Hi-Fi magasin Fidelity 65

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.677
Antall liker
1.777
Torget vurderinger
1
Singhs casa mottok nr 65 i går, det blir lesing og noe av ukas vinyl kjøp på spilleren og Plucca i glasset.
 

Odd J

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.07.2007
Innlegg
3.823
Antall liker
2.810
Torget vurderinger
1
Jeg synes bladet også denne gangen er artig og litt nostalgisk å lese. Ikke bare pga vintagetestene, men fordi man oppdager at det å sitte å lese om hobbyen sin i et papirblad etter hvert har fått noe 'vintage' over seg.

Hvis jeg skulle ønske meg noe, så er det tester der man har satt sammen hele anlegg og beskriver/diskuterer ut fra det. Enkelttester er vel og bra det, men testobjektet satt inn i et helt anlegg av komponenter vil kunne være matnyttig for leserne. Og så vil det bli sabla fine bilder av sånt:)
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.269
Sted
Oslo
Mottatt & betalt. Kjapt levert fra posten, denne gangen.


mvh
 

ovitzi

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.07.2008
Innlegg
872
Antall liker
875
Sted
Snarøya
Torget vurderinger
3
Bladet lå på stuebordet for et par dager siden. Smilet kom og det var bare å fyre opp Regaen og sette seg ned å bla ;)
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Beklager det, berserkr! Det skal gå automatisk, så det må vi finne ut av.
Ikkeno' å beklage egentlig, jeg blir bare litt lei meg når alle andre får det automatisk i posten, mens jeg må bestille selv hver gang. Fint hvis dere finner ut av det.
 

KV

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.02.2003
Innlegg
104
Antall liker
90
Hei!
Her hos oss finnes det ikke noen svarteliste, i hvert fall ikke når det gjelder lesere! .Vi har sendt nr.65 til alle som har bestilt nr.64 pluss selvfølgelig til dere som "for sikkerhets skyld" også har gått inn på audiofidelity.no og spesifikt bestilt nr.65. Jeg er også litt nysgjerrig på hvorfor du ikke er med på denne listen, men har ikke tilgang til datalistnene før mandag. Tror forøvrig Fidelity må ha verdens mest lojale lesere og mest trofaste betalere. Vår revisor har aldri opplevd maken; så tusen takk for den utrolig raske betalingen av Fidelity fra de aller fleste av dere. Det gjør det mye lettere for oss som prøver å få denne galskapen til å gå rundt økonomisk...
mvh
Knut V,red. og utgiver
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Det med svarteliste var selvfølgelig en spøk, men det er et faktum at selv om jeg bestilte #63, så måtte jeg bestille #64 manuelt når jeg ventet og ventet, og til slutt innså at det ikke kom til å dukke opp. Har bestilt #65 også siden det later til at det har dukket opp hos de fleste andre, men fortsatt ikke her hos meg.
 

joneinar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.01.2015
Innlegg
247
Antall liker
227
Hei!
Tror forøvrig Fidelity må ha verdens mest lojale lesere og mest trofaste betalere. Vår revisor har aldri opplevd maken; så tusen takk for den utrolig raske betalingen av Fidelity fra de aller fleste av dere. Det gjør det mye lettere for oss som prøver å få denne galskapen til å gå rundt økonomisk...
mvh
Knut V,red. og utgiver
Ikke mange regninger som er like artige å betale, som nettopp den som kommer med Fidelity.
 

Bidevind

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.01.2011
Innlegg
462
Antall liker
248
Sted
Bohuslän, Sverige
Torget vurderinger
2
Kan Fidelity please fjerne meg fra svartelista si, sånn at jeg får bladet automatisk og slipper å bestille det manuelt hver gang? Det hadde vært fint, takk! :rolleyes:
Mulig jeg også har havnet på denne "svartelista". Bor i Sverige. Er det årsaken ?
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Kan Fidelity please fjerne meg fra svartelista si, sånn at jeg får bladet automatisk og slipper å bestille det manuelt hver gang? Det hadde vært fint, takk! :rolleyes:
Mulig jeg også har havnet på denne "svartelista". Bor i Sverige. Er det årsaken ?
Ja, sannsynligvis er det derfor. Jeg bor ikke i Sverige men har svensk samboer, og vil anta at det er forklaringen.
 

Bidevind

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.01.2011
Innlegg
462
Antall liker
248
Sted
Bohuslän, Sverige
Torget vurderinger
2
Kan Fidelity please fjerne meg fra svartelista si, sånn at jeg får bladet automatisk og slipper å bestille det manuelt hver gang? Det hadde vært fint, takk! :rolleyes:
Mulig jeg også har havnet på denne "svartelista". Bor i Sverige. Er det årsaken ?
Ja, sannsynligvis er det derfor. Jeg bor ikke i Sverige men har svensk samboer, og vil anta at det er forklaringen.
Men min svenske samboer har jo en norsk samboer. Burde ikke det hjelpe? :eek:
 

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.677
Antall liker
1.777
Torget vurderinger
1
Jeg vil rette en STOR takk til Vadseth og gjengen for att de fortsatt holder på. Jeg har Audio nr 1 til Fidelity 65 stående hjemme, riktignok de eldre bladene i arkivbestandige bokser. Det er en glede vær gang det kommer ett nytt blad. Og mye av det utstyret som blir testet har jo funnet veien hjem til mange av oss opp igjennom årene. Jeg har fortsatt MI3 i anlegg nr 2, som ble testet for leeeenge siden. Mener og huske att de også testet Etera i sin tid, hadde disse frem til i fjor høst. Nå står de i Stavanger og gir godlyd i stua der borte.
 

osc

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2004
Innlegg
718
Antall liker
395
Åpnet Fidelity 65 i dag. Her er det en test av Audio Music 805M.

Her kan vi lese at den bruker KT-66 rør som driverrør. Jeg har et par 805M Silver Edition og disse bruker 6V6GT som driverrør. Også iflg brukermanualen skal disse rørene være 6V6 og ikke KT-66. Kanskje derfor Torgnesskar mener at det ikke er ofte man ser disse brukt i en forsterker i dag, men det kan jo hende at det er bruken av KT-66 som skapte denne "sterke følelsen av nærvær" vi kan lese om i testen.

Disse monoblokkene er uansett skitbra, men da med 6V6GT rør.
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Hehehehe. Jeg fikk faktisk beskjed om at det var KT-66, skrev det i utkastet, fant ut, som du så riktig påpeker at det er 6V6GT, og mente vi hadde justert det . Det hadde vi altså ikke. My bad, som den oppvoksende slekt sier. Beklager!
Men at de er veldig bra, er vi i alle fall enige om!
 
Topp Bunn