Yamaha NS 2000

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Johannesen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.11.2012
    Innlegg
    254
    Antall liker
    179
    Sted
    stavanger
    råååått,olala :) bler veldig veeldig spennende og teste dette ut hos deg tønnes ;)
     
    Sist redigert:

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    råååått,olala :) bler veldig veeldig spennende og teste dette ut hos deg tønnes ;)
    Tror du kan se fram til en interessant opplevelse. Siden rør ikke er så vanlig til å drive studiomonitorer har jeg aldri hørt store monitorer fra Yamaha spille med rør, men som jeg skrev i forrige innlegg fungerer det i alle fall veldig godt med de mindre søsknene av NS 2000. Det er en ting jeg ikke har klart for meg enda, og det er hvilken pre som skal fore Mesa Boogie-forsterkeren.

    Morsomt at du har et merke som normalt forbindes med backline i musikersammenheng som forsterkere til å drive monitorene med. Mesa Boogie pleier normalt å befinne seg på andre siden av mikseren, Tønnes... :cool:
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    Jøsses, dette blir en artig kombinasjon. Jeg har aldri hørt en større NS-høyttaler spille med rør, men jeg har hørt de minste i serien spille med en EL34-bestykket Xindak. Og det var definitivt en god match. Ut fra den erfaringen vil jeg tro din Mesa Boogie Baron er en perfekt match. Ser fram til rapport om hvordan du får de til å jobbe sammen, for kombinasjonen av en større modell i NS-serien (realistisk sett en NS 500 variant) i kombinasjon med en EL34/6L6 er aktuelt for meg i framtiden.

    Ps: Forsøk å legge inn et ekstra linjeskift mellom bilder og tekst, slik at ikke teksten starter ved siden av bildet og fortsetter like under. Det er litt forvirrende fordi vi er vant med å lese fra venstre til høyre, slik at når en tekst starter på høyre side etter et stort bilde så starter vi likevel instinktivt å lese andre linje, slik at i forrige innlegg leste jeg "på meg" og så etterpå "Ja da ble det en slik". :confused:
    Ikke et problem som går utover apetitt eller nattesøvn, men det ser ryddigere ut med det linjeskiftet.
    Det har du nok så rett i,jeg er ikke den beste på pc ,men jeg skall følge ditt råd fra nå av,godt noen sa i fra til meg ,så jeg får retta dette.Ja så får vi se hva dette blir til av lyd da,spennende dette ja:D

    MVH:Tønnes
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jøsses, dette blir en artig kombinasjon. Jeg har aldri hørt en større NS-høyttaler spille med rør, men jeg har hørt de minste i serien spille med en EL34-bestykket Xindak. Og det var definitivt en god match. Ut fra den erfaringen vil jeg tro din Mesa Boogie Baron er en perfekt match. Ser fram til rapport om hvordan du får de til å jobbe sammen, for kombinasjonen av en større modell i NS-serien (realistisk sett en NS 500 variant) i kombinasjon med en EL34/6L6 er aktuelt for meg i framtiden.

    Ps: Forsøk å legge inn et ekstra linjeskift mellom bilder og tekst, slik at ikke teksten starter ved siden av bildet og fortsetter like under. Det er litt forvirrende fordi vi er vant med å lese fra venstre til høyre, slik at når en tekst starter på høyre side etter et stort bilde så starter vi likevel instinktivt å lese andre linje, slik at i forrige innlegg leste jeg "på meg" og så etterpå "Ja da ble det en slik". :confused:
    Ikke et problem som går utover apetitt eller nattesøvn, men det ser ryddigere ut med det linjeskiftet.
    Det har du nok så rett i,jeg er ikke den beste på pc ,men jeg skall følge ditt råd fra nå av,godt noen sa i fra til meg ,så jeg får retta dette.Ja så får vi se hva dette blir til av lyd da,spennende dette ja:D

    MVH:Tønnes
    Bare hyggelig. Basert på min begrensede kunnskap om lyden fra Yamahas studiomonitorer tror jeg virkelig du er inne på et vinnerspor med de rørene, så du har mye å glede deg til. :)
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    Jøsses, dette blir en artig kombinasjon. Jeg har aldri hørt en større NS-høyttaler spille med rør, men jeg har hørt de minste i serien spille med en EL34-bestykket Xindak. Og det var definitivt en god match. Ut fra den erfaringen vil jeg tro din Mesa Boogie Baron er en perfekt match. Ser fram til rapport om hvordan du får de til å jobbe sammen, for kombinasjonen av en større modell i NS-serien (realistisk sett en NS 500 variant) i kombinasjon med en EL34/6L6 er aktuelt for meg i framtiden.

