Yamaha NS 2000

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    ^ Jeg er jo så lett påvirkelig, må vite...Musical Fidelity AMS 35i

    Men la nå jakten på NS10000M begynne, og jeg skal slå deg, bawahahaha!!!;)

    (Slapp av, sjansen for at jeg gidder å følge dette opp, er nesten null)
    Ja skall vi si det helt riktig så heter di Yamaha NSX 10000 ;) ,den så grei ut den forsterkeren du hentyder til her ja .Men nå er jeg rør man da ,og er helt frelst i den lyden ;-) .

    Tønnes
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Forsterkeren ble jo testet med NS1000M i omtalen, det er da noe.
    Bruker rør selv (har to stk i omløp her), men denne kl A greia er virkelig noe for seg. Og langt mer barnevennlig. De rør SET-forsterkerne jeg har har ikke nubbe sjans til å drive NSx000M, bare så det klart. Men den Mesa Baron du har er seff noe helt annet.:)
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    Forsterkeren ble jo testet med NS1000M i omtalen, det er da noe.
    Bruker rør selv (har to stk i omløp her), men denne kl A greia er virkelig noe for seg. Og langt mer barnevennlig. De rør SET-forsterkerne jeg har har ikke nubbe sjans til å drive NSx000M, bare så det klart. Men den Mesa Baron du har er seff noe helt annet.:)
    OK ja Mesa Baronen fønker meget bra på NS 1000 og 2000 ,jeg kan vell si jeg har nok til og drive disse ja ;) ,og trenger ikke varme på i stua når di spiller nei haa haa ;) .Men jeg må snart bort med røra når det blir noen her som kryper runt snart ,viss ikke vi har flytta før den tid da.Da blir det eget rom som ikke di får tilgang til .Barna kommer først her i gåren :) .

    Tønnes
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Tja, jeg hare en gutt på 3,5 år og en gutt på 5 mnd. Har alltid hatt rør og anlegg i stua - en periode med stativhøyttalere også. Ikke noe problem. Ser at du tom har forsterkeren oppå en benk. Men du skulle ha prøvd HT med de to Manley Neo 250 blokkene som broren min har liggende nedpakket. Det hadde garantert fått nytt liv i dem!;)

    @acdc81: Grise fin, forsterkeren din også, om enn i en annen gate enn min AMS35i - må få somle meg til å ta noen bilder til vennetråden til MF. Tipper den også hadde spilt lekkert med Tønnes' HT:) (Og dere er vel naboer også?!)
     

    Edorfnaj

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.02.2013
    Innlegg
    359
    Antall liker
    150
    Sted
    Sandnes (Rogaland)
    Torget vurderinger
    7
    Tja, jeg hare en gutt på 3,5 år og en gutt på 5 mnd. Har alltid hatt rør og anlegg i stua - en periode med stativhøyttalere også. Ikke noe problem. Ser at du tom har forsterkeren oppå en benk. Men du skulle ha prøvd HT med de to Manley Neo 250 blokkene som broren min har liggende nedpakket. Det hadde garantert fått nytt liv i dem!;)

    @acdc81: Grise fin, forsterkeren din også, om enn i en annen gate enn min AMS35i - må få somle meg til å ta noen bilder til vennetråden til MF. Tipper den også hadde spilt lekkert med Tønnes' HT:) (Og dere er vel naboer også?!)
    "Nesten naboer" ja:)
    Satser på at den godeste Tønnes ikke leser dette, for plutselig så står han vel her å skal handle både forsterkeren, høyttalerene, dac,n, mixmasteren, microen, og kjøleskapet mitt :)
     

    Tønnes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    794
    Antall liker
    516
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    54
    Tja, jeg hare en gutt på 3,5 år og en gutt på 5 mnd. Har alltid hatt rør og anlegg i stua - en periode med stativhøyttalere også. Ikke noe problem. Ser at du tom har forsterkeren oppå en benk. Men du skulle ha prøvd HT med de to Manley Neo 250 blokkene som broren min har liggende nedpakket. Det hadde garantert fått nytt liv i dem!;)

    @acdc81: Grise fin, forsterkeren din også, om enn i en annen gate enn min AMS35i - må få somle meg til å ta noen bilder til vennetråden til MF. Tipper den også hadde spilt lekkert med Tønnes' HT:) (Og dere er vel naboer også?!)
    Ååå noen broderen din skal selge eller haa haaa ;) ned pakket ? koffer det da? di så jo helt konge rå ut di ja hmmm ,ja di skulle jo jeg ha fått prøvd seg på mine HT ja ;) .

    Tønnes
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Tja, jeg hare en gutt på 3,5 år og en gutt på 5 mnd. Har alltid hatt rør og anlegg i stua - en periode med stativhøyttalere også. Ikke noe problem. Ser at du tom har forsterkeren oppå en benk. Men du skulle ha prøvd HT med de to Manley Neo 250 blokkene som broren min har liggende nedpakket. Det hadde garantert fått nytt liv i dem!;)

    @acdc81: Grise fin, forsterkeren din også, om enn i en annen gate enn min AMS35i - må få somle meg til å ta noen bilder til vennetråden til MF. Tipper den også hadde spilt lekkert med Tønnes' HT:) (Og dere er vel naboer også?!)
    Ååå noen broderen din skal selge eller haa haaa ;) ned pakket ? koffer det da? di så jo helt konge rå ut di ja hmmm ,ja di skulle jo jeg ha fått prøvd seg på mine HT ja ;) .

    Tønnes
    Nei, han skal ikke selge. Har de bare stående i emballasjene sine og bruker noe annet, som han liker godt pt. Han har aldri koblet de opp engang:rolleyes:. Men de er jo ikke ukjente akkurat - ta en google!

    Se der ja, da er 3. par med NS2000M på god vei i dine dyktige hender. Flott at du "redder" disse klenodiene.:)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn