Bruker "alt" av funksjoner, inkl phono. Finnes som alltid bedre, og dyrere alternativ. Greit å kunne dele ht og sub, å er det noen album som er litt daff i bassen, skrur man bare litt i appen fra tlf. Er godt fornøyd med ultra.
Mitt budsjett anlegg i spikerteltet.
Tror det er en Pioneer receiver (gratis),
CCA streamer, Hegel HD10 Dac, Dali Zensor pico HT. Vurderer en Fosi V3, så får jeg kobla til en sub. 5g fra tlf.