Fornøyd med disse !!
Og stygge er de definitivt ikke !!
Matcher mine AMP 1 Micropure høyttalere veldig bra !
Tok en sjanse da jeg kjøpte disse høyttalerene .
Er visst bare noen få par av disse i Norge.....
Men ... maken til stativhøyttalere har jeg aldri hørt !!