    Ps: Forsøk å legge inn et ekstra linjeskift mellom bilder og tekst, slik at ikke teksten starter ved siden av bildet og fortsetter like under. Det er litt forvirrende fordi vi er vant med å lese fra venstre til høyre, slik at når en tekst starter på høyre side etter et stort bilde så starter vi likevel instinktivt å lese andre linje, slik at i forrige innlegg leste jeg "på meg" og så etterpå "Ja da ble det en slik". :confused:
    Ikke et problem som går utover apetitt eller nattesøvn, men det ser ryddigere ut med det linjeskiftet.
    Det har du nok så rett i,jeg er ikke den beste på pc ,men jeg skall følge ditt råd fra nå av,godt noen sa i fra til meg ,så jeg får retta dette.Ja så får vi se hva dette blir til av lyd da,spennende dette ja:D

    MVH:Tønnes
    Bare hyggelig. Basert på min begrensede kunnskap om lyden fra Yamahas studiomonitorer tror jeg virkelig du er inne på et vinnerspor med de rørene, så du har mye å glede deg til. :)
    Ja jeg reser i natt for så levere og så hente,ja jeg må si at har litt lett her for og få kikk av dette,jeg håper at jeg har tuffett hammeren på spikerhue nå da :p ja ja som askeladden sa ja ja se hva jeg fant haa haaaa:cool: jeg må si jeg har virlikt rydda i rekkene her nå,kvitta meg med ting som jeg har for møye av,og nå blir det noe annet,med litt høyere grad av annlegg her :) som heller ikke er for sent da.Det blir godt og få dette i hus og få rigga dette opp,det blir nok noe lytting på Roger J og Gaute S og Tønnes i nærmeste dagene her ,,,,,;)

    Tønnes
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    Ja da var turen gjort,og jeg jeg føler at jeg har våre litt møye kjøring i det siste her,andre turen på kort tid,,,ja ja men hva fikk jeg gjort på denne turen JO først var det ta turen til moss ,for og så få levert Electrocompaniet 250 R til Rune fra fredrikstad og her ble det en litt kjøring runt før vi tok turen mot Oslo for og så treffe Kristian fra Saundgarden for og så få med seg XTZ Divine 100.49 Black Pianolakk som jeg skulle ta med til Jone som han skall ha til sine Nemo (Electrocompaniet ),,,etter litt stress der var det på veg til Sam for og så få levert Hegel på 200Watteren til han og så mota Mesa Baron ,litt fram og til bake for og så finne til verandre var jo et møst her da,men etter vært sto vi og så at vi jabba rett ved siden av verandre haa haa ,,,slik du kun ser på film haa haa ,,,ja ja men det orna seg til slutt da haa haaa ,må jo få låft og le litt oppi alt dette stresset da ;) så var det og ta turen hjem,,,stuptrøtte så jeg lot kona kjøre,jeg måtte få ned blotrykke som var en smule for høy,jeg kjøre runt rundkjøring noen ganger for og så få programert den pokkers GPS som jeg ville få meg ut i fra dette kjøpe senter plassen,Kan du tenke deg lørdag og hau med stressa folk som skall handle julegaver haa haaa,og jeg som prøver forbrilsk og komme meg vekk fra dette galskapen av handle galne folk ,runt og runt i rundkjøringa ble det jo,fikk noen iriterte belister ,men putt sann,,,GPS fant vegen ut fra denne plassen pooooo det var en lettelse for og si det milt haa haaa ,ja jeg har lakt over ca 240 mil bak meg og var kommet hjem,,,ja jeg klarte ikke og holle meg ,,så jeg måtte koble opp Mesa Baronen opp bare for og få meg hva dette var før loppe kassen ropte på meg :p,,jo lyden var overhode ikke skuffende nei langt i fra,kona ble litt paff og sa med ord,så goe hærliglydd hadde hun ikke hørt før,og hun kunne bare si at lyden var så ryddig og fin at det var en fryd for øret.Så musikken var så til de grade bra som jeg bare klare og få det framm her at kone sovna på soffen og jeg stengte alt ned og hoppa i loppe kassen og så var det Zzzzzzzzzzzzzz :D ,,,nå sitter jeg her med morgen kaffen,,som er noe det første jeg må ha om morgenen,,,da er det bare fryd og gamen her ,,,;).Så blir det lytte dag på meg og Roger J,,og Gaute viss jeg ikke tar heil feil,,,ja det blir koselikt Kaffi og noe og bite i er ikke noe dumm kobo,og musikk da :cool:.

