Etter «noe» knot med prof. Fabel har jeg fabulert frem til et script til xigmanas som kjører en omstart av roonserver hver mandag og tirsdag kl 0500, en liten pytonsak som lagres i en .sh fil som påkalles med av cron.
#!/bin/sh
/usr/local/bin/python3.11 -c "import urllib.request...