Men er det egentlig slik at folk flest var bedre til å kjøre bil før i tiden?
Kan anekdotisk ikke si det er slik jeg husker barndommens bilferier rundt på smale og kronglete vestlandsveier, med hasardiøse forbikjøringer på vei til neste ferjeleie, og minner om å ha sneglet oss forbi åpenbare...