Ser nå at jeg feilaktig skrev at appen er gratis, beklager det. Er så lenge siden jeg kjøpte den at jeg hadde glemt det. :rolleyes: Koster vel rundt 250.-, og det er den absolutt verdt og er som @Karl_Erik sier best på pad.
Vil anbefale deg og kjøpe ett mikrofon stativ med galge til kalibrerings mikrofonen, den papp greia som pleier å følge med er ikke mye til hjelp. Kan kjøpes for rundt 300.- på nettet. Finnes også en gratis app som gir flere muligheter under oppsetting.
Er vel litt merkelig å kalle pausen for reklame pause? Jeg hater reklame, men dette er en drikke pause som blir i hver omgang i hele VM og som TV2 ikke uventet fyller med reklame. Dette er godkjent av FIFA. Akkurat passe til en nødvendig pause og påfyll i glasset. Ikke så spennende å se på...
Bank ID må jeg ha, men betaler ikke over 800.- for ett pass som jeg ellers ikke har bruk for slik at jeg kan legitimere meg i Bank ID appen.:mad: Får greie meg med den gode gamle kode brikken og mobilbanken. Jeg spiller Spotify via Sonos i stua og tror ikke der er mulighet for lossless, tror...
Hvorfor laster du ned musikken på telefonen? Bedre kvalitet? Jeg streamer Spotify, men bruker ikke lossless. Indentifisering for og kunne bruke bank id appen er noe nytt, jeg har ikke pass så jeg får ikke bruke den mer. :cry: