Enten det over, eller gå litt lenger, med litt mere jobb og kjøp en japansk spiller fra 70-tallet og/eller tidlig 80-tallet. Man får vel knapt bedre spillere, men de må ofte sendes på service! Så billigere blir det ikke! Men jeg tror det blir bedre. Snakker av nyervervet erfaring.