Bryston

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Veggen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.04.2006
    Innlegg
    1.224
    Antall liker
    6
    Noen som kan si noen ord om lydsignatur fra Bryston?
    Tenker på nøytralitet, varme, basskontroll etc,etc.
    Hvordan er de f.eks sammenlignet med EC og DP?

    Lurer på en hvordan en 4B SST vil passe til mine Patos Symphonic 3 AMT.
     

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    Bryston 4B-SST har egentlig veldig lite signatur IMHO. Bra kontroll på tingene rett og slett. Har ikke inntrykk av at den trekker fra eller legger til noe. Gir du den godt signal inn får du bra signal ut. ;) Sammenlignet den med Hegel H200 i sin tid på mine ProAc D80, og 4B-SST er sterkere og gir bedre grep i bassen. Synes også at 4B-SST spiller renere i øvre mellomtone og diskant. Meget bra valuta for pengene som jeg ser det. Jeg har dessverre ikke hørt høyttalerne dine så jeg kan ikke si noe om hvordan det vil låte.


    Mvh
     
    O

    OldBoy

    Gjest
    Enig med Toref her.

    Alle de oppsettene jeg har hørt med 4B SST, er preget av tight og nøytral ytelse av effekttrinnet. 4B SST gjør det en effektforsterker skal gjøre: den forsterker. Med et godt grep om de lavere frekvensene og uten unoter i de høyere frekvensene.

    Etter min vurdering er det signalkvaliteten ellers i kjeden pluss smak og behag, naturligvis, som avgjør hvilke høyttalere som passer. I utgangspunktet skulle det ikke være noen problemer med Patos, bare for å svare på Veggens spørsmål.
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.507
    Antall liker
    2.953
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Enig med dere i betraktningene av 4B SST og der er vel hovedgrunnen til at jeg har hatt denne forsterkeren så lenge i mitt oppsett. Love it!
    De som kjenner meg vet hva denne ampen har betydd for meg.

    Men nå skal jeg gjøre om på systemet og jeg har ikke råd til å ha denne som ekstraforsterker, derfor legger jeg den snart ut for salg sammen med preamp og høytalere. Blir veldig rart :-\
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.087
    Antall liker
    1.066
    Torget vurderinger
    10
    johna skrev:
    Enig med dere i betraktningene av 4B SST og der er vel hovedgrunnen til at jeg har hatt denne forsterkeren så lenge i mitt oppsett. Love it!
    De som kjenner meg vet hva denne ampen har betydd for meg.

    Men nå skal jeg gjøre om på systemet og jeg har ikke råd til å ha denne som ekstraforsterker, derfor legger jeg den snart ut for salg sammen med preamp og høytalere. Blir veldig rart :-\
    Johna; er nysgjerrig på hva du planlegger å bytte til, men det er kanskje for tidlig å røpe det nå?

    Mvh.
    Ketil
     

    spoonfeedme

    Medlem
    Ble medlem
    11.02.2005
    Innlegg
    5
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    2
    Er Bryston 4B SST C sterk nok til å drive Dali Euphonia MS5 eller må man opp til 14B SST C? Noen som har noen formening om dette?
     

    Birdman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2005
    Innlegg
    2.828
    Antall liker
    10
    4B SST holder i massevis!!!!!!!!!!

    Mvh. Frank
     

    limvingen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.07.2006
    Innlegg
    831
    Antall liker
    20
    Torget vurderinger
    3
    Leste følgende i instruksjonsboka til min BP-26/MPS-2:

    "Although all of the above specifications can be met regardless of whether the BP26 preamplifier
    is positioned immediately above or below the MPS2 power supply, optimum performance
    will be achieved when the power supply is positioned above the preamplifier."

    Noen som kan gi en forklaring på dette? Evt noen som har eksperimentert og hørt forskjell?
     

    Birdman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2005
    Innlegg
    2.828
    Antall liker
    10
    Det må jo være fordi poweret får unnabakke ned til forforsterkeren og blir forsterket av dette. Alle vet jo at man blir litt sliten etter å ha gått opp en motbakke, og noe av kreftene er borte.

    Jeg har alltid hatt MPSen nederst og har ikke hørt noen forskjell i løpet av den tiden.

    Frank
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.507
    Antall liker
    2.953
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    spoonfeedme skrev:
    Er Bryston 4B SST C sterk nok til å drive Dali Euphonia MS5 eller må man opp til 14B SST C? Noen som har noen formening om dette?
    Som Frank skriver:
    4B SST holder i massevis!!!!!!!!!!

    Men de har litt forskjellig klangsignatur.
     

    niels

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Innlegg
    3.955
    Antall liker
    1.293
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Veggen skrev:
    Noen som kan si noen ord om lydsignatur fra Bryston?
    Tenker på nøytralitet, varme, basskontroll etc,etc.
    Hvordan er de f.eks sammenlignet med EC og DP?

    Lurer på en hvordan en 4B SST vil passe til mine Patos Symphonic 3 AMT.
    Er enig med de andre her. Bryston er meget neutral, og avslørende. Super oppløsning, kontrol. Man glemmer alt om forsterkeren, og mer ros kan den ikke få.
    Er kanskje en floskel, men når jeg skulle ha ny forsterker var der så mange å velge imellom. Etter å ha prøvd Bryston kunne der bare være én.....
     

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    Noen som har sammenlignet 4B-SST og 7B-SST her? D80-ene trenger endel krefter for å våkne har jeg merket. Må si at 4B-SST fungerer bra, men jeg funderer litt på hva neste oppgradering bør bli...

    Mvh
     

    J.Haugen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.07.2006
    Innlegg
    182
    Antall liker
    0
    Er enig med de andre her. Bryston er meget neutral, og avslørende. Super oppløsning, kontrol. Man glemmer alt om forsterkeren, og mer ros kan den ikke få.
    Er kanskje en floskel, men når jeg skulle ha ny forsterker var der så mange å velge imellom. Etter å ha prøvd Bryston kunne der bare være én.....
    Der er jeg helt uenig med deg. Jeg har i de siste månedene sammenliknet en Bryston 4 B SST mot Coda CS300, Parasound A21, Meridian 557 og Krell 300, og Bryston var den som var lettest å leve med. Den var "snill" i øvre mellomtone, og hadde ingen pågående diskant med "show-off"-faktor. Dessuten; bassen sparker liv i nær sagt alle typer musikk, og forsterkeren har en temmelig feit og fyldig klang. Så hvordan du kan beskrive denne forsterkeren som "nøytral" og "avslørende", er en gåte for meg.
     
    H

    hordasped

    Gjest
    toref skrev:
    Noen som har sammenlignet 4B-SST og 7B-SST her? D80-ene trenger endel krefter for å våkne har jeg merket. Må si at 4B-SST fungerer bra, men jeg funderer litt på hva neste oppgradering bør bli...

    Mvh

    Har prøvd 4B SST og 7B SST på Proac D38.

    4B SST klarer helt fint å drive De,men 7B SST har det lille ekstra,spesielt i bunnen,som gjør at du vil få mere ut av høytt.

    Når jeg kjøpte 7B SST,var det akkurat D80 jeg fikk hørt dette på,med Cary elektronikk,spilte meget,meget bra.Du får det berømte Bryston "slammet"


    Mvh:J
     

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    ACTIVE skrev:
    toref skrev:
    Noen som har sammenlignet 4B-SST og 7B-SST her? D80-ene trenger endel krefter for å våkne har jeg merket. Må si at 4B-SST fungerer bra, men jeg funderer litt på hva neste oppgradering bør bli...

    Mvh

    Har prøvd 4B SST og 7B SST på Proac D38. 4B SST klarer helt fint å drive De, men 7B SST har det lille ekstra, spesielt i bunnen, som gjør at du vil få mere ut av høytt. Når jeg kjøpte 7B SST, var det akkurat D80 jeg fikk hørt dette på, med Cary elektronikk, spilte meget,meget bra. Du får det berømte Bryston "slammet"


    Mvh:J
    Takk for innspill J. Er fristet til å teste en sånn løsning ja. :)

    PS: Er det "parallell" eller "serie" versjonen av 7B-SST du bruker? Ser fra nettsiden til Bryston at den kommer i to varianter avhengig av hvilken høyttaler impendans man skal drive.

    Mvh
     

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    J.Haugen skrev:
    Er enig med de andre her. Bryston er meget neutral, og avslørende. Super oppløsning, kontrol. Man glemmer alt om forsterkeren, og mer ros kan den ikke få.
    Er kanskje en floskel, men når jeg skulle ha ny forsterker var der så mange å velge imellom. Etter å ha prøvd Bryston kunne der bare være én.....
    Der er jeg helt uenig med deg. Jeg har i de siste månedene sammenliknet en Bryston 4 B SST mot Coda CS300, Parasound A21, Meridian 557 og Krell 300, og Bryston var den som var lettest å leve med. Den var "snill" i øvre mellomtone, og hadde ingen pågående diskant med "show-off"-faktor. Dessuten; bassen sparker liv i nær sagt alle typer musikk, og forsterkeren har en temmelig feit og fyldig klang. Så hvordan du kan beskrive denne forsterkeren som "nøytral" og "avslørende", er en gåte for meg.
    Dette var interessant J.! Det kommer vel helt an på utgangspunktet - det finnes jo ingen facit på hva nøytral er. Alt kommer vel an på hva man sammenligner med. Jeg har sammenlignet 4B-SST med bl.a. Hegel H200, Rogue Stereo 90 og et par "jalla" rørforsterkere på de samme høyttalerne. Og mitt inntrykk er at Bryston farger mindre enn disse, dvs mindre forvrengning og vektlegging av spesielle frekvensområder. Hvis du fant at 4B-SST har "feit og fyldig" klang sammenlignet med A21, Meridian 557 og Krell 300 så skjønner jeg at jeg skal holde meg unna disse i alle fall. Hvilken Krell er dette? FPB300cx? Er det noe jeg ikke synes 4B-SST er så er det "feit og fyldig". Men som sagt, dette har med utgangspunktet å gjøre, og selvsagt mye med matching forøvrig. Hvilke høyttalere testet du på forresten?

    Mvh
     

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    Sendte en kjapp e-post til salgsavdelingen på Bryston, fikk svar etter et par timer. De anbefaler uten forbehold "Series" versjonen til D80. Man skal vel ha særdeles vanskelige laster før "Parallel" versjonen blir aktuell.

    Mvh
     
    H

    hordasped

    Gjest
    Tror jeg du har veldig rett i.

    Har ikke opplevd problemer akkurat på dette området,driver vel det meste
     
    J

    Jurassic

    Gjest
    J.Haugen skrev:
    Er enig med de andre her. Bryston er meget neutral, og avslørende. Super oppløsning, kontrol. Man glemmer alt om forsterkeren, og mer ros kan den ikke få.
    Er kanskje en floskel, men når jeg skulle ha ny forsterker var der så mange å velge imellom. Etter å ha prøvd Bryston kunne der bare være én.....
    Der er jeg helt uenig med deg. Jeg har i de siste månedene sammenliknet en Bryston 4 B SST mot Coda CS300, Parasound A21, Meridian 557 og Krell 300, og Bryston var den som var lettest å leve med. Den var "snill" i øvre mellomtone, og hadde ingen pågående diskant med "show-off"-faktor. Dessuten; bassen sparker liv i nær sagt alle typer musikk, og forsterkeren har en temmelig feit og fyldig klang. Så hvordan du kan beskrive denne forsterkeren som "nøytral" og "avslørende", er en gåte for meg.
    Selv har jeg bare 4B ST men jeg vil da så absolutt kategorisere den som en nøytral og avslørende forsterker.
    Har prøvd Parasound HCA2200MK2 (John Curl konstruksjon), Adyton Cordis 1.6, ICE ASP 1000 samt Lyngdorf SDA2175 på mine høyttalere og Bryston er minst like oppløst som de beste av de ovennevnte forsterkere. Og mht. kontroll av elementene blir den bare overgått av Parasound'en.
     

