Nepa45

Sted
Oslo

Signatur

Naim atom, system audio mantra 60, Wireworld Helicon 16 OCC , Topping dx9, Wiim pro streamer , usb isolator , Sennheiser 800s , Hifiman HE1000 V2 , Supra strøm kabel, Sennheieser hdvd 800 . kilder er Qobuz og flac filer på pc med mediamonkey. LG 65 oled med Sonos Arc.

Trofeer

  1. 2

    Noen liker ditt innlegg

    Noen har likt ditt innlegg. Fortsett med slike gode innlegg, og du vil få flere likes :)
  2. 1

    Første innlegg

    Du har skrevet ditt første innlegg og oppnådd første trofè
Topp Bunn