Julesanger man hater

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.909
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Kan ikke si at jeg hater noe julemusikk, men får nok litt spader når det kommer nye "gladversjoner" fra Bettan etc,

    Sper på med litt julestemning til alle Grinchene her inne fra Professor Bones ;)

     

    Gjest.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Innlegg
    5.741
    Antall liker
    503
    "Reven overraska grisen" er også en plage.
     

    Espen R

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Innlegg
    10.134
    Antall liker
    2.655
    Askepott-la -la-la....

    Den norske jula er et merkelig fenomen. Greit med tradisjoner.....men når alt skal gå på 100% repeat blir jo det hele etter hvert en parodi på seg selv. F.eks på Dagsrevyen i dag innslaget om en ny-restaurert Askepott film, klar for å vises i nye 25 år på NRK. :(
     

    Kondis

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.02.2013
    Innlegg
    912
    Antall liker
    712
    Sted
    Okkaby
    Torget vurderinger
    13
    Det aller værste innen julemusikk....Plage naboen??
    julesanger_0.jpg
     
    Sist redigert:

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.487
    Antall liker
    84.310
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    som Reven rasker over grisen, er denne en mare!
     
    J

    Jim I Hendriksen 2nd Edt.

    Gjest
    I går stod radioen på hele dagen og der var Maria Mena stort sett hele tiden, uansett program. Da jeg la meg i går var det siste jeg hørte Maria Mena og når jeg stod opp i dag var faen meg det første jeg hørte Maria Mena som fortsatt syntes synd på Maria Mena. Satan jeg er lei Maria Mena.
     
    Sist redigert:
    J

    Jim I Hendriksen 2nd Edt.

    Gjest
    Ingen hating, bare lei den jæ...a sangen. Og kun sangen, hun kunne fått feire jul her hvis hun ville. Men da hadde hun ikke fått synge en jævla sang. Jaffal ikke den.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.138
    Antall liker
    9.457
    Jeg godtar alle julesanger, inntil Kurt Nilsen begynner å radbrekke dem.

    Unntaket er All I want for Christmas is my two front teeth. Den hater jeg intens.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.487
    Antall liker
    84.310
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Det er så pop å hate for tiden. Både Kari Bremnes og julesanger skal hates. Det holder vel å mislike og misliker man, da behøver man vel heller ikke høre på. Det finnes en avknapp som noen nevner og man har vel dessuten annen musikk i sin samling som kan spille. Å hate er et veldig sterkt ord og bør brukes med vett. Man kan hate dem som har gjort urett, men neppe julesanger eller ho Kari! God helg godtfolk
     
    J

    Jim I Hendriksen 2nd Edt.

    Gjest
    Nå er vel det meste her skrevet med et glimt og to i øye....tror ikke det er så mye hating der ute. Men kanskje man skulle begynne å hate misbruken av ordet hate?

    Dessuten så liker jeg og høre på radio.
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Det er så pop å hate for tiden. Både Kari Bremnes og julesanger skal hates. Det holder vel å mislike og misliker man, da behøver man vel heller ikke høre på. Det finnes en avknapp som noen nevner og man har vel dessuten annen musikk i sin samling som kan spille. Å hate er et veldig sterkt ord og bør brukes med vett. Man kan hate dem som har gjort urett, men neppe julesanger eller ho Kari! God helg godtfolk
    For ordens skyld; jeg har aldri sagt at noen skal hate Kari Bremnes. Jeg stilte spørsmål om hun var et hatobjekt, gitt den negative omtalen hun ofte får i forbindelse med messer osv.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.487
    Antall liker
    84.310
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Det er så pop å hate for tiden. Både Kari Bremnes og julesanger skal hates. Det holder vel å mislike og misliker man, da behøver man vel heller ikke høre på. Det finnes en avknapp som noen nevner og man har vel dessuten annen musikk i sin samling som kan spille. Å hate er et veldig sterkt ord og bør brukes med vett. Man kan hate dem som har gjort urett, men neppe julesanger eller ho Kari! God helg godtfolk
    For ordens skyld; jeg har aldri sagt at noen skal hate Kari Bremnes. Jeg stilte spørsmål om hun var et hatobjekt, gitt den negative omtalen hun ofte får i forbindelse med messer osv.
    God jul til deg også!
     
    S

    Syncrolux

    Gjest
    Hør heller på Bach's Juleoratorium folkens - det er mye bedre for blodtrykket. :)
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    7
    Trodde ikke det var lov å synge julesanger mer? Ihvertfall ikke før humanetikerne har skrevet om teksten.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Her er min favoritt. Uten noen som helst form for sang. Får julefreden og skuldrene til å senke seg:

    Bugge Wesseltoft - It's snowing on my piano

    Wesseltoft.jpg


    Garantert fri for humanetiske omskrivninger.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.881
    Torget vurderinger
    23
    Kom intetanende og uskyldig inn på MENY i dag morges - og mens jeg tusler rundt for meg selv så går Øystein Sunde's julesang i bakgrunnen, etter hvert i forgrunnen fordi hjernevaskehøyttalere åpenbart følger deg rundt reolene!! Da slo det meg; Sunde er egentlig en stor råner! Nok en julesang på hatlista. Litt hat er sundt. Som akevitt til ribbe. Yin/Yang. Ting skal være i balanse.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.881
    Torget vurderinger
    23

    For øvrig gidder jeg ikke gå RUNDT enebærbusken lengre!


    enebærbusk.jpg
     

    KJ

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.10.2004
    Innlegg
    11.161
    Antall liker
    4.327
    Torget vurderinger
    1
    Moderne julekveldsvise

    mvh
    KJ
     
    J

    Jim I Hendriksen 2nd Edt.

    Gjest
    Ikke hat i det hele tatt, tvert imot....

     
    J

    Jim I Hendriksen 2nd Edt.

    Gjest
    For ikke å snakke om denne versjonen. Ikke hat, heller elsk....denne er bra!


     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Igor er i tillegg en svært trivelig mann, ikke rart han har så mange venner i bransjen med et tverrsnitt som er ganske bredt. Sammen med Aslak (ex-Gatas Parlament) gav han ut ei barneplate i forfjor. Allsidig og fin type. :)
     

    Andy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.07.2003
    Innlegg
    2.735
    Antall liker
    4.590
    Sted
    Nøtterøy
    Har begynt å bli skikkelig lei Skam versjonen av "O Helga Natt". Virker som det har blitt gjort en dårlig studio-jobb i tillegg. Musikken overdøver vokalen i store partier.
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn