Da var det siste farvel til Ullevålsveien i dag.

Kommentarer

Pug309gti

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.04.2016
Innlegg
1.713
Antall liker
898
Sted
Stavanger. Innflytter til Norges svar: Twin Peaks
Torget vurderinger
8
strist at dere flytter ut av oslo.. men lykke til med nye lokaler:)

men jeg kommer nok aldri til å besøke dere igjen, grunnet plassering:( var ofte innom dere når jeg bodde i oslo. Bor nå i stavanger men når jeg er i oslo så blir byens hifi butikker besøkt,men orker ikke å ta turen utenfor oslo desverre..
 
Sist redigert:
  • Trist
Reaksjoner: nat

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.591
Antall liker
3.695
Torget vurderinger
6
strist at dere flytter ut av oslo.. men lykke til med nye lokaler:)

men jeg kommer nok aldri til å besøke dere igjen, grunnet plassering:( var ofte innom dere når jeg bodde i oslo. Bor nå i stavanger men når jeg er i oslo så blir byens hifi butikker besøkt,men orker ikke å ta turen utenfor oslo desverre..
Det vat trist å høre. Men dessverre så blir man ifra sommer sperret inne i Ullevålsveien når ring 1 stenges.
Det var ingen andre muligheter og sånn har trenden blitt de siste årene i Oslo.
Det er ingen tvil om at det er flere fordeler utenfor sentrum. Men ikke for alle.
 

Entropy

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.01.2021
Innlegg
500
Antall liker
959
Sted
Oslo
Torget vurderinger
3
strist at dere flytter ut av oslo.. men lykke til med nye lokaler:)

men jeg kommer nok aldri til å besøke dere igjen, grunnet plassering:( var ofte innom dere når jeg bodde i oslo. Bor nå i stavanger men når jeg er i oslo så blir byens hifi butikker besøkt,men orker ikke å ta turen utenfor oslo desverre..
81 bussen fra barcode tar deg dør til dør på ca 35 min, og er man ute i handlemodus er det kortere ut til Kolbotn, enn å ta trikken til Frognerseteren for å se på utsikt og vafler
 
Sist redigert:

Lieberung

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.09.2009
Innlegg
185
Antall liker
50
Torget vurderinger
2
Mulig jeg er både svaksynt og lite bevandret i hvilke hifisjappe som lå i Ullevållsveien, men hvilken butikk har flyttet og hva er ny adresse?
 
  • Liker
Reaksjoner: nat

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.591
Antall liker
3.695
Torget vurderinger
6
Mulig jeg er både svaksynt og lite bevandret i hvilke hifisjappe som lå i Ullevållsveien, men hvilken butikk har flyttet og hva er ny adresse?
Her kommer oppklaringen.
Norsk Audio Teknikk AS har flyttet ifra Ullevålsveien 13 til Sofiemyrveien 12. 1412 Sofiemyr.
 

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Innlegg
2.810
Antall liker
566
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Ser fint ut i det nye lokalet😊
81 bussen fra barcode tar deg dør til dør på ca 35 min, og er man ute i handlemodus er det kortere ut til Kolbotn, enn å ta trikken til Frognerseteren for å se på utsikt og vafler
Det er best å ta bussen. Tar man toget til Kolbotn får man 39 min spasertur, ifølge Gugl-kartet.
 
  • Liker
Reaksjoner: nat

kjetil200

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.08.2009
Innlegg
399
Antall liker
231
Torget vurderinger
14
Jeg kjører forbi hver dag og for meg er det mye enklere enn å reise ned til Oslo sentrum 😊. Jeg kommer garantert innom.
 
  • Liker
Reaksjoner: nat

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.937
Antall liker
754
Det er vel litt typisk at på NRK Dagsrevyen nå i kveld var de utelukkende opptatt av hva som skjer med biltrafikken når Ring 1 strenges (jeg antar tunnelen det var snakk om i innslaget er en del av Ring 1?). Og mere generelt om å redusere biltrafikken i de største byene inkl. innslag fra Trondheim hvor jeg bor (hvor MDG nå styrer sammen med Høyre. MDG er blokkuavhengig - husk det!). MEN det er få som snakker om konsekvensene for det lokale næringslivet i sentrum. Så jeg forstår godt at butikker flytter ut fra sentrum. Og for de av oss som uansett ikke bor på Østlandet og som (fortsatt) kan finne på å kjøre egen bil, er antageligvis Follo enklere enn Oslo sentrum. Så det er fort større sannsynlighet at jeg kommer innom NAT på den nye adressen enn den gamle :)
 

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Innlegg
12.897
Antall liker
13.959
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Åtte minutter fra jobben, perfekt :cool: (y)
...også bare knappe 4 km fra Radka Toneffs vei på Kolbotn. Må jo låte bra på jazzen i de lokalene da 🎹

mvh
 

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.591
Antall liker
3.695
Torget vurderinger
6
Det er vel litt typisk at på NRK Dagsrevyen nå i kveld var de utelukkende opptatt av hva som skjer med biltrafikken når Ring 1 strenges (jeg antar tunnelen det var snakk om i innslaget er en del av Ring 1?). Og mere generelt om å redusere biltrafikken i de største byene inkl. innslag fra Trondheim hvor jeg bor (hvor MDG nå styrer sammen med Høyre. MDG er blokkuavhengig - husk det!). MEN det er få som snakker om konsekvensene for det lokale næringslivet i sentrum. Så jeg forstår godt at butikker flytter ut fra sentrum. Og for de av oss som uansett ikke bor på Østlandet og som (fortsatt) kan finne på å kjøre egen bil, er antageligvis Follo enklere enn Oslo sentrum. Så det er fort større sannsynlighet at jeg kommer innom NAT på den nye adressen enn den gamle :)
Det å kjøre innom oss har blitt et større og større problem med årene. Da vi stort sett selger varer som både er store og tunge.

Så i 2022 så bestemte jeg meg for å prøve i 2 år til og se hvordan deg gikk. Men dessverre så ble det ennå vanskeligere og ikke minst nå når ring 1 stenges i 3 år + samtidig med opprustingen av Ullevålsveien så blir lastesonen som var 5m bortenfor døren fjernet. Noe som gjør det umulig og stoppe der for å plukke opp varer.
Jeg opplevde mer og mer at de kundene som fant frem til oss mistet fort motet da parkering i nærheten var umulig.
Så jeg forsto at JEG måtte tilpasse meg «utviklingen» og det grønne skifte med å flytte ut av Oslo.
Her er det fri (privat) parkering og enkelt å finne frem. 81 bussen stopper 100m ned i veien for dem som tar kollektivt.
Vi vil fortsatt opprettholde tjenesten med å levere varer hjem på kveldstid til kunder i Oslo området.

Nå jobbes det med å komme på plass.
 

Røkrakare

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.03.2021
Innlegg
121
Antall liker
181
Sted
Haslum
Jeg håper og regner med du har fått hjelp med overfarten? :unsure:
Skal vel heller ikke utelukke at du driver 'butikken' samtidig?

Uansett, brorparten av oss ser frem til når du har fått landet og vi kan besøke den din nye butikk og showroom;)
 
  • Liker
Reaksjoner: nat

crosswind

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.11.2012
Innlegg
5.325
Antall liker
13.409
Sted
Svartskog
Torget vurderinger
13
Kan meddela, tillika beroliga, nervösa herremenn med att detta kommer blir storveis. Tog turen inom nya showrummet/butiken i dag och blev positivt överraskad. Det är massa ljus och luftiga översiktliga lokaler som ser mycket större ut än de faktiskt är. Genialisk placering med det stora demorummet i mitten. Med diverse vinylhyllor, inredning och akustiska remedier snart på plats glädjer jag mig till ett nytt besök.

Tack för titten i dag! :giggle:
 

Entropy

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.01.2021
Innlegg
500
Antall liker
959
Sted
Oslo
Torget vurderinger
3
Holdt på å ta turen jeg også, men det dagene er litt på
Babyens premisser for tiden.
Gleder meg til å si hei.
 
  • Liker
Reaksjoner: nat

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.720
Torget vurderinger
1
Gratulerer Morten, og dette begynner jo å se veldig bra ut :)

Må ta turen innom for å ta noen bilder en dag.
 

Vicarious

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.09.2010
Innlegg
354
Antall liker
323
Sted
South of heaven
Det var moro med første tur innom i nye lokaler! Større og lysere lokaler, tre lytterom og gode parkeringsmuligheter. Dette blir bra! :D
 
  • Liker
Reaksjoner: nat

Informasjon om bruker

nat
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
3.695
Link til alle artikler
261
nat sine annonser
Bransjenyheter
En stor og tung nyhet ifra broderfolket!!!

En stor og tung nyhet ifra broderfolket!!!

  • 33
De første Bladelius Oden II er i ferd med å bli klare til levering. 85Kg med rå kraft og musikalitet. Norsk AudioTeknikk AS Sofiemyrveien 12. Inngang A1. 1412 Sofiemyr Tlf: 22200095 Mail...
Fortsett
Bransjenyheter
Møt sommeren med godlyd på ørene!

Møt sommeren med godlyd på ørene!

  • 1
Vi har fått inn igjen den meget omtalte Cayin RU7 dongle DAC på lager. (Vi har også fått inn igjen Cayin CD-Mini MK-II. Kr 3.590.-) Prisen er Kr 3.590.- da medfølger USB-C kabel og overgang ifra...
Fortsett
Bransjenyheter
Enda en glimrende test av Bladelius Ask integrert med DAC/Streamer. Nå i Norske Stereo+

Enda en glimrende test av Bladelius Ask integrert med DAC/Streamer. Nå i Norske Stereo+

  • 1
Etter en liten stund på markedet. Så har Bladelius Ask gjort seg sterkt bemerket hvor bra man kan få en alt-i-et forsteker med samme egenskapene som separate løsninger (bokser) Les hele testen på...
Fortsett
Bransjenyheter
Lørdagen 6 april stenger vi kl 13.30 grunnet kundebesøk.

Lørdagen 6 april stenger vi kl 13.30 grunnet kundebesøk.

  • 8
Vi må dessverre stenge kl 13.30 i morgen grunnet kundebesøk. Skal kjøre halvveis opp til Trondheim og tilbake igjen i morgen. Er tilgjengelig på telefon. . Norsk AudioTeknikk AS Sofiemyrveien...
Fortsett
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk flytter!

Norsk Audio Teknikk flytter!

  • 117
Sofiemyr blir Mekka for troende audiofile:cool: Trommevirvel! Etter nesten tre tiår med å utvikle en mild avhengighet til bylufta i Oslo, har vi bestemt oss for å pakke sammen sirkuset og...
Fortsett
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk på Oslo HiFi Show.

Norsk Audio Teknikk på Oslo HiFi Show.

  • 0
I forbindelse med våres 30-års jubileum i år og at vi flytter butikken til større og finere lokaler på Sofiemyrveien 12. 1412 Sofiemyr rett over påsken. Så vil vi under messen kjøre noe virkelig...
Fortsett
Topp Bunn