Jeg blev inspireret til at lytte til min Karajan Ring. Hørte Das Rheingold i går. Faktisk god lydkvalitet, selv om jeg kører med en ikke så dyr pick-up for tiden. Fin udførsel og gode sangere selv om Dietrich Fisher-Dieskau ikke var et godt valg som Wotan. Skulle jeg lande på en øde ø med strøm...