Uffda, dette var trist lesing. Tenk at mannen måtte forlate sine kjære og flytte til en liten by langt oppe i fjellene for å overleve. Stakkars mann, vi burde kanskje opprette en Spleis for han slik at han kan flytte hjem igjen?
Selvfølgelig skal du få lov til å ha dine egne meninger og uttalelser. Like selvfølgelig er det at jeg kan mislike dem, latterliggjøre dem eller være uenig, og si det høyt.
Leste ett eller annet sted (Broom?) at Tesla nå kom med tre store nyheter, en ny farge, sort taktrekk innvendig og større skjerm.
Mulig Ole_Martin kan bekrefte/avkrefte dette.