    J.Haugen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.07.2006
    Innlegg
    182
    Antall liker
    0
    Dette var interessant J.! Det kommer vel helt an på utgangspunktet - det finnes jo ingen facit på hva nøytral er. Alt kommer vel an på hva man sammenligner med. Jeg har sammenlignet 4B-SST med bl.a. Hegel H200, Rogue Stereo 90 og et par "jalla" rørforsterkere på de samme høyttalerne. Og mitt inntrykk er at Bryston farger mindre enn disse, dvs mindre forvrengning og vektlegging av spesielle frekvensområder. Hvis du fant at 4B-SST har "feit og fyldig" klang sammenlignet med A21, Meridian 557 og Krell 300 så skjønner jeg at jeg skal holde meg unna disse i alle fall. Hvilken Krell er dette? FPB300cx? Er det noe jeg ikke synes 4B-SST er så er det "feit og fyldig". Men som sagt, dette har med utgangspunktet å gjøre, og selvsagt mye med matching forøvrig. Hvilke høyttalere testet du på forresten?
    Jeg har mange høyttalerpar, så de som ble testet med Bryston var B&W 805S, Dali MS4, Patos Symphonic 4 og Proac D15.
     

    O.P.K.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Innlegg
    192
    Antall liker
    23
    Ville bare spe på med litt ekstra info angående Bryston 7BSST sammen med ProAc D 80:
    Har hatt disse enhetene siden mars 2007 ( Bryston 7Bsst 2år ) Er selvsagt godt fornøyd
    med denne kombinasjonen, men etter å ha hatt 28BSST på lån i mitt eget oppsett noen dager
    har alt åpnet seg. D 80 spiller nå utrolig fint. Har samtidig skaffet Wireworld Silver Eclipse 5-2,
    nyeste versjon, kabler samt ditto strømkabler. Det måtte jo bare gå som det gikk: B28 SST ble
    levert tilbake og samtidig ble 2 nye 28B bestilt -ankomst like før eller like etter jul !
    Dette har vært en sann " revelation " -kombinasjonen anbefales på det varmeste, men akk
    det koster en del (!! ) selv med lav dollarkurs.
    Mvh. O.P.K
     

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    J.Haugen skrev:
    Dette var interessant J.! Det kommer vel helt an på utgangspunktet - det finnes jo ingen facit på hva nøytral er. Alt kommer vel an på hva man sammenligner med. Jeg har sammenlignet 4B-SST med bl.a. Hegel H200, Rogue Stereo 90 og et par "jalla" rørforsterkere på de samme høyttalerne. Og mitt inntrykk er at Bryston farger mindre enn disse, dvs mindre forvrengning og vektlegging av spesielle frekvensområder. Hvis du fant at 4B-SST har "feit og fyldig" klang sammenlignet med A21, Meridian 557 og Krell 300 så skjønner jeg at jeg skal holde meg unna disse i alle fall. Hvilken Krell er dette? FPB300cx? Er det noe jeg ikke synes 4B-SST er så er det "feit og fyldig". Men som sagt, dette har med utgangspunktet å gjøre, og selvsagt mye med matching forøvrig. Hvilke høyttalere testet du på forresten?
    Jeg har mange høyttalerpar, så de som ble testet med Bryston var B&W 805S, Dali MS4, Patos Symphonic 4 og Proac D15.
    Vel, det er nok sånn at vi opplever ting forskjellig også. Jeg tok en liten titt på kommentarene etter Hi-Fi Messen her i Trondheim i november, og det var ganske store forskjeller i hvordan folk beskrev lyden i de forskjellige anleggene. Vi får vel bare akseptere at man har forskjellige oppfatninger. :)

    Mvh
     

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    O.P.K. skrev:
    Ville bare spe på med litt ekstra info angående Bryston 7BSST sammen med ProAc D 80:
    Har hatt disse enhetene siden mars 2007 ( Bryston 7Bsst 2år ) Er selvsagt godt fornøyd
    med denne kombinasjonen, men etter å ha hatt 28BSST på lån i mitt eget oppsett noen dager
    har alt åpnet seg. D 80 spiller nå utrolig fint. Har samtidig skaffet Wireworld Silver Eclipse 5-2,
    nyeste versjon, kabler samt ditto strømkabler. Det måtte jo bare gå som det gikk: B28 SST ble
    levert tilbake og samtidig ble 2 nye 28B bestilt -ankomst like før eller like etter jul !
    Dette har vært en sann " revelation " -kombinasjonen anbefales på det varmeste, men akk
    det koster en del (!! ) selv med lav dollarkurs.
    Mvh. O.P.K
    Du verden! Jeg ville ikke trodd at forskjellen mellom 7B-SST og 28B-SST skulle være så stor på D80. Men men, jeg skjønner at dette låt bra når man ser prisen på disse monsterne. :eek: ;D

    Blir 28B-SST blokkene veldig varme forresten? Litt av grunnen til at jeg liker tanken på 7B-SST er at de er relativt snille på strømforbruket.

    Mvh
     

    O.P.K.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Innlegg
    192
    Antall liker
    23
    Det er nok riktig at strømforbruket øker litt , og 28B blir en del varmere, men egentlig ikke så mye som en skulle vente. Det som kanskje imponerer meg mest er en nærmest utrolig fyldighet i hele tonespektret ved ganske
    lavt volum. Det er nok her kreftene kommer til sin rett. Veldig behagelig å lytte til.
    Jeg kan anbefale test og review i HiFi plus gjengitt på Bryston's nettside under News.
    Flere kommentarer vil nok følge når 28B er i hus rundt begynnelsen av januar.

    Mvh
     

    geirf2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    443
    Antall liker
    96
    Sted
    Nes Romerike
    Konvensjonell transistor effekt vil alltid avgi varme. Har hatt 14B SST nå en 14 dagers tid og jeg lar ikke jernet hvile når det spilles. Den blir skikkelig varm, men har godt med luft rundt. Kjempelyd, bare koser meg.
     

    Rizzo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.11.2006
    Innlegg
    248
    Antall liker
    49
    Torget vurderinger
    11
    Noen her som har noen formening om hvor varm BP-25 pleier å være?
    Har fatt inn en ECD1 i oppsettet mitt, og da ble det litt trangt i racket slik at jeg måtte sette BP-25 oppå ECD1 (med no føtter i mellom). Både BP25 og ECD blir relativt varme og det er vel kanskje ikke så rart i og med at begge har klasse A utgangstrinn (selv om det ikke er snakk om mye effekten i disse blir det jo litt).
    Har først nå begynt å føle på driftstempen til forforsterker, og lurer på om den alltid har vært såpass varm eller om jeg må punge ut med nytt rack (noe jeg ikke har lyst til merker jeg..)..
     

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    Sikkert lurt å sende en e-post til forhandler med en liten beskrivelse - bare for å være på den sikre siden. Vil tro at temperaturer over "behagelig å holde hånda på" er unormalt for forforsterkere. Du kan jo også få en viss pekepinn ved å sjekke spesifikasjonen på BP-25 i forhold til strømforbruk. Til sammenligning: Min 4B-SST bruker 170W på tomgang og blir knappe 30-35 grader når den står på stuegulvet.

