Eller enda bedre; kjøp en moderne Tesla og det eneste man trenger å gjøre på laderen er å putte støpselet i bilen. Og så lader man stort sett ei krone under den allerede lave prisen.
Basert på overstående kan man jo legge merke til at Musk i september kjøpte aksjer for 1 milliard USD til kurs 390. Som idag har kurs 455 og Musk har sagt han går uten lønn i ti år mot bonus for å øke aksjen 750%.
Så farlig var økt moms for Tesla:
For de pengene får du en bil som har rekkevidde på 534 kilometer. Den kombinasjonen er det ingen konkurrenter som kan matche.
https://www.tv2.no/broom/offisiell-billigste-tesla-noensinne-1/18352784/
Dårlig jording i dieselaudien skyldtes korrosjon det også. Kikka under panseret på en MB EQB og en Xpeng G6; dem fremstår mer rotete enn Tesla for å si det pent. MBen er i tillegg dinotech.
Både Audien og Teslaen har 100% aluminiumskarosseri, og ville valgt aluminium anyday foran stål...
Jeg foretar selv oljeskift på min dieselaudi så vet hva det går i. Samme Audi nektet også å starte 3 år siden pga dårlig jording i motorrom. Easy fix som på Tesla.
Var ikke meningen å være teit, men flere innlegg her tilsier at Tesla er den mest reparasjonsvennlige smartbilen. Ikke trenger man noen spesielle diagnoseverktøy og man trenger heller ikke parre/kode nye komponenter på verksted. Alt ligger tilgjengelig; skjema, delelister osv. og diagnosen kan...
Jeg syns du generaliserer om ytterpunktene. Jeg er sikker på Tesla gir en bruker prioritert/valgmuligheter om han viser til en helt spesielt applikasjon/bruk av sin Wallconnector.
Ikke sikkert lett for Tesla i situasjonen. Kanskje myndighetene presset på. Kanskje umulig for Tesla å kontakte...