Bergen Calling i går.
Morro med Raga, mye kule låter fra ungdomstiden, men herregud for en krise den nye vokalisten var.
Slomosa var bra, har ikke hørt mye på de før, jævla kul bassist!
Så Dumdum, det var dritbra. Vokalen & tilstedeværelsen til Prepple bærer til og med noen middels låter, men...