Nylig innhold av Lazarus

  1. Accuphase A-70 og C-2810 selges

    For mere info se finn.no kode 464710154 og 464708541 Accuphase sitt flaggskip klasse A stereo effektforsterker selges. Som ny med alt av emballasje, manual og det som fulgte med da den var ny. Selges for under halv pris av ny pris. Tekniske data: https://www.accuphase.com/model/a-70.html...
  2. Lazarus

    Liv Lagga

    God helg! Fredagen ble akkurat enda litt bedre🤗😉🥰
  3. Lazarus

    BigSwifty: Veien er målet - eller?

    Gratulerer! Flott beskrivelse og innlevelse. Hmmm, ksnskje heg skulle bytte ut noe, lenge siden…. 🧐
  4. Lazarus

    Liv Lagga

    Gooooo hælg! 🥰
  5. Lazarus

    SLUK-O-RAMA - parental guidance strongly advised

    Så trist å lese. Vi møttes aldri men føler jeg kjente deg. Du var så kunnskapsrik og sjenerøs, du sendte meg en hel bunke med porsche magasiner i posten, og du heiet på meg i mine hobbyer. Tusen takk, hvil i fred. Kondolerer til familien og til oss alle. Takk for fine ord Grumpy og Kim.
  6. Lazarus

    Stemningsrapport med bilde!

    ^^^Kunne vært et Pink Floyd album cover, Andy 👍🤗
  7. Lazarus

    Liv Lagga

    Gratulerer Lagga med flotte nye produkter og DEN godfølelsen fra fordums hifi-dager. Får lyst på rør igjen når jeg ser bildene. God påsk! 🐣✨✨
  8. Lazarus

    Hjemme hos Fosse

    Så sant så sant. Det er en herlig hobby dette, å gå i ringer og åtte-tall i hi-fi verdenen 🎶✨✨
  9. Lazarus

    Hjemme hos Fosse

    Flott anlegg, bedre utvalg enn noen stereosjappe nord for Dovre 😅🙌
  10. Lazarus

    Lazarus' horn-fi

    Winter is coming! Løvverket tynnes og har blitt gult. Anlegget er imidlertid uforandret. Bortsett fra at jeg ga opp å få reparert SR-009 hodeklokkene fra Stax. Solgte de som rep objekter. I tenkeboksen på om jeg skal kjøpe nye klokker eller selge unna driveren også. God søndag!
  11. Lazarus

    Liv Lagga

    God helg lagga! Her ble inngangen brått et par knepp bedre 😇🥰
  12. Lazarus

    Hjemme hos Fosse

    Gratulerer!! De var fine! Håper å nå 15 tommer jeg også før jeg dauer 😎
  13. Lazarus

    Hertugen's Loft

    Ku Klux Klan
  14. Lazarus

    Møbler og underlag Bildetråd: Hvordan ser racket ditt ut?

    Jepp, hjemmebrygg. Midlertidig i snart 12 år nå 😅 Når jeg nå ser på dette bildet er det ikke til å unngå å legge merke til at det er kommet til en liten nedbøyning i topplata (4x12mm kryssfiner). På tide å bytte til en lettere platespiller???
  15. Lazarus

    Møbler og underlag Bildetråd: Hvordan ser racket ditt ut?

    Forsterker (mm) på hjul her også. Svært praktisk om man må bak der.
Topp Bunn