OVKvårfest hos nlykke

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.874
    Torget vurderinger
    23
    Mannen med mobilen er en som er fasinert av PMC. Han googlet fluksens PMC´s hjemmesider for å velge sin kommende høytaler under første lytterøkt, som forøvrig skjedde under målbare godkjente forhold, nemlig under 0,5 promille. . .:cool:
    Det er jo nettopp det jeg sier - telefonsex!!!
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.437
    Antall liker
    12.544
    Sted
    Sørlandet
    Mannen med mobilen er en som er fasinert av PMC. Han googlet fluksens PMC´s hjemmesider for å velge sin kommende høytaler under første lytterøkt, som forøvrig skjedde under målbare godkjente forhold, nemlig under 0,5 promille. . .:cool:
    Der fikk du meg til å dra frem telefonen for å google gitt :)

    Gleder meg til å spille mine nyankomne LP plater til helgen og hadde jeg hatt vinskapet fylt opp med gode årganger så hadde jeg muligens turt å invitere til en lytt.

    Mvh
    BB
     

    terryboy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2003
    Innlegg
    1.254
    Antall liker
    878
    Torget vurderinger
    1
    Bare inviter, jeg klarer sikkert å drikke annet enn toppårganger av det jeg mistenker likevel er noe over det norske pris- og kvalitetsgjennomsnittet på vinkjøp
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Kjære Petter!
    Dette må da ha vært OVK's mest vellykkede fest ever! Fra vi kom (jamakr + meg) og til vi stablet oss selv i utgangsdøren var du der og så til oss alle! Som så mange før meg har sagt, du er den perfekte Vert. Disker opp med egen superkokk, som tryllet frem de deiligste retter, og det til 18 pax hel-crazed OVK'ere. Jeg bøyer meg i luen! Jeg fikk med meg lamme-carre-bena til ulvene hjemme, og også de gikk rett i spagaten da de fikk litt håndgodt ved hjemkomsten.

    Loftet fungerer aldeles glimrende som lytterom, og det geniale - som sagt tidligere av andre - så kan man føre en sober & lett tone med sine medsnøvlere i spisestuen mens Slickster danser jenka med seg selv foran høyttalerne uten gjensidig forstyrrelser. Jeg selv satt også i sweetspot noen ganger (i.e. rett foran basshøyttaleren i h.kanal) og jeg må med hånden i lommen si at jeg er misunnelig på den (aktive) RIAA'n du har - lurer meg på om ikke mye av den heftige og tighte bassen du har har sitt utspring i akkurat den gull-saken der.

    Tok litt tid for meg å kvittere for den generøse gjennomføringen, nlykke: jeg holdt på med long-distance, og de "samtalene" varer som kjent lenge :rolleyes:

    Cheers, og takk for meg!
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.978
    Antall liker
    6.153
    Torget vurderinger
    32
    Hei

    I går kveld var jeg på jazzkonsert på Palace Grill, og der møtte jeg kokken fra OVK-festen. Jeg tok meg den frihet og fortelle at alle OVKere her på hifisentralen har skrytt voldsomt av maten vi fikk .

    Det ble han veldig glad for å høre.

    Roy
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.596
    Antall liker
    11.123
    Hei

    I går kveld var jeg på jazzkonsert på Palace Grill, og der møtte jeg kokken fra OVK-festen. Jeg tok meg den frihet og fortelle at alle OVKere her på hifisentralen har skrytt voldsomt av maten vi fikk .

    Det ble han veldig glad for å høre.

    Roy

    Det var hyggelig gjort av deg. Unge entusiastiske og talentfulle menn/kvinner trenger å vite når de gjør en god jobb!!
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.893
    Antall liker
    26.724
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Fikk lyttet litt på sporet Teen Town fra weather Report som vi lyttet på hos deg, i mitt eget anlegg igår. Ett bra spor og vise vad anlegget har av krefter og muskler kan man vel kort si?
    Platen har god lyd generellt har to forskjellige presser begge av god kvalitet (UK,NED) Det trøkker bra her også! men att komma opp på nivå med det som PMC og co klarer og återgi blir tøfft:eek:
    Dette hade jeg hørt hos deg tidl i 180g posisjon, siden dess har du nok tatt anlegget/sporet til nye høyder:)
    Very Heavy Weather:D
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.596
    Antall liker
    11.123
    Fikk lyttet litt på sporet Teen Town fra weather Report som vi lyttet på hos deg, i mitt eget anlegg igår. Ett bra spor og vise vad anlegget har av krefter og muskler kan man vel kort si?
    Platen har god lyd generellt har to forskjellige presser begge av god kvalitet (UK,NED) Det trøkker bra her også! men att komma opp på nivå med det som PMC og co klarer og återgi blir tøfft:eek:
    Dette hade jeg hørt hos deg tidl i 180g posisjon, siden dess har du nok tatt anlegget/sporet til nye høyder:)
    Very Heavy Weather:D
    Takk for hyggelig tilbakemelding Cash! Mange fine kvaliteter på denne innspillingen her! Både basstrykk, raffinemant i mellomtonen og diskant som fort blir avslørt hvis anlegget ikke greier å formidle skikkelig. Det skal ikke så mye til før ting låter spist og lite troverdig på denne skiva. Har brukt den mye som en av referanseskivene opp gjennom tiden når jeg tester nye produkter. . . Hjelper at jeg har kunnet den godt siden gymnase tiden da jeg øvde etter den på musikklinja.:rolleyes:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn