"Formyndermennsket har selv den eneste, rette sanne tro og innsikt: de som mener noe annet, er anarkister, nihilister, eller rett og slett uvitende, tåpelige og umoralske barn, - som formyndermennesket må formynde..."
Jepp, vi har noen av denne kategorien i dette forumet ja 😄
Funnes det noen kur? 😜