Nylig innhold av NielsSS

  1. N

    Audiofili: Deutsche Grammophon The Original Source

    Jeg blev inspireret til at lytte til min Karajan Ring. Hørte Das Rheingold i går. Faktisk god lydkvalitet, selv om jeg kører med en ikke så dyr pick-up for tiden. Fin udførsel og gode sangere selv om Dietrich Fisher-Dieskau ikke var et godt valg som Wotan. Skulle jeg lande på en øde ø med strøm...
  2. N

    Audiofili: Deutsche Grammophon The Original Source

    Jeg har en original udgave af Karajans Ring, så jeg tror jeg springer over. Til prisen vil en hel Ring komme op på tæt på 800 euro
  3. N

    Enda en om ny RIAA

    Spændende. Jeg går og planlægger, at en 88PB, skal være min gave (present) til mig selv, når jeg går på pension om et halvt års tid.
  4. N

    Mono eller mono?

    Jeg har været meget glad for min AT33mono til de ikke voldsomt mange monoplader, jeg har.
  5. N

    Audiofili: Deutsche Grammophon The Original Source

    Jeg fik en reklamemail fra DG om en åbenbart ny serie kaldet Mastercut Records. I kan se mere på linket her. Mastercut Records - Archival Tape Editions - Deutsche Grammophon Prisen er ikke mindre end 440 euro stykket. Helt forrykt pris.
  6. N

    SilentPower fra iFi Audio – Stillhet i strøm gir klarhet i lyd

    Jeg har en I-power elite som jeg bruger til min Chord Qutest dac. Det er en stor forbedring i forhold til den medfølgende. Kan virkelig anbefales.
  7. N

    Audiofili: Deutsche Grammophon The Original Source

    Jeg fandt for nylig Berlioz symponie fantastique med Boston symfonikerne under Seli Ozava i TOS-udgave. Meget fin lydkvalitet og femragende udførelse. Jeg har dog ikke ikke sammenlignet med de to andre indspilninger jeg har (Bernstein med Newyorker symf på CBS og Martinon med French National SO...
  8. N

    Ønsker anbefaling Ny Dac

    Jeg er meget glad for min Chord Qustest. Den spiller dejligt, og tager ikke så meget plads op. Men en god ide at bruge lidt penge på en bedre PSU end den medfølgende.
  9. N

    The Ortofon Club

    Jeg har læst Gravesens test og den er jo ganske positiv.
  10. N

    The Ortofon Club

    Jeg har en Cadenza Bronze, og elsker den. Den sidder på en Ortofonarm, (AS-212 s). Det fungerer rigtig godt og lyden er vidunderlig. Jeg er nu i overvejelse om at købe en ST-80-SE SUT-
Topp Bunn