    Tønnes
     

    Johannesen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.11.2012
    Innlegg
    254
    Antall liker
    179
    Sted
    stavanger
    waky waky

    har prøvd å ringe deg i mange timer nå tønnes,annigt,jeg vil komme og kikke og hørre,nåååååå;)
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    har prøvd å ringe deg i mange timer nå tønnes,annigt,jeg vil komme og kikke og hørre,nåååååå;)
    Ja jeg forstår pokker ikke hva som er galt med telefonen,,,, slå den av og på så tror jeg den virker,godt du ringte på Kona si då ;)
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    Ja nok en konge kveld med Roger og Gaute ,,,kvelden blei meget vellykka med god kafii og sjokoladekaka og og mint kuler og jule brus fra berentsens,,ikke den røde men brune oooo la la for ei god brus,,stort glass med isklomper og la den så få sjøla seg ned med isklompene,ååå får vann i munnen av bare skriva om denne brusen,ja ja nok om brusen,,men kvelden var helt topp,og vi fant ut av en del bare på denne kvelden ,,vi forska på forsterkeren og prøvde ut noen kabler,fant ut av vi kunne snu faser ved og bare svitje en bryrer og det ble stilt,men på sikt så må jeg opp i noe bedre signal kabler med XLR ,,ja så blir det og en ny styring her ,men så Gaute sier ,,må få pusten igjen her haa haa ja har nå fått gjort en del på lita korte ti ja;) .Fikk tatt noen bilder i mørkt stue,så kom blå lysa fram i røra ,,,noe jeg aldri har sett i noen rør før,var meget fint,så vi tok noen bilder av lyset fra røra,jeg må la kona få lakt dette til min pc så jeg kan få lakt ut disse flotte bildene vi fikk tatt.Lyden var helt Konge,Roger tror jeg har funnet en forterker som han liker utrolikt godt her ja,,ja jeg digger lyden i den selv også.så valget av forsterker var helt topp her ja.Så Mesa baron og Yamaha NS-2000 med sølv kabler var ikke til og ta feil av .
     
    Sist redigert:
    V

    vinyl-jønki

    Gjest
    Gratulerer med Mesa,en, sikla lenge på den, kjenner
    på meg nå at jeg angrer å ikke ha kjøpt den.
    Utrolig flott å se på, er sikkert ikke borte lydmessig heller;)
    For ikke å snakke om høytalerne....., kan jeg få lov til å være litt misunnelig??
    mvh
    Sansui-mannen
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    Gratulerer med Mesa,en, sikla lenge på den, kjenner
    på meg nå at jeg angrer å ikke ha kjøpt den.
    Utrolig flott å se på, er sikkert ikke borte lydmessig heller;)
    For ikke å snakke om høytalerne....., kan jeg få lov til å være litt misunnelig??
    mvh
    Sansui-mannen
    Hei Sansui-Mannen ,,,ja dette var helt topp både forsterker og høtalere ble god kombo her ja,,,jeg får ha døre på kløtt viss det vill noen inn for så høre på dette oppsettet ja,,,:cool:

