Naim atom, system audio mantra 60, Wireworld Helicon 16 OCC , Topping dx9, Wiim pro streamer , usb isolator , Sennheiser 800s , Hifiman HE1000 V2 , Supra strøm kabel, Sennheieser hdvd 800 . kilder er Qobuz og flac filer på pc med mediamonkey. LG 65 oled med Sonos Arc.
-
2
Noen har likt ditt innlegg. Fortsett med slike gode innlegg, og du vil få flere likes :)
-
1
Du har skrevet ditt første innlegg og oppnådd første trofè