Nyhet! Mala Audio No1 Headphones

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Nyhet! Mala Audio No1 Headphones

    Vi har fått produsert opp ett parti med No1 headphones med Mala Audio Logo til en svært hyggelig pris.

    Vårt mål med disse hodetelefonene var å få maksimal ytelse og eierglede for en pris folk flest kan betale.
    No1 har kopper produsert i heltre Valnøtt, hengsler i Aluminium og bøyle i metall. Driverne har membran i beryllium. Koppene har diameter som gjør at man enkelt kan skifte ut putene til de man selv måtte foretrekke. Brainwavz HM5 anbefales som en god oppgradering!
    Vi har også tatt inn stativer som matcher hodetelefonene. Stativene er i heltre og har matchende marge med hodetelefonene. Perfekt for skrivebordet!
    Introduksjonspris: 1 499kr
    Stativ: 499kr

    Pakkepris(hodetelefoner med stativ): 1799kr

    Link til vår webshop:
    Mala Audio - NO1 - Mala Audio

    1.jpg


    2.jpg
    3-1.jpg
    DSC_6628_副本.jpg
    DSC_6672_副本.jpg
    IMG_1019_副本758.jpg
    黑750x750_副本.jpg

    1-1.jpg
     
    Sist redigert:

    Kommentarer

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.299
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    Ja, og flere kan det bli danelectro. Kan hende jeg er spesielt interessert i forbrukerspørsmål?

    Jo, de var innom tråden en rekke ganger og ja jeg bor på sentralen. Ja, jeg syntes det skurret og ja, jeg delte mine betraktninger vedrørende hifipressen og dens representanter. Nei, det trodde jeg ikke, men de skrev at de fikk dem produsert og trodde derfor at de hadde en større finger med i spillet.

    Du må mer enn gjerne kalle meg gnåler...
    godt du sa det selv....hva med å bidra med noe konstruktivt istedet for å bare cruise rundt i alle idiot-trådene
     
    A

    ANM

    Gjest
    jaggu glad jeg slipper å krype for en sånn gjeng med rasshøl! snakk om heksejakt rundt utilsiktede hensikter
    jeg opplever Mala og Sveinung som et positivt og forholdsmessig ærlig bidrag til en frynsete bransje som stadig skyter seg selv i leggen med all verdens snakeoil reklame og BS
    rett nok var vel sveinungs kollega litt uheldig og overentuastisk i sitt forsvar av promoteringen , men dette har blitt behørig korrigert i etterkant
    det finnes langt verre spøkelser å jage ut i lyset
    Hva slags gjeng med rasshøl kryper du for da?:p

    Du påpeker selv at det er en frynsete bransje og jeg har aldri snakket med Sveinung eller hans hjelper. Hva mener du med "forholdsmessig ærlig"? Går du god for ham eller ikke?
     
    A

    ANM

    Gjest
    Ja, og flere kan det bli danelectro. Kan hende jeg er spesielt interessert i forbrukerspørsmål?

    Jo, de var innom tråden en rekke ganger og ja jeg bor på sentralen. Ja, jeg syntes det skurret og ja, jeg delte mine betraktninger vedrørende hifipressen og dens representanter. Nei, det trodde jeg ikke, men de skrev at de fikk dem produsert og trodde derfor at de hadde en større finger med i spillet.

    Du må mer enn gjerne kalle meg gnåler...
    godt du sa det selv....hva med å bidra med noe konstruktivt istedet for å bare cruise rundt i alle idiot-trådene
    Kan ikke du fylle tiden med det du ønsker, så skal jeg håndtere mine problemer...
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.299
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    et fagmessig relatert forum, er vel basert på utveksling av erfaringer og synspunkter til felles fremme av hobbyen, ikke bare å spre misnøye og ubehag
    hva gagner det?
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.299
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    jaggu glad jeg slipper å krype for en sånn gjeng med rasshøl! snakk om heksejakt rundt utilsiktede hensikter
    jeg opplever Mala og Sveinung som et positivt og forholdsmessig ærlig bidrag til en frynsete bransje som stadig skyter seg selv i leggen med all verdens snakeoil reklame og BS
    rett nok var vel sveinungs kollega litt uheldig og overentuastisk i sitt forsvar av promoteringen , men dette har blitt behørig korrigert i etterkant
    det finnes langt verre spøkelser å jage ut i lyset
    Hva slags gjeng med rasshøl kryper du for da?:p

