Kun overskrifter
Meny
Hjem
Nytt innhold
Forsideartikler
Bransjenyheter
Nyheter fra Audiophile.no
Besøksartikler
Mitt anlegg
Min hjemmekino
Fototråder
Oversikt over butikker
Forum
Nye innlegg
Søk i forumet
Torget
Nye annonser
Lagrede søk
Nytt innhold
Nye innlegg
Nye annonser
Nyeste aktivitet
Medlemmer
Online nå
Oversikt over butikker
Nettbutikk
Gå til nettbutikken
Topping audio
Eversolo streamere
Logg inn
Registrer
Nytt innhold
Søk
Søk
Søk kun i overskrifter
Av:
Online nå
Oversikt over butikker
Meny
Logg inn
Registrer
Hjem
Medlemmer
ovitzi
JavaScript er deaktivert. For en bedre opplevelse, vennligst aktiver JavaScript i nettleseren din før du fortsetter.
Nylig innhold av ovitzi
Liv Lagga
Yrkesskade 😂
ovitzi
Innlegg #16.027
07.06.2026
Forum:
Mitt anlegg med bilder og info
Liv Lagga
Hitachi tog har jeg tilgode å kjøre👍
ovitzi
Innlegg #16.024
07.06.2026
Forum:
Mitt anlegg med bilder og info
Sven_Palvigs lytterum
https://www.lessloss.com/jam-gloves-p-239.html
ovitzi
Innlegg #2.397
05.06.2026
Forum:
Mitt anlegg med bilder og info
Stemningsrapport med bilde!
Kan fort bli god stemning dette 👍🎶
ovitzi
Innlegg #17.064
02.06.2026
Forum:
Mitt anlegg med bilder og info
Mandagsmøter 2026
Jeg kan ikke, skal på nattevakt.
ovitzi
Innlegg #95
27.05.2026
Forum:
Asker og Bærum audio
Stemningsrapport med bilde!
«Sjøutsikt» i Kristiansand 👍
ovitzi
Innlegg #16.976
12.05.2026
Forum:
Mitt anlegg med bilder og info
Hertugen's Loft
Ses i middagsbukta, skal prøve å hilse fra jolla mi 😅
ovitzi
Innlegg #36.223
09.05.2026
Forum:
Mitt anlegg med bilder og info
Bruker du Ikea Expedit/Kallax eller noe annet til vinyloppbevaring?
Genialt 😃 Hvilke lommer og innerposer er det du bruker?
ovitzi
Innlegg #160
27.04.2026
Forum:
Vinylavdelingen
Eversolo
Sånn var min også. Høvdingen fikset dette raskt, defekt spenningsregulator tror jeg det var.
ovitzi
Innlegg #2.242
24.04.2026
Forum:
Vennetråder for hifimerker
Mandagsmøter 2026
Takk for en hyggelig aften, regner med @mk1classic har flere bilder 🍕
ovitzi
Innlegg #71
13.04.2026
Forum:
Asker og Bærum audio
Analogt på Svartskog
ovitzi
Innlegg #5.702
08.04.2026
Forum:
Mitt anlegg med bilder og info
Benz Micro Wood SM - retipping
Sjekk med: https://vasnyinc.com/ Har selv nettopp sendt min Hana ML dit.
ovitzi
Innlegg #23
27.03.2026
Forum:
Vinylavdelingen
Benz Micro Wood SM - retipping
Aidas fikser ikke alle merker, spurte om en fiks av Hana ML, der var det nei dessverre.
ovitzi
Innlegg #10
24.03.2026
Forum:
Vinylavdelingen
Mandagsmøter 2026
Mandag 13/4 passer best for meg🤝
ovitzi
Innlegg #50
21.03.2026
Forum:
Asker og Bærum audio
Mandagsmøter 2026
Møt opp på mandagsmøte så går det seg til. Opptaksritualene er overkommelig 😉
ovitzi
Innlegg #46
20.03.2026
Forum:
Asker og Bærum audio
Hjem
Medlemmer
ovitzi
Topp
Bunn