Hi-Fi magasin Fidelity 65

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.242
Antall liker
2.388
Torget vurderinger
13
Når kommer dette i digital utgave montro?
 

awe

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
2.059
Antall liker
1.827
Sted
Kragerø
Torget vurderinger
2
Her går det så fint, så. CD'er og Fidelity 65 i postkassa i dag. Sent hjem fra jobb, en St. Bernardus Abt 12 (tilsvarende Quadrupel Rochefort), betaling av medfølgende giro og så spretting av siste utgave. Perfect.

Siden vi ikke kan ta slike gleder for selvsagte, kjennes det riktig å sende åndsarbeiderne i Fidelity en takknemlig tanke.
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
St. Bernardus Abt 12 (tilsvarende Quadrupel Rochefort)
Rochefort 10 når den ikke til knærne! ;) OK, da. Den gjør vel det, men er ikke like god. Begge må se seg slått av gamle, gode Chimay Bleu. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: awe

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.982
Antall liker
11.844
Sted
Hus
Juhuuuuuu. Fidelity nr 65 lå i kassa i dag. Mye flott lesestoff :)
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.487
Antall liker
84.310
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
fikk denne i dag jeg også, har dog ikke sett på den enda, men gleder meg
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Her går det så fint, så. CD'er og Fidelity 65 i postkassa i dag. Sent hjem fra jobb, en St. Bernardus Abt 12 (tilsvarende Quadrupel Rochefort), betaling av medfølgende giro og så spretting av siste utgave. Perfect.

Siden vi ikke kan ta slike gleder for selvsagte, kjennes det riktig å sende åndsarbeiderne i Fidelity en takknemlig tanke.
Det er jaggu første gang noen har kalt meg "åndsarbeider", awe.. 8)
 
  • Liker
Reaksjoner: awe

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Innlegg
12.894
Antall liker
13.945
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Gledelig overraskelse i postkassen og fakturaen betales med et smil. Takk for at dere gidder 8)
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.716
Antall liker
11.187
Torget vurderinger
2
Her går det så fint, så. CD'er og Fidelity 65 i postkassa i dag. Sent hjem fra jobb, en St. Bernardus Abt 12 (tilsvarende Quadrupel Rochefort), betaling av medfølgende giro og så spretting av siste utgave. Perfect.

Siden vi ikke kan ta slike gleder for selvsagte, kjennes det riktig å sende åndsarbeiderne i Fidelity en takknemlig tanke.
Det er jaggu første gang noen har kalt meg "åndsarbeider", awe.. 8)
Må ha vært en trykkfeil, Impulse. Sikkert autofunksjonen som slo til da han var i ferd med å skrive åndssvak, eller noe i den retning. ;)

Mvh
Håkon Rognlien
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Helt sikkert, Håkon. Noe annet skulle jaggu tatt seg ut!
 

Karmana

Æresmedlem
Ble medlem
13.06.2008
Innlegg
24.378
Antall liker
63.389
Sted
Bergen
Torget vurderinger
42
Jaggu landet ikke bladet i postkassen min i Nederland i dag :) Siste nummer brukte postvesenet en 3-4 uker å få frem, så dette er jo strålende. Da har jeg noe å glede meg til når jeg kommer hjem på søndag :)
 

The Gunner

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.05.2010
Innlegg
9.936
Antall liker
17.212
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Hm, gikk glipp av forrige nr da jeg antok at det skulle dukke opp automatisk siden jeg bestilte nr 63. Det skjedde aldri. Tar ingen sjanser denne gangen og har bestilt nå. Krysser fingrene for at det flasker seg denne gangen ;)
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Min bror har i alle fall mottatt #65 i dag, så jeg får nok lest det. Gleder meg til det, kanskje det mest interessante nummeret til nå for meg?
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Veldig hyggelig å høre at det er kommet både her og der, særlig til dere som lever i eksil. Men er det noen som har lest litt og har noen meninger? Det hadde jo vært stas! Eller ligger alle bladene fremdeles i plast og venter på å bli lest når eierne trekker opp en flaske og tar helga?
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Veldig hyggelig å høre at det er kommet både her og der, særlig til dere som lever i eksil. Men er det noen som har lest litt og har noen meninger? Det hadde jo vært stas! Eller ligger alle bladene fremdeles i plast og venter på å bli lest når eierne trekker opp en flaske og tar helga?
Og da skal du se det kommer tilbakemeldinger. :rolleyes:

