Torsdag og helg her så da er det 10'er dosen med Ringnes.
Satt i over en time på Spotify og syntes hver låt hadde lite bass,flere album og låter,helt til jeg oppdaget at det var feil lydmodus på Marantz-en så subbene ikke var på,ahahaha,promilleeeee😂😂😂
Nå er alt good og bassen trøkker godt.😄🍺🍻