Forsterkere MBL "Kinarøver edition"

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • vrøvl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.05.2009
    Innlegg
    943
    Antall liker
    308
    Torget vurderinger
    1
    Tror (håper) det er 0% sjanse for at noen kjøper dette produktet i den tro at det er et autentisk MBL-produkt. Den flotte løkkeskriften på fronten "Dei voiceistaiker" var det første som fikk meg til å ROTFL'e. (Men jeg fikk jo også litt lyst til å kjøpe den bare for moro skyld.) (Helt til folk begynte å snakke om politiet.)
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Kanskje det bare er meg, men jeg syns det var litt humor i dette også:


    The Preamp circuit reference Germany MBL6010D, the circuit is almost exactly the same with the original machine. Materials especially capacitors, more than the original, such as NICHICON top KG AUDIO capacitor, all for the best, the most perfect. Extremely low noise, low distortion, the AP test 0-100k frequency response is straight.
    Fully consistent with origianl MBL6010D circuit, use more high-end components. AUX buffered input, so that the density of the sound is very fresh, sound increases strongly.
    Sound triple frequency equilibrium, low-frequency thick strong, is a real top Preamplifier!
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Tror det må ha blitt brukt en random generator her ifm. setningsoppbyggingen.
    ‘Ta for deg Spec sheet og plukk ut 100 komplekse ord for deretter å arrangere disse i en fullstendig tilfeldig orden’ eller noe slikt ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn