Bedre messesenter, men bedre tilbud på matsiden i München. Nå måtte man ut for å få seg varm lunsj, og det var kun food-trucker på utsiden. Ikke for det, maten derfra var bra den, men litt upraktisk å måtte sitte ute på benker dersom været ikke er som det stort sett var denne helgen.
Som...