Ikke svindel, men generelt om kjøp/salg av objekter, så kan det virke som om moralen er noe nedadgående.
Har en på kontoret som er i begynnelsen av 60-årene. Han har i en årrekke på hobbybasis drevet med litt kjøp og salg, ofte flippe objekter etter litt oppussing og fixing, typisk...