    Du påpeker selv at det er en frynsete bransje og jeg har aldri snakket med Sveinung eller hans hjelper. Hva mener du med "forholdsmessig ærlig"? Går du god for ham eller ikke?
    jeg kryper ikke for noen....så mye tid du tilbringer her, burde du ha fått med deg såpass......
    utifra mine efaringer er han en av de jeg ville gått god for anytime....
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Synes denne tråden er klar for litt rydding eller? Så kan sutre koret heller starte en egen tråd..
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.299
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    problemet er at det er samme sutrekoret som hetser til heksejakt hver gang!
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Det har jeg lagt merke til ja..
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.299
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    flott da er vi tilbake på sporet.......har selv handlet endel offroad produkter fra "emerging markets" og det innebærer en viss risk som har en premium for risk
    tøft at noen våger å satse ......bonusen er en "potensielt høyere" margin
     
    A

    ANM

    Gjest
    Ja, Kina henger langt etter på produksjonssiden, det er virkelig et nytt og spennende marked. Skærp du LMC, må nok lese flere av dine faglige dypdykk.
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.299
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    de er lærenemme og eksperimentvillige og går ofte langt i å "foredle ideer"
    derav kommer det ofte offensive tilnærminger til produkt-"utvikling" til konkurransedyktige priser.
    i like måte......
     

    todams

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2011
    Innlegg
    191
    Antall liker
    142
    Sted
    Lier
    Torget vurderinger
    11
    Har handlet en del med Mala Audio, alltid hyggelig og topp service, tenk å lage så mye styr om en hodetelefon til skarve 1499,-. Jeg vet ikke hva slags forventninger man kan ha til ett så rimelig produkt, prisene på hodetelefoner har skutt i været de siste årene og mange av dem er priset helt hinsides. All honnør til Mala som klarer å levere ett så flott produkt til en rimelig pris.
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.851
    Antall liker
    50.892
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Har handlet en del med Mala Audio, alltid hyggelig og topp service, tenk å lage så mye styr om en hodetelefon til skarve 1499,-. Jeg vet ikke hva slags forventninger man kan ha til ett så rimelig produkt, prisene på hodetelefoner har skutt i været de siste årene og mange av dem er priset helt hinsides. All honnør til Mala som klarer å levere ett så flott produkt til en rimelig pris.
    Tråden er nesten 12 mnd gamel,hvorfor rippe opp i den nå ??? :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.503
Link til alle artikler
1046
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Axxess lanserer flere spennende produkter!

Axxess lanserer flere spennende produkter!

  • 0
Under merkevaren Axxess finner du et økosystem av forsterkere, høyttalere og ulikt tilbehør. Du kan nå sette sammen et komplett Axxess-oppsett fra ditt strømuttak og helt frem til og med...
Fortsett
Bransjenyheter
SE VÅRT UTVALG AV BRUKTE HØYTTALERE!

SE VÅRT UTVALG AV BRUKTE HØYTTALERE!

  • 0
Brukt hi-fi er et godt alternativ. Vi har et stort og variert utvalg i vår bruktavdeling. Her kan du gjøre virkelig gode kjøp! Vi får stadig inn både nyere og litt eldre utstyr...
Fortsett
Bransjenyheter
Mala Audio på Vestlandsturné - Stavanger-Haugesund-Bergen!

Mala Audio på Vestlandsturné - Stavanger-Haugesund-Bergen!

  • 8
Mala Audio på Vestlandsturné! Vi vil ha med flere spennende oppsett på turen, og det vil være mulig å oppleve høyttalere og elektronikk fra blant annet: Børresen, Aavik, Axxess og Marten. Vi har...
Fortsett
Bransjenyheter
Opplev X-serien fra Børresen under vårmessen!

Opplev X-serien fra Børresen under vårmessen!

  • 0
Børresen sin X-serie består nå av fire modeller - X1, X2, X3 og X6. X-serien har en unik prestasjon i forhold til pris og imponerer anmeldere og kunder over hele verden. Kom innom for en demo og...
Fortsett
Bransjenyheter
I morgen starter vårmessen hos Mala Audio!

I morgen starter vårmessen hos Mala Audio!

  • 1
Fredag og lørdag 12.-13. april blir det tradisjon tro vårmesse hos Mala Audio! Kom innom å opplev en rekke spennende oppsett og produkter. Det vil også bli et stort bruktmarked! Åpningstider...
Fortsett
Bransjenyheter
Få med deg Marten Quintet2 under vårmessen 12.-13. april!

Få med deg Marten Quintet2 under vårmessen 12.-13. april!

  • 0
Marten Quintet 2 spiller under vårmessen sammen med flaggskipene i BHK serien fra PS Audio. Dette er en meget vellykket kombinasjon som må høres...
Fortsett
Topp Bunn