4. Spissoy

    Spissoy's HiFi ved sjøen!

    Har skjønt at denne WASP konserten skulle være ett «komme sterkere tilbake» øyeblikk men slik gikk det ikke, aldri sett noen av dem live før så for meg er det litt ett fett, er nok godt nedi ølet når de kommer på scenen 😁 Plutselig! Alltid gøy å hilse på HFS´ere! 🤘😄
  5. Spissoy

    Spissoy's HiFi ved sjøen!

    Ja leste at VIP området også har egne leskedrikk butikker! 😁 Blir mitt første Tons så er jo litt spent! Jeg har ingen forhold til W.A.S.P, det er hovedsaklig Limp Bizkit, A Perfect Circle og Rival Sons som er hovedtrekkplasteret for meg 😄 Også gøy å få høre/se så mange ukjente artister, tror...
  6. Spissoy

    Spissoy's HiFi ved sjøen!

    Nærmer seg Tons of Rock nå.. Ser W.A.S.P har avlyst og Accept har tatt plassen som jeg aldri hørt om men det høres gøy ut! 😁 Ellers ser det ut til å bli mange svette folk på sletta - Badeshortsen er pakket! Håper det er iskaldt øl 😁
  7. Spissoy

    iGrans Mikrokosmos

    Nydelig gjennomgang!! :)
  8. Spissoy

    Spissoy's HiFi ved sjøen!

    Liker den selv, kjøpte «blindt» og ble overrasket! Har MTV Unplugged på handlelisten, må kanskje høre den på streaming før kjøp 😅
  9. Spissoy

    Spissoy's HiFi ved sjøen!

    Rolig lørdag… Har kun en uke nattskift på jobb nå før 7 ukers ferie, det blir ganske OK! 🥳 Reiser rett til Oslo for Tons Of Rock! Hører gjennom mine nye kjøp, hadde Bob Dylan bare hørtes slik ut når jeg så han i 2019, riktignok 41 år eldre enn her - Live In Budokan!
  10. Spissoy

    Spissoy's HiFi ved sjøen!

    Liten tur innom Shabby´s Records i Haugesund i dag, kunne fort blitt fattig der men klarte holde igjen 😅 Ble 4 plater med hjem, den eneste brukte platen (Bob Dylan At Budokan 1979) er stygg i coveret men platene var strøkne! 😄
  11. Spissoy

    High End Wien 2026

    Pøs på med bilder! Ser tydelig at en må prioritere denne messen til neste år! :D
  12. Spissoy

    Spissoy's HiFi ved sjøen!

    Fått samlet litt rask fra rundt om i Norge + Platekompaniet.. Sitter å lurer fælt på hva neste dings i HiFí´en skal være… Mange fristelser på Finn, men hva trenger jeg… Har lyst på ett bedre fortrinn, siden Gryphon Tabu Pre/one kom ut i starten av 90-tallet og jeg vet at det finnes bedre...
  13. Spissoy

    Spissoy's HiFi ved sjøen!

    Gøy å komme på jobb når folkene fra UK er kommet! Liten pakke med Opeth som ikke er hyllevarer. Damnation på hvit vinyl, forseglet Collector´s edition Slipcase (CD) og In Cauda Venenum med OBI på CD. 😄
  14. Spissoy

    KJOENIK's stereoanlegg

    Gratulerer med flott SUT og pickup! 😄 ^ den røde 964 turboen var fet..! :love:
  15. Spissoy

    VINYL

    Fortell gjerne litt mer? Er svært fornøyd med mitt Aura Fidelity RIAA så nysgjerrig :)
Topp Bunn