One Wire for the World - WireWorld.!

E.P

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.12.2004
Innlegg
127
Antall liker
55
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
10
WW Gold

Positivt møte! Virker veldig åpen og ekspanderende på min Prima Luna Dialogue.

Vis vedlegget 484850
Du likte også Supra Lorad SPC, hvordan synes du disse er i forhold til hverandre?
Det er ganske stor forskjell mellom Supra Lorad SPC med de kontaktene jeg nå bruker (Viborg Rhodium) og Wireworld Silver Electra 7. Electra har mye fyldigere lyd og varmere klang. Allikevel ganske åpen. Sånn umiddelbart kan det virke som at en har mistet noe. Etter litt lytting og tilvenning og ved å bytte kildemateriale får jeg en helt annen match. Da blir det på en måte en omvendt situasjon. Electra har opplagt noe filteregenskaper. Tipper at den er en god match på digital. At det er en god kabel hersker det ingen tvil om, men ville jeg brukt den overalt? Nope!




Er det noen her inne som har ett par WW Gold høyttalerkabler på 1,3m til salg eller 1,5m ? med spader
 

Kristian

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.10.2002
Innlegg
447
Antall liker
280
Sted
Levanger
Torget vurderinger
32
Hei!

Får melde innpass i Wireworld-"gjengen" jeg også etter å ha kjøpt til sammen seks Stratus 7 strømkabler hos Stereofil på halv pris. 1,5 og 2 m lange, da det av erfaring låter bedre enn 1 m (særlig med filteregenskapene til WW). To av disse kablene havnet i dag til aktive subber i et PA-oppsett i nærheten. Er det noen som har erfaring med WW strømkabler til sub? Rakk ikke høre mye i dag, men gleder meg til resultatet når de er mer innspilte! :)
 

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Innlegg
5.717
Antall liker
7.843
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Hei!

Får melde innpass i Wireworld-"gjengen" jeg også etter å ha kjøpt til sammen seks Stratus 7 strømkabler hos Stereofil på halv pris. 1,5 og 2 m lange, da det av erfaring låter bedre enn 1 m (særlig med filteregenskapene til WW). To av disse kablene havnet i dag til aktive subber i et PA-oppsett i nærheten. Er det noen som har erfaring med WW strømkabler til sub? Rakk ikke høre mye i dag, men gleder meg til resultatet når de er mer innspilte! :)
Spennende å få en sammenligning mot de Nordost-kablene du har hatt tidligere :) (om jeg ikke husker feil)
 

Kristian

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.10.2002
Innlegg
447
Antall liker
280
Sted
Levanger
Torget vurderinger
32
Hei!

Får melde innpass i Wireworld-"gjengen" jeg også etter å ha kjøpt til sammen seks Stratus 7 strømkabler hos Stereofil på halv pris. 1,5 og 2 m lange, da det av erfaring låter bedre enn 1 m (særlig med filteregenskapene til WW). To av disse kablene havnet i dag til aktive subber i et PA-oppsett i nærheten. Er det noen som har erfaring med WW strømkabler til sub? Rakk ikke høre mye i dag, men gleder meg til resultatet når de er mer innspilte! :)
Spennende å få en sammenligning mot de Nordost-kablene du har hatt tidligere :) (om jeg ikke husker feil)
Jeg har Nordost, ja! Og de blir stående i mitt eget anlegg. Men WW Stratus 7 skal brukes i annen sammenheng, har troen på disse til prisen! :)
 

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Innlegg
5.717
Antall liker
7.843
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Hei!

Får melde innpass i Wireworld-"gjengen" jeg også etter å ha kjøpt til sammen seks Stratus 7 strømkabler hos Stereofil på halv pris. 1,5 og 2 m lange, da det av erfaring låter bedre enn 1 m (særlig med filteregenskapene til WW). To av disse kablene havnet i dag til aktive subber i et PA-oppsett i nærheten. Er det noen som har erfaring med WW strømkabler til sub? Rakk ikke høre mye i dag, men gleder meg til resultatet når de er mer innspilte! :)
Spennende å få en sammenligning mot de Nordost-kablene du har hatt tidligere :) (om jeg ikke husker feil)
Jeg har Nordost, ja! Og de blir stående i mitt eget anlegg. Men WW Stratus 7 skal brukes i annen sammenheng, har troen på disse til prisen! :)
Stemmer, mente bare å ha sett en del salgsannonser på Torget :)
 

Zerostat

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2003
Innlegg
4.565
Antall liker
1.474
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
72
Er det noen som har erfariger med Wireworld Gold Eclipse RCA kablene? Der er en stund siden Gold serien kom.
Er dette generasjonene? ... og kronspørsmålet er: Hvordan er lydsignaturen i forhold til hverandre? ... eller hvilken retning har generasjonene gått lydmessig?

Gold Eclipse
Gold Eclipse II
Gold Eclipse III
Gold Eclipse III+
Gold Eclipse 5
Gold Eclipse 5.2
Gold Eclipse 6
Gold Eclipse 7
Gold Eclipse 8
 
Sist redigert:
Topp Bunn