Fyrt opp av single malt, øl og gamle låtfavoritter over stereoen kommer folk til å raljere over alt fra typgrafi til meningene til skribentene. Dette kan gå mot ei artig helg med friske fraspark. Selv må jeg få lest det før jeg kommenterer, men innholdslisten er i alle fall engasjerende for meg. Skal bli gøy å lese om gamle kjenninger som de to britiske lilleputtene, og ikke minst min egen vinylsnurre som fortsatt ikke har blitt satt på den tunge jobben å underholde. ;)
 
U

utgatt25555

Gjest
Bare sånn apropo, den Visa betalings ordningen for oss utenfor Kongeriket var kjekk!!

mvh
 

awe

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
2.059
Antall liker
1.827
Sted
Kragerø
Torget vurderinger
2
Her går det så fint, så. CD'er og Fidelity 65 i postkassa i dag. Sent hjem fra jobb, en St. Bernardus Abt 12 (tilsvarende Quadrupel Rochefort), betaling av medfølgende giro og så spretting av siste utgave. Perfect.

Siden vi ikke kan ta slike gleder for selvsagte, kjennes det riktig å sende åndsarbeiderne i Fidelity en takknemlig tanke.
Det er jaggu første gang noen har kalt meg "åndsarbeider", awe.. 8)
Må ha vært en trykkfeil, Impulse. Sikkert autofunksjonen som slo til da han var i ferd med å skrive åndssvak, eller noe i den retning. ;)

Mvh
Håkon Rognlien
Og nå som jeg har fått lest litt mer i publikasjonen, er om noe troen bare blitt styrket. Ordene faller ikke på stengrunn, og de kunne snarere bidra til åndelig vekst enn fattigdom.
 

slettix

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.03.2007
Innlegg
241
Antall liker
212
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
3
Veldig hyggelig å høre at det er kommet både her og der, særlig til dere som lever i eksil. Men er det noen som har lest litt og har noen meninger? Det hadde jo vært stas! Eller ligger alle bladene fremdeles i plast og venter på å bli lest når eierne trekker opp en flaske og tar helga?
Fikk det i går og har rukket å lest litt i hvert fall. Alltid stas med nytt nummer - strålende at dere får det til!!
Innholdsmessig er kanskje ikke dette innertier for meg. Vintage interesser jeg meg ikke for, men ser jo at dette er noe mange er opptatt av. Men jeg liker at dere forsøker dere på "temanummet", så fortsett gjerne med det! Det skjer jo mye på digital-siden som er spennende. Kanskje et tema-nummer kunne vært med mer fokus på hvor vi er i 2020? Litt synsing fra ulike aktører om hvordan markedene utvikler seg de neste årene, og hva tradisjonelle hifi-produsenter gjør, og hva nye aktører gjør kunne vært interessant.

Bare noen tanker i farta for fremtidig tema - ikke nødvendigvis veldig gjennomtenkt altså 😊
 

Nikko03

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.11.2008
Innlegg
4.429
Antall liker
2.857
Torget vurderinger
3
Jeg koser meg glugg ihjæl med bladet. Det er jo ett blad med flotte bilder og stoff som interesserer meg for pokker.
Bare det begynner jo å bli like skjeldent som snøballer i helvete. Og gjett om jeg skal finlese den delen om vintage hifi. Å jada dette fenger.
 

skranglefant

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.11.2015
Innlegg
2.657
Antall liker
4.305
Sted
Bartistan
Nr 65 ankom i går. Jeg skulle bare bla fort igjennom men på side 80 ble det bom stopp og lesinga tok over :)

Men - og dette har jeg av ukjente årsaker lurt på lenge: Hva legger egentlig Hr Redactauren i genren Disko?
 

KV

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.02.2003
Innlegg
104
Antall liker
90
Nr 65 ankom i går. Jeg skulle bare bla fort igjennom men på side 80 ble det bom stopp og lesinga tok over :)

Men - og dette har jeg av ukjente årsaker lurt på lenge: Hva legger egentlig Hr Redactauren i genren Disko?
Hard, elktronisk dansemusikk med potent dypbass?Det var da det vi kalte det på 70-tallet, var det ikke...
Knut V, redacteur
 

Fugazi

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.05.2009
Innlegg
917
Antall liker
259
Sted
Bærum
Torget vurderinger
13
Lå i postkassa idag. Tusen takk til redaksjonen og de som bidrar med et glimrende blad.
 

skranglefant

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.11.2015
Innlegg
2.657
Antall liker
4.305
Sted
Bartistan
Nr 65 ankom i går. Jeg skulle bare bla fort igjennom men på side 80 ble det bom stopp og lesinga tok over :)

Men - og dette har jeg av ukjente årsaker lurt på lenge: Hva legger egentlig Hr Redactauren i genren Disko?
Hard, elktronisk dansemusikk med potent dypbass?Det var da det vi kalte det på 70-tallet, var det ikke...
Knut V, redacteur
Hehe, jo, men da sier du at du ikke begrenser deg til 70tallet? If so, bra :)
 

Sst

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2015
Innlegg
692
Antall liker
471
Jeg må fokusere litt på det negative også. Dette nummeret kommer til å drive prisene på bruktmarkedet i været! Jeg har f.eks. fått skikkelig lyst på en sånn C-J-forsterker.:)

Flott at dere fremdeles holder på! Nytt nummer av Fidelity er et skikkelig høydepunkt i hverdagen.
 

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.991
Antall liker
10.646
Sted
Skien
Hyggelig å komme hjem i dag og fruen hadde lagt frem bladet som hadde ankommet!


Mvh: Espen L
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.982
Antall liker
11.844
Sted
Hus
Nr 65 ankom i går. Jeg skulle bare bla fort igjennom men på side 80 ble det bom stopp og lesinga tok over :)

Men - og dette har jeg av ukjente årsaker lurt på lenge: Hva legger egentlig Hr Redactauren i genren Disko?
Hard, elktronisk dansemusikk med potent dypbass?Det var da det vi kalte det på 70-tallet, var det ikke...
Knut V, redacteur
Husker mye av dansemusikken den gangen hadde meget bra musikere og flotte arrangementer. Lite elektronika den gangen. Mye Phillysound den gangen ved siden av Stax og RCA :)
 

skranglefant

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.11.2015
Innlegg
2.657
Antall liker
4.305
Sted
Bartistan
Nr 65 ankom i går. Jeg skulle bare bla fort igjennom men på side 80 ble det bom stopp og lesinga tok over :)

Men - og dette har jeg av ukjente årsaker lurt på lenge: Hva legger egentlig Hr Redactauren i genren Disko?
Hard, elktronisk dansemusikk med potent dypbass?Det var da det vi kalte det på 70-tallet, var det ikke...
Knut V, redacteur
Husker mye av dansemusikken den gangen hadde meget bra musikere og flotte arrangementer. Lite elektronika den gangen. Mye Phillysound den gangen ved siden av Stax og RCA :)
Et rent sjokkerende utsagn når det kommer fra deg, Bartis :p
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.982
Antall liker
11.844
Sted
Hus
Nr 65 ankom i går. Jeg skulle bare bla fort igjennom men på side 80 ble det bom stopp og lesinga tok over :)

Men - og dette har jeg av ukjente årsaker lurt på lenge: Hva legger egentlig Hr Redactauren i genren Disko?
Hard, elktronisk dansemusikk med potent dypbass?Det var da det vi kalte det på 70-tallet, var det ikke...
Knut V, redacteur
Husker mye av dansemusikken den gangen hadde meget bra musikere og flotte arrangementer. Lite elektronika den gangen. Mye Phillysound den gangen ved siden av Stax og RCA :)
Et rent sjokkerende utsagn når det kommer fra deg, Bartis :p
Kan ikke noe for det, men musikken er bare jævlig bra og gjør en blid. bare å spørre Sluket :rolleyes:
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Kan Fidelity please fjerne meg fra svartelista si, sånn at jeg får bladet automatisk og slipper å bestille det manuelt hver gang? Det hadde vært fint, takk! :rolleyes:
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Beklager det, berserkr! Det skal gå automatisk, så det må vi finne ut av.
 
Topp Bunn