KML
Overivrig entusiast
Skal gjøre det.
I min stue er det også 12 hodetelefoner. I naborommet er det 2, 1 headset og noen Apple-propper.Pøh - Jeg er der allerede. I stua ligger 12 hodetelefoner (de 6 over + CAL! + QC15 + AKG271 + 3 stk. T50RP; hver med ulike "mods" / puter).
Jeg overfører denne fra hodetelefonvedlikeholdstråden:
I min stue er det også 12 hodetelefoner. I naborommet er det 2, 1 headset og noen Apple-propper.Pøh - Jeg er der allerede. I stua ligger 12 hodetelefoner (de 6 over + CAL! + QC15 + AKG271 + 3 stk. T50RP; hver med ulike "mods" / puter).
Hæ? Virker vi ikke proffe nok til å ha det som yrke?nesten så en kan mistenke dere for å ha det som hobby.
Muligens, alternativt kan man bruke en slik:^ Kanskje beregnet for de som allikevel bruker lue under
Gøy! Hva er det for slags utstyr da? Heldiggris som har muligheten. Htt og amp med rør = love.Jeg har begått utroskap!
Sitter her å lytter til musikk via en røramp, og gud forby: Høytalere
Tilgi meg, jeg husket ikke hvordan holografi, og trykk kunne forføre en svak sjel! Herre, jeg vil ha mer!
Blafing i skjorta er det nye!
Helt utrolig!
Ny Amp, ny mann Alt for full til å kunne poste bilder av vidunderet.. Morra!
CONFIRMARE
Nei, beklager, aner ikke. Kom over videoen ved ren tilfeldighet som en suggestion fra youtube. Prøvde å bruke Soundhound-appen for å se om den fant noen resultater også, men det er for mye dialog over til at den klarer det.Artig video. Det mest berørende med hele videoen var faktisk den elektroniske musikken som gikk i bakgrunnen. Vet du noe om hvilke artister de har benyttet til denne musikken - da spesielt 04:20-06:20?
Moder AtorSer at vår alles kjære CDWM har fått ny tittel
Gratulerer Hr.Moderator!
Ser at vår alles kjære CDWM har fått ny tittel
Gratulerer Hr.Moderator!
Oioioiii, gratulerer og vel fortjent. Den nyvunnede makten blir nok utøver rettferdig, samt at trådtitler vil forbedres og tråder som divergerer splittes og spleises.
jepp, this is suck up.
Takk for mottagelsen. Det tok litt tid før noen bemerket det (og da var jeg på tur).Her hiver jeg meg bare på gratulasjonene! Vel fortjent !!
Intensjonen er at dette skal være hovedformålet med en hodetelefonmoderator. Rette feil, endre trådtitler som (etterhvert) er misvisende osv. Noen ganger gjør jeg det uten å spørre trådstarter, andre ganger vil jeg spørre eller informere om at det er gjort. Det vil avhenge av omfang og mitt skjønn. Jeg synes f.eks. at produkttråder bør ha fabrikantnavn og modellbetegnelse som tittel, og ikke noe á la "Ny hodetelefon fra Sennheiser" (har trådstarter glemt hvor ofte det skjer?). Det vil gi bedre søkbarhet.trådtitler vil forbedres og tråder som divergerer splittes og spleises.
Høres både riktig (ift. søkemotoroptimalisering) og lurt (ift. brukervennelighet) ut.Jeg synes f.eks. at produkttråder bør ha fabrikantnavn og modellbetegnelse som tittel, og ikke noe á la "Ny hodetelefon fra Sennheiser" (har trådstarter glemt hvor ofte det skjer?). Det vil gi bedre søkbarhet.trådtitler vil forbedres og tråder som divergerer splittes og spleises.
BraHvis dere har behov for å rette noe etter redigeringsfristen, kan jeg utføre dette.
Ikke gjør den for omfattende, da ender det opp med at ingen leser den, eller at folk ikke gidder å poste fordi det blir for mye dikkedarier.Det er mulig at jeg etterhvert oppretter en tråd om hodetelfonkategorien med velkommen, hvordan vi gjør det her, osv.
Morsomt å lese kommentarene, haha. Her er et lite utvalg:You've been warned!
[the best headphones money can buy] The Best Headphones Money Can Buy
Who buys stuff like this?
Seriously, this just seems like a dick-ish waste of money. I mean buy what you want, but don't be surprised if people think you're an asshole for doing so.
Funny, I've yet to see any sound engineer (y'know, the people who make money out of audio) use any of these headphones. Wanna know why? Cos they're overpriced fashion dumps.
Get a pair of Senny HD 25's. Save a boatload of money and get the same audio quality. $2000 for a pair of cans? Insane.
Also, you mention the good thing about these cans having built in amplifiers, you call yourself an audiophile and don't own an amp? Seriously??
Apparently the writer of the article, kick me a $60 set of turtle beaches and im happy, this is way over the top for a set of head phones.