Nylig innhold av Dalix

  1. D

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    Sa brura
  2. D

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    De var innom her på en "gullplate" tidligere i kveld, tror de har tatt pause 🤔 😂
  3. D

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    Hvor er AC/DC gutta da? 🤔
  4. D

    Vennetråd Wiim Streamere

    Bruker "alt" av funksjoner, inkl phono. Finnes som alltid bedre, og dyrere alternativ. Greit å kunne dele ht og sub, å er det noen album som er litt daff i bassen, skrur man bare litt i appen fra tlf. Er godt fornøyd med ultra.
  5. D

    Fosi Audio

    Den har gått forbi meg, ser ikke lydglede har fått ut disse enda. Så jo nice ut, du må komme med review @na_X
  6. D

    Hva lytter du til i dag ? - Country

    Disse gamlekara kan/kunne spille altså.
  7. D

    8x12_TOM's anlegg

    Får lyst på kvikklunsj av å se alle disse vannfallene deres.
  8. D

    Diverse Vis meg ditt hytteanlegg!

    Mitt budsjett anlegg i spikerteltet. Tror det er en Pioneer receiver (gratis), CCA streamer, Hegel HD10 Dac, Dali Zensor pico HT. Vurderer en Fosi V3, så får jeg kobla til en sub. 5g fra tlf.
  9. D

    Høyttalere Koble SUB til Hegel H80

    Må ha den nyeste ja, hadde sub på min gamle H80
  10. D

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    Vært moro å hørt disse på ditt anlegg, ha en fortsatt god helg med gromme gutter 🍻
  11. D

    Klær, briller og klokker Ny klokke...

    Ser på denne i lunsjen.
  12. D

    Klær, briller og klokker Ny klokke...

    Klokker folkens.. nok offtåpikk
Topp Bunn