Resultater 1 til 3 av 3
Abonnér på denne tråden
    Medlem
    Ble medlem
    Jun 2008
    Tagget i
    0 Innlegg

Reserveelement til REL t5

Er det noen som vet hvor det er mulig å få kjøpt et nytt basselement til REL t5? Jeg kjøpte suben her på sentralen, men det viste seg dessverre at elementet var defekt. Servicekompaniet brukte nesten åtte måneder på å finne ut at de ikke klarte skaffe reservedel, noe jeg synes høres litt rart ut siden de har servicen i Norge. Tror dere det er mulig å bruke 5i-elementet på 5-modellen? Min begrensede ferdighet med ebay etc har ikke gitt resultat... Takknemlig om noen kan tipse meg.
    Håkon
    Førstelaget: Soundsmith Boheme - Well Tempered Lab Amadeus - Parasound JC3 - Coda CP - Coda S 5.5 - Neat Motive sx2 - Black Magic - Furutech - Oyade - Parasound Zdac
    Andrelaget: Halide usb-dac - Clones 25iR - Dali Mentor Menuet

Moderator X-Cell's Avatar
    Ble medlem
    Oct 2006
    Sted
    Narvik
    Tagget i
    2 Innlegg
    Torget
    1
    Send en mail direkte til rel og hør?
    "Blood makes you related. Loyalty makes you family"

Musical Innovation - System Audio - Jamo - Bluesound - Reloop - DhLabs - Audioquest - Sony
    Tandberg Troll - Klipsch - Chromecast - Bluejeans

Medlem
    Ble medlem
    Jun 2008
    Tagget i
    0 Innlegg
    Sitter faktisk og knoter på engelsk nå
    Førstelaget: Soundsmith Boheme - Well Tempered Lab Amadeus - Parasound JC3 - Coda CP - Coda S 5.5 - Neat Motive sx2 - Black Magic - Furutech - Oyade - Parasound Zdac
    Andrelaget: Halide usb-dac - Clones 25iR - Dali Mentor Menuet

Skrive Tillatelser

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •  

Om Hifisentralen

Hifisentralen er Norges største webside innen high-end hi-fi og musikk, og vi har vært på nett siden år 2001. Velkommen til en god hi-fi diskusjon eller kjøp og salg av utstyr.

Følg oss på sosiale medier:

Facebook Twitter RSS Feed