Nylig innhold av Jonas_H

  1. Naim NDX2

    Selger en Naim NDX2. Hel og pen, og spiller nydelig! Har original emballasje, så kan sende på kjøpers kost og risiko. Flere bilder sendes på forspørsel.
  2. Jonas_H

    To WAF or not to WAF

    Eller sagt på en annen måte: etter mye A/B-testing frem og tilbake, endte laksetrappene i skapet og monstera på toppen
  3. Jonas_H

    To WAF or not to WAF

    Sparer til monstera på andre høyttaleren også, slik at lakestrappene kan bli værende i skapet
  4. Jonas_H

    To WAF or not to WAF

    Det låter fett! Plante på høyre høyttaler er bra diffusor og WAF-poeng
  5. Jonas_H

    Møbler og underlag Bildetråd: Hvordan ser racket ditt ut?

    Kniplingsduk > Sorbothan
  6. Jonas_H

    To WAF or not to WAF

    Takk! Enig i at det er lekre greier. De gamle spillerne er designet for å gå på 200V, så nå kan jeg endelig kjøre den slik den var tenkt. Uten PSU måtte jeg bremse mye mer, og i mine ører låter det faktisk langt bedre nå. Det kan være fordi jeg har kommet halvveis ned i denne: men jeg mener...
  7. Jonas_H

    To WAF or not to WAF

    Og trommene til Hideo gjennom Miyajima Zero; magisk.
  8. Jonas_H

    To WAF or not to WAF

    Riverside PS2 på plass til Garrard! Kanskje det er på tide å sette i gang med resten av platespiller-prosjektet… Planen var å bygge plinth av plater av lønnefinér som jeg har liggende, men begynner å lure på om jeg skal gå en annen vei. Har lyst på et litt annet utseendet, kanskje noe som...
  9. Jonas_H

    Digitale avspillere The return of the CD

    Ja, problemet er vel bare at dersom de skulle bygget ES-serien nå, og med tilsvarende kvalitet som i gamle dager, hadde prisen på en toppmodell som f.eks. XA7ES vært så høy at antallet solgte enheter neppe hadde utgjort mye omsetning. Men morsomt om de hadde gjort et forsøk i det minste.
  10. Jonas_H

    To WAF or not to WAF

    Nød lærer naken kvinne å spinne/mann å lodde. En fordel med el-prosjektet på 911en, er at loddeformen er stigende! Fikk ferdigstilt Duelund ht-kablene, så nå krysser jeg fingrene for at de er lange nok, og at jeg klarte å få riktig farge på krympestrømpen på riktig plug!
  11. Jonas_H

    Digitale avspillere The return of the CD

    Går mye i CD her, men dessverre gav jeg bort hele CD-samlingen min for en del år siden. Mye av det bra hadde riktignok blitt stjålet i et innbrudd rundt årtusenskiftet, men husker likevel følelsen da restene av samlingen ble båret ned fra loftet av en fremmed, men glad fyr -dette kommer jeg til...
  12. Jonas_H

    To WAF or not to WAF

    Fått ladet batteriet og koblet noen ledninger, så nå kan jeg i det minste åpne førervinduet. Blir utrolig deilig å endelig kaste mynter i kurven ved bomstasjonene igjen.
  13. Jonas_H

    To WAF or not to WAF

    Ja, jeg skal holde utkikk etter den! Må bare selge unna litt stasj! Du trenger ikke et seilbrett da, må være perfekt ute i Bunnefjorden det 😉
  14. Jonas_H

    To WAF or not to WAF

    Hallo! Vi snakker veteran her. 12V gjennom sigarettenner allt the way.
  15. Jonas_H

    To WAF or not to WAF

    Takk Per! DaVa er dessverre ikke min, og har heller ikke hørt den i mitt oppsett. Det jeg kan si ut fra den kvelden jeg hørte på den, var at den var fantastisk i det oppsettet. En utrolig ro og kontroll over lydbildet! DaVa står høyt på ønskelisten min :)
Topp Bunn