Nylig innhold av R.E.S.

  1. R.E.S.

    Dexter – en ny jazzgigant utvider Marten sitt sortiment

    Det er grunn til å glede seg. Dexter Quintet imponerte i Wien.
  2. R.E.S.

    royervins anlegg

    Hvis noen av dere som var i Wien snappet opp andre låter som man burde sjekke ut, så del gjerne de låtene her også.
  3. R.E.S.

    royervins anlegg

    Tilbake fra messa i Wien har jeg satt sammen en spilleliste med musikk jeg hørte ble spilt. https://open.qobuz.com/playlist/65318723 https://tidal.com/playlist/d2fba9a1-3ac1-4a73-8b96-8553af637f3a For de som etterlyser Spotify, så betaler Spotify artistene så elendig at det vil jeg ikke ha.
  4. R.E.S.

    High End Wien 2026

    Bedre messesenter, men bedre tilbud på matsiden i München. Nå måtte man ut for å få seg varm lunsj, og det var kun food-trucker på utsiden. Ikke for det, maten derfra var bra den, men litt upraktisk å måtte sitte ute på benker dersom været ikke er som det stort sett var denne helgen. Som...
  5. R.E.S.

    High End Wien 2026

    Hadde vært fint om vi kunne samlet norske besøkende på messa ved selfieskjermen på Level 0 rett innenfor hovedinngangen kl 11 i dag. Så kunne jeg fått tatt et bilde til Stereo+ og kanskje også fått intervjuet noen av dere om hva dere synes har vært det beste på messa. Jeg står der og venter på...
  6. R.E.S.

    High End Wien 2026

    Jeg drar nedover fra onsdag til søndag. Skal bo på Hotell Post, tre minutter å gå fra U1-stoppet Schwedenplatz.
  7. R.E.S.

    royervins anlegg

    I mitt også. Flott sesong.
  8. R.E.S.

    royervins anlegg

    I dag får hifi være hifi...
  9. R.E.S.

    Harbeth

    Heed LaGrange spiller strålende, men er ikke den ganske minimalistisk også? Hva med EAM Labs? Deres Classic-serie med integrerte forsterkere låter veldig bra. Jeg har hatt 102i hjemme på test, og nå står 302i og spiller på et par Harbeth M40.5 XD2. Begge er innafor budsjett.
  10. R.E.S.

    Harbeth

    Klasse A-forsterkere låter fenomenalt på Harbeth, men de blir jo veldig varme. Jeg hadde Accuphase A-80 da jeg testet SHL5 XD (forrige modell), og det spilte helt fantastisk. Men det hadde hjulpet om du hadde sagt noe om budsjettet ditt for ny forsterker.
  11. R.E.S.

    Sport, sykkel og trening Norsk fotball 2026

    Måtte jo bli bra når han ikledde seg en så flott drakt da han var guttunge.
  12. R.E.S.

    royervins anlegg

    Jeg gjorde det i utgangspunktet fordi et par høyttalere jeg hadde til test stod litt ustødig på teppet. Det gjør ikke mine, men det er mulig at lyden ble en liten tanke bedre definert.
  13. R.E.S.

    royervins anlegg

    Prøver meg litt fram med å snu teppet 90 grader, slik at høyttalerne blir stående rett på parkettgulvet i stedet for oppå teppet.
  14. R.E.S.

    royervins anlegg

    Et par terminaler som jeg stikker pluggene i multimeteret inni, en vippebryter for å velge høyre og venstre rør, pluss et par bittesmå hull i topplaten som gjør at jeg kan justere bias på to skruer som sitter under topplaten. Enkelt for meg og veldig flott gjort av Haave.
  15. R.E.S.

    royervins anlegg

    Da var monoblokkene tilbake etter ombygging hos Brian Haave til utvendig biasjustering. Null problem å drive Harbeth-høyttalerne mine.
Topp Bunn