    Tønnes
     

    Johannesen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.11.2012
    Innlegg
    254
    Antall liker
    179
    Sted
    stavanger
    lyd å sånn

    jeg har jo samme høytalere som tønnes,og jeg trodde jeg hadde bra lyd,spiller jo som en drøm her hos meg med doxa oppsett osv,men herregud,det var faktisk vannvittig natt og dag opplevelse hos tønnes...jeg har oppløsningen i lyden hos meg også,men der stoppet det opp,når det gjelder dynamikk,trøkk,osv.så er jeg aldeles på sidelinjen...vil ha mesa,nååå :cool:
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    Ja her ser vi Roger og Gaute oppi forsterkeren ,her skal alt fås med til detaljer,:rolleyes:

    mms_img1269599125.jpg


    mms_img241349311.jpg


    mms_img-2069361732.jpg


    Ikke noe bra bilde ,men kan se litt ;)
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    jeg har jo samme høytalere som tønnes,og jeg trodde jeg hadde bra lyd,spiller jo som en drøm her hos meg med doxa oppsett osv,men herregud,det var faktisk vannvittig natt og dag opplevelse hos tønnes...jeg har oppløsningen i lyden hos meg også,men der stoppet det opp,når det gjelder dynamikk,trøkk,osv.så er jeg aldeles på sidelinjen...vil ha mesa,nååå :cool:
    Med de rette ht er det mange som plutselig opplever saligheten med gode rørforsterkere. Det kan komme som et sjokk, men ender med pur glede. Det er nok ikke bare Mesa Boogie som vil gi deg den opplevelsen, enhver god rørforsterker vil kunne gi NS-eiere en opplevelse transvestittlivet ikke kan gi. :)
     

    Zenja

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.11.2014
    Innlegg
    174
    Antall liker
    77
    Kanskje et par til soverommet også..?:)
    Her en pågående auksjon fra tysk ebay.

    DSCN0641.jpg
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    Kanskje et par til soverommet også..?:)
    Her en pågående auksjon fra tysk ebay.

    Vis vedlegget 292679
    Ja den går nok opp en del i pris skall du se,men orginale bilder ? hvor er de her hmmm,jeg fikk et likt til bud om noe i samme greiene ca 11000 skulle jeg få dem for,men viste det seg at reine sjære svindel hmmm nei,men viss dette er ebay så skall det være trykt sier de hmm nopp fra meg.???
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    Hei send meg den linken du referer til her Zenja,,,jeg kan ikke finne den noen plass på ebay ser du? var nettopp inne for og se på denne auksjonen ,men den finner ikke jeg noen plass ?Søkte på hele værden?
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    Ja det ser ut som dette er et sett med NS2000 ,men de var veldigt hærpa da,ikke noe bra exemplar da,men de går nok for en del mer en det budet som er kommet inn til nå tror jeg,jeg hadde kjøpt dem for den prisen,jeg hadde og kjørt ned og henta dem og uten og stusse her,så de som skall ha slike bør bare slå til.De finnes et Polsk firma som lager helt nye kabinetter til en helt konge pris :D

    Tønnes
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.851
    Antall liker
    50.891
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    De er lette og reparere da,mine JBL så værre ut enn det.

    O
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    De er lette og reparere da,mine JBL så værre ut enn det.

    O
    Ok ,,så vitt jeg husker så er front partiet rent nøttetre ,mens resten er tynt lag med nøttetre på sponplater,men kossen fikser du dette da Evo2 ? jeg vett du kan ta front og fukte tret med vann så kommer tret ut igjen viss jeg ikke er helt på tryne her nå haa haaaa ;),men ikke sikker på hva man skall gjøre med de gode hulla på topp platta da,de vist meget godt da,ikke det værste det da,fronten var ikke noe fin med så store skraper i,pokker jeg kan ikke tysk,,,,,skulle så gjerne ha bud på dem,,,,jeg reiser lett ned jeg og henter dem,haa haaa ,,,,,skall vi så må vi :p
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.851
    Antall liker
    50.891
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Det er mange måter og reparere de på,lettere og se når du ser de foran deg.
    Hullene må fylles igjen slipes og så legge på farge,så klar lakk. På et sett med klipsch RF 63 la jeg i klar lakk som tørket veldig tregt,da svulmet treverket ut,så slipte jeg og la på treolje med farge,ble veldig fint ;) ikke noen Expert på dette i det hele tatt,men får det til på sett og vis.

    O
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    Det er mange måter og reparere de på,lettere og se når du ser de foran deg.
    Hullene må fylles igjen slipes og så legge på farge,så klar lakk. På et sett med klipsch RF 63 la jeg i klar lakk som tørket veldig tregt,da svulmet treverket ut,så slipte jeg og la på treolje med farge,ble veldig fint ;) ikke noen Expert på dette i det hele tatt,men får det til på sett og vis.

