Nylig innhold av karmann

  1. karmann

    karmann`s kassettspiller

    Ja, han er det. Det er skummelt mye upgrades i den verden også 😆 - men en så lenge holder det. Tror nok første bud er en annen stol. Så snakker han om en ny base, men den får han kjøpe selv, snart sommerjobb... 🤓. Men for min del som er vant til Logitech er dette en helt annen verden.
  2. karmann

    karmann`s kassettspiller

    Kult 😀. Funker fint med tre også , må bare få avstivet det godt som er hele essensen, disse billige tingene flekser for mye.
  3. karmann

    Sevalds rosablogg

    Tøff bil 😀 men uten bremser 😂😂
  4. karmann

    Sevalds rosablogg

    Aha, endelig en blå Chevy Nova ?
  5. karmann

    Sevalds rosablogg

    Dobbel Nova - kan synkes som en enhet ? Men jeg stemmer for to Novaer, dersom du lurte på hva vi synes 😆
  6. karmann

    karmann`s kassettspiller

    Du skal slippe fisken også 😎
  7. karmann

    karmann`s kassettspiller

    Du får komme innom en tur en dag. Så kan du få både kokt kloakk fisk, demo og en simtur 🤓
  8. karmann

    karmann`s kassettspiller

    Du må bare hive deg rundt. Hadde en liten tur istad, kom nettopp ut av dusjen....🤣🤣 Det er sykt tungt 🥴
  9. karmann

    karmann`s kassettspiller

    Denne uken ble litt kos å hygge i garasjen, junior har vært litt misfornøyd med sete og basen til "simriggen" . Så jeg kjøpte inn et lass med firkantrør og laget basen selv. Egentlig ikke mye arbeid , men alt skulle passe til junior og når han eventuelt skulle bli litt lengre og selvfølgelig...
  10. karmann

    JBL P749 - en liten restomod tråd

    Jeg må hjelpe hukommelsen din litt 😀. Jeg stakk av med samtlige 2243 drivere fra disse kassene, de var søppel. De ble forøvrig 2242 hos meg. Mens 2243 du har, har du kjøpt av Naturlyd, minnes jeg. 2243 reconinger er litt hønsetenner. Men jeg har reconet drivere for deg bla 2241 🤓.
  11. karmann

    karmann`s kassettspiller

    Til og med kassett har sjarm 😀
  12. karmann

    karmann`s kassettspiller

    Nei, ikke hele tiden. Noen av fylle platene fra eldre brødre fra 80 tallet gjør det hele tiden. Men lever over det 🤓. Det er litt sjarm med det som ikke er perfekt også.
  13. karmann

    karmann`s kassettspiller

    Litt Dio Sabbath - ihjel kjørt plate som fikk nytt liv etter en runde ultralyd tingen. Til og med signert, riktig nok av bror min. Men signatur er signatur🤣
  14. karmann

    karmann`s kassettspiller

    Det er steike gøy 🤓.
  15. karmann

    karmann`s kassettspiller

    Vinyl tullet går videre - en oppgradering for meg ble en ny pickup, holder meg fortsatt i budsjett land. Men steike det gjorde saft suse i forhold til det jeg hadde. En Audio Technica at-vm95sh passet meg mitt i blinken. Ellers ramlet det også inn en pling plong maskin i form av en ultralyd...
Topp Bunn