Nylig innhold av Holmium

  1. Holmium

    Audia Flight's venner

    @sound of heaven / Jess har levert igjen 😍 Takker så mye for fantastisk service, Jess. En fryd fra A til Å 😊
  2. Holmium

    Blues On Blonde on Blonde

    Denne plata står seg godt altså, veldig kul plate! Var det @Håkon_Rognlien som omtalte den back in the days mon tro?
  3. Holmium

    Audia Flight's venner

    Når forventer du å motta den gode elektronikken du har bestilt?
  4. Holmium

    Audia Flight's venner

    @Einstein Ja, FLS9 er returnert for en stund siden. Forsterkerne var tilkoplet FS Ktêma. Og FLS10 er i grunnen det fortsatt.
  5. Holmium

    Audia Flight's venner

    Jeg har hatt både FLS9 og FLS 10 i flere uker og et par-tre uker samtidig for å teste de imot hverandre. Jeg hadde FLS9 først og synes den er veldig bra. Liker sounden av den veldig godt og en forsterker som man kan leve lykkelig med. Men så ble det slik at superservicen og vennligheten til...
  6. Holmium

    VIMs bøttekott

    Fant frem litt cd her om dagen og spilte faktisk denne plata, Audioslave har mye bra. Selv om jeg i realiteten aldri hører på det nå til dags. Cornell har en del bra solo også.
  7. Holmium

    Audia Flight's venner

    Skal man først være venn, så får man være skikkelig venn 😁
  8. Holmium

    Sport, sykkel og trening Norsk fotball 2026

    Det var close 😅
  9. Holmium

    Hertugen's Loft

    Ser slik ut.
  10. Holmium

    Høyttalere Fotos af jeres Højttalere :)

    @RDNZL Denne var ny for meg, men skikkelig flott 😃
  11. Holmium

    Gøteborg hifi messe

    https://amused.se/
  12. Holmium

    Audia Flight's venner

    Et enda bedre enn dette? https://www.audia.it/products/fls-8/fls_optional_boards-14/fls20_streamer_board-31.html
  13. Holmium

    Audia Flight's venner

    Fantastisk flott anlegg du har. Den CD-spilleren hadde vært en drøm å ha i eget oppsett, gratulerer så mye 😊
  14. Holmium

    Skink_123 kamp med Celestion Sl 600 si og anlegget

    Ryddig og oversiktlig side. Har ikke fått med meg det før nå, men gratulerer som ambassadør for Burmester 😃 Spennende og imponerende.
Topp Bunn