    O
    Ok ja jeg vett at treverket reise rygg så vi sier,jeg er da bil lakkerer så har jeg lakka en del kjøkken skaper i sinn tid og da,så ja jeg har sett at noe har prøvd og fiksa på ns 2000 ,men det jeg har sett ikke var noe særlikt pent gjort da,men men alt går ann og få til da. :)
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.851
    Antall liker
    50.891
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Det er mange måter og reparere de på,lettere og se når du ser de foran deg.
    Hullene må fylles igjen slipes og så legge på farge,så klar lakk. På et sett med klipsch RF 63 la jeg i klar lakk som tørket veldig tregt,da svulmet treverket ut,så slipte jeg og la på treolje med farge,ble veldig fint ;) ikke noen Expert på dette i det hele tatt,men får det til på sett og vis.

    O
    Ok ja jeg vett at treverket reise rygg så vi sier,jeg er da bil lakkerer så har jeg lakka en del kjøkken skaper i sinn tid og da,så ja jeg har sett at noe har prøvd og fiksa på ns 2000 ,men det jeg har sett ikke var noe særlikt pent gjort da,men men alt går ann og få til da. :)
    Da har du jo grunnlaget for og få fin finish på det,jeg har laget og reparert båter i mange år så det ligger litt i fingrene ennå :)

    O
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    Det er mange måter og reparere de på,lettere og se når du ser de foran deg.
    Hullene må fylles igjen slipes og så legge på farge,så klar lakk. På et sett med klipsch RF 63 la jeg i klar lakk som tørket veldig tregt,da svulmet treverket ut,så slipte jeg og la på treolje med farge,ble veldig fint ;) ikke noen Expert på dette i det hele tatt,men får det til på sett og vis.

    O
    Ok ja jeg vett at treverket reise rygg så vi sier,jeg er da bil lakkerer så har jeg lakka en del kjøkken skaper i sinn tid og da,så ja jeg har sett at noe har prøvd og fiksa på ns 2000 ,men det jeg har sett ikke var noe særlikt pent gjort da,men men alt går ann og få til da. :)
    Da har du jo grunnlaget for og få fin finish på det,jeg har laget og reparert båter i mange år så det ligger litt i fingrene ennå :)

    O
    Ok er det i Rogaland du har laget båter?
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.851
    Antall liker
    50.891
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Det er mange måter og reparere de på,lettere og se når du ser de foran deg.
    Hullene må fylles igjen slipes og så legge på farge,så klar lakk. På et sett med klipsch RF 63 la jeg i klar lakk som tørket veldig tregt,da svulmet treverket ut,så slipte jeg og la på treolje med farge,ble veldig fint ;) ikke noen Expert på dette i det hele tatt,men får det til på sett og vis.

    O
    Ok ja jeg vett at treverket reise rygg så vi sier,jeg er da bil lakkerer så har jeg lakka en del kjøkken skaper i sinn tid og da,så ja jeg har sett at noe har prøvd og fiksa på ns 2000 ,men det jeg har sett ikke var noe særlikt pent gjort da,men men alt går ann og få til da. :)
    Da har du jo grunnlaget for og få fin finish på det,jeg har laget og reparert båter i mange år så det ligger litt i fingrene ennå :)

    O
    Ok er det i Rogaland du har laget båter?
    Nei,her på østlandet. Har laget coaster 800 og 22 S og DC,pluss racemaster 25 og 33 fotere.

    O
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54

    JohnnyH

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.02.2013
    Innlegg
    3.004
    Antall liker
    1.305
    Sted
    Rogaland / Sandnes
    Flott vintage gear du har fått deg.
    Jeg kjenner en del til produktene fra de var nye.
    Innstillingene bak på baronen kan gjøre store utslag på lyden. (Triode /Pentode)(Motkobling)
    Jeg husker godt jeg og Kjell Madlan fra Madlan radio og tv testa "Baronen" på et sett Martin Logan elektrostater, låt nydelig på stemmer i triodedrift og uten motkobling.
    Med den ampen kan du nokk musikktilpasse lyden relativt greit vil jeg tro.
    Baronen var Mesa engineering sin hifi amp, mener Stage ampene til PA het Colosseum.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn