Norsk Audio Teknikk flytter!

Sofiemyr blir Mekka for troende audiofile:cool:

Trommevirvel!

Etter nesten tre tiår med å utvikle en mild avhengighet til bylufta i Oslo, har vi bestemt oss for å pakke sammen sirkuset og flytte. Destinasjon: den eksotiske forstaden Sofiemyr. Ja, du hørte riktig! Sofiemyrveien 12, 1412 Sofiemyr, for å være nøyaktig. På ingen måte verdens ende, du kan se den fra balkongen. Et steinkast unna Oslo Sentrum – eller den første avkjøring etter E6 bygrensen, for de uten olympisk kastearm. Og hey; gratis parkering så lenge du vil!

Ta den, kjære parkeringsvakter!

Kanskje du lurer på hvorfor? Det viser seg at Ring 1 i Oslo har en litt for ambisiøs plan om å leke "gjemsel" i tre år. Eller mer. Det etterlater oss i Ullevålsveien 13 som byens mest ufrivillige eremitter. Legg til at lastesonen vår blir borte, og du har oppskriften på en logistisk marerittsmoothie – ekstra tykk på vinteren.

Vi ser dette som den perfekte unnskyldningen for å kaste en riktig så vill "Vi har overlevd i 30 år"-fest i våre nye lokaler.

Blir det bedre, spør du? Oh yes. Vi snakker større plass, tre (ja, TRE!) demorom der vi kan spille så høyt vi (eller du) vil, uten å bli kjeftet på. Null krav om å stenge dørene til en viss tid, og – som sagt - ingen grusomme parkeringsvakter som lurer i buskene. Pluss, det er så lett å finne frem at selv din geografisk utfordrede onkel kan klare det. Og hvis kona har stukket av med bilen, hopp på en buss og voilà – du er praktisk talt utenfor døra vår.

Når skjer så denne storstilte flyttingen? Merk kalenderen: 2. april. Vi sier 'ha det' til Ullevålsveien og 'hei hei' til Sofiemyr kort tid etterpå. Og ja, vi skal få demorommene opp å kjøre i rekordfart.

Meld deg på i denne tråden, så blir du invitert til en ekstraordinær innvielses- og jubileumsfest/priser.
Sofiemyrveien 12..png
 

Kommentarer

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.428
Antall liker
25.883
Torget vurderinger
24
Dette blir spennende Morten! Jeg kommer på besøk, gleder meg!
 

Moiz Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
06.08.2007
Innlegg
4.145
Antall liker
777
Sted
Oslo
Torget vurderinger
123
(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)
Sofiemyr blir Mekka for troende audiofile:cool:

Trommevirvel!

Etter nesten tre tiår med å utvikle en mild avhengighet til bylufta i Oslo, har vi bestemt oss for å pakke sammen sirkuset og flytte. Destinasjon: den eksotiske forstaden Sofiemyr. Ja, du hørte riktig! Sofiemyrveien 12, 1412 Sofiemyr, for å være nøyaktig. På ingen måte verdens ende, du kan se den fra balkongen. Et steinkast unna Oslo Sentrum – eller den første avkjøring etter E6 bygrensen, for de uten olympisk kastearm. Og hey; gratis parkering så lenge du vil!

Ta den, kjære parkeringsvakter!

Kanskje du lurer på hvorfor? Det viser seg at Ring 1 i Oslo har en litt for ambisiøs plan om å leke "gjemsel" i tre år. Eller mer. Det etterlater oss i Ullevålsveien 13 som byens mest ufrivillige eremitter. Legg til at lastesonen vår blir borte, og du har oppskriften på en logistisk marerittsmoothie – ekstra tykk på vinteren.

Vi ser dette som den perfekte unnskyldningen for å kaste en riktig så vill "Vi har overlevd i 30 år"-fest i våre nye lokaler.

Blir det bedre, spør du? Oh yes. Vi snakker større plass, tre (ja, TRE!) demorom der vi kan spille så høyt vi (eller du) vil, uten å bli kjeftet på. Null krav om å stenge dørene til en viss tid, og – som sagt - ingen grusomme parkeringsvakter som lurer i buskene. Pluss, det er så lett å finne frem at selv din geografisk utfordrede onkel kan klare det. Og hvis kona har stukket av med bilen, hopp på en buss og voilà – du er praktisk talt utenfor døra vår.

Når skjer så denne storstilte flyttingen? Merk kalenderen: 2. april. Vi sier 'ha det' til Ullevålsveien og 'hei hei' til Sofiemyr kort tid etterpå. Og ja, vi skal få demorommene opp å kjøre i rekordfart.

Meld deg på i denne tråden, så blir du invitert til en ekstraordinær innvielses- og jubileumsfest/priser.
Vis vedlegget 1009008


✌
 
  • Liker
Reaksjoner: nat

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Innlegg
5.716
Antall liker
7.842
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Dette hørtes spennende ut! Ikke fått somlet meg innom butikken tidligere, men da skal jeg få tatt en tur etter hvert :) Hadde vært moro å endelig få hørt noe fra Parasound sin Halo-serie (y) Forsøkte meg både på OHC og Stereofil ifjor, men ikke en eneste modell i demo.
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.338
Antall liker
8.427
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Rene kinderegg dette, både du Biltema og Kiwi på ett sted😆.
Gratulerer, deilig å slippe denne idiotiske byen som bare lager problemer for butikker som trenger å ha parkering.
Veldig, veldig lenge siden jeg har besøkt deg. Dette er årsaken.
Altid hyggelig å snakke med deg Morten.
Kommer garantert til å besøke deg, selv om jeg bare driver med DIY.
 

Karmana

Æresmedlem
Ble medlem
13.06.2008
Innlegg
24.370
Antall liker
63.328
Sted
Bergen
Torget vurderinger
42
Gratulerer med nye lokaler! I det området er jeg også innimellom, så da får jeg etter hvert mitt første besøk i butikken din 😊
 

TrompeteN

Bransjeaktør
Ble medlem
27.07.2013
Innlegg
2.247
Antall liker
4.385
Torget vurderinger
0
Gratulerer! Kjempefint på Sofiemyr. Et raskt gps-søk viser at det tar kortere tid til den nye butikken enn til Ullevålsveien fra Bekkelaget.
Blir bra😊👌🏻
 

jmolnes

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
1.810
Antall liker
5.778
Lukke til i nye lokaler! Det vart eit kort besøk i butikken forrige torsdag. Nedpakking og flytting prega lokalet, men fekk likevel ein kort demo av Bladelius Ask, PMC Prodigy 5 og ein hyggelig prat med Morten.
 

ufo

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.02.2016
Innlegg
1.835
Antall liker
962
sentrum er mest for kle, sko og serveringsted. hvem kjøper hifi på impuls? så må man ha parkering nærme for å bære høyttalere.
 

Elmer Midd

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.06.2006
Innlegg
423
Antall liker
537
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
Gratulerer så mye med nye lokaler. Gleder meg til å ta en tur innom :D
 
  • Liker
Reaksjoner: nat

HansJørgen

Medlem
Ble medlem
26.05.2018
Innlegg
12
Antall liker
25
Sted
Ramnes
Torget vurderinger
2
Gratulerer med nye lokaler Morten😀. Med bedre parkering blir det enklere for oss som er avhengig av dieselpurke for å ta oss inn til sentrale strøk.
 

Informasjon om bruker

nat
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
3.676
Link til alle artikler
261
nat sine annonser
Bransjenyheter
En stor og tung nyhet ifra broderfolket!!!

En stor og tung nyhet ifra broderfolket!!!

  • 29
De første Bladelius Oden II er i ferd med å bli klare til levering. 85Kg med rå kraft og musikalitet. Norsk AudioTeknikk AS Sofiemyrveien 12. Inngang A1. 1412 Sofiemyr Tlf: 22200095 Mail...
Fortsett
Bransjenyheter
Møt sommeren med godlyd på ørene!

Møt sommeren med godlyd på ørene!

  • 1
Vi har fått inn igjen den meget omtalte Cayin RU7 dongle DAC på lager. (Vi har også fått inn igjen Cayin CD-Mini MK-II. Kr 3.590.-) Prisen er Kr 3.590.- da medfølger USB-C kabel og overgang ifra...
Fortsett
Bransjenyheter
Enda en glimrende test av Bladelius Ask integrert med DAC/Streamer. Nå i Norske Stereo+

Enda en glimrende test av Bladelius Ask integrert med DAC/Streamer. Nå i Norske Stereo+

  • 1
Etter en liten stund på markedet. Så har Bladelius Ask gjort seg sterkt bemerket hvor bra man kan få en alt-i-et forsteker med samme egenskapene som separate løsninger (bokser) Les hele testen på...
Fortsett
Bransjenyheter
Lørdagen 6 april stenger vi kl 13.30 grunnet kundebesøk.

Lørdagen 6 april stenger vi kl 13.30 grunnet kundebesøk.

  • 8
Vi må dessverre stenge kl 13.30 i morgen grunnet kundebesøk. Skal kjøre halvveis opp til Trondheim og tilbake igjen i morgen. Er tilgjengelig på telefon. . Norsk AudioTeknikk AS Sofiemyrveien...
Fortsett
Bransjenyheter
Da var det siste farvel til Ullevålsveien i dag.

Da var det siste farvel til Ullevålsveien i dag.

  • 30
Sofaen er på plass i demorom Nr.1. Fortsatt mye jobb som gjenstår. Men dette blir bra🍾
Fortsett
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk på Oslo HiFi Show.

Norsk Audio Teknikk på Oslo HiFi Show.

  • 0
I forbindelse med våres 30-års jubileum i år og at vi flytter butikken til større og finere lokaler på Sofiemyrveien 12. 1412 Sofiemyr rett over påsken. Så vil vi under messen kjøre noe virkelig...
Fortsett
Topp Bunn