    Mvh
     

    geirf2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    443
    Antall liker
    96
    Sted
    Nes Romerike
    Selv om dette ikke angår Bryston og jeg har heller ikke sett at det er noen "skrytetråd" her inne, så poster jeg dette her. Mandag 17.des ringer jeg Interconnect og spør om de kan levere sorte front griller til mine PSB T8. Ja, det kan de, men de må bestilles fra Canada. Ok, sier jeg, gjør det. De hadde sikkert heldigvis en bestilling allerede gående, men okkesom, nå er de her. Makan til god service og så immøtekommende!
    Tommelen opp!
     
    K

    kbwh

    Gjest
    Er det noen av dere som vet hvordan volum- og balansekontrollene er realisert i BP6 kontra BP16/B-100 SST og BP26?
     
    O

    OldBoy

    Gjest
    B-100 har en tradisjonell balanseregulering i trinn på 1 dB, mens BP-6- og BP-26-manualene beskriver balansekontrollen på disse som:

    BALANCE CONTROL: is a tailored-inflection type which has very gradual action near the center of rota¬tion allowing fine adjustments to the stereo image. For convenience the electrical center of the control is detented.
     
    K

    kbwh

    Gjest
    Det har jeg også lest. Jeg tror at:
    BP6 og BP26 bruker potmetere, sikkert gode.
    BP16 bruker logikkstyring og motstandsnettverk.

    Kan noen bekrefte/avkrefte?
     

    empty

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.06.2003
    Innlegg
    418
    Antall liker
    7
    Sted
    Moss
    Torget vurderinger
    2
    Noen av dere som har prøvd å drive noen av forsterkerene passivt? Eventelt med hva?

    Hilsen Tommy
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Ville bare melde meg inn i gruppen her med min Bryston B-60R. Selv om det er Bryston sin "billige" og lille forsterker, er dette et produkt jeg har hatt i rekordlang tid, og ikke frister det å bytte heller, for blir nok bare skuffet...Med mindre det står bryston på den da ;) Hadde jeg hatt pengene som jeg ikke har da jeg bare er ung og fattig skulle jeg nok hatt det ja!
    Kjøpte altså denne da jeg degraderte mitt anlegg, noe som absolutt oppgraderte lyden!

    Er dette en magisk kombinasjon kanskje?: http://avforum.no/minhifi/show.php/shaunv Var litt skeptisk må jeg si... Og selv om både høytalere og sub kostet så og si ingenting, bærer det INGEN skam over lyden! Dog klør det litt i fingrere om å bytte sub'en som jeg ikke vil nevne navnet til ,selv om den er integrert godt. Den spiller ikke tørt nok og er ikke dynamisk nok. Men jeg aner rett og slett ikke hva som vil gjøre jobben godt til en grei penge fra bruktmarkedet... Kanskje dere bryston elskere vet hva som skal til?;)

     
    J

    Jurassic

    Gjest
    Hva med en Klipsch RSW sub?
    Det lille jeg har hørt av en sånn har vært positivt og med samme merke som høyttalere kan det hende du får en positiv synergieffekt.

    Fin evighetsmaskin du har forresten :)
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Takk. Ser du har en fin evighetsmaskin også 8)

    Klpisch kan kanskje fungere det, men noe som gjør subvalget vanskelig er at jeg må kunne gi den signal med ht-kabel slik jeg gjør nå. For er ikke akkurat noen ekstra utganger på b-60R'en.
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.507
    Antall liker
    2.953
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Jeg vil med dette melde meg ut av Brystonklubben.

    Orket ikke mer av denne drittforsterkeren som ikke hadde krefter i fleng, bare koblet seg ut ved pådrag, stor og stygg med lite waf, orket ikke å dra de letteste Klipcshene, helt elendig elkjøplyd som jeg knapt orket å tilbringe noen få minutter med hver dag, elendig bruktverdi og verdens dårligste garantitid!!!
    Nei, det var på tide å bli kvitt dette åket som voldte meg slike problemer i fire jæv... år.

    Takk for meg!
    ....Og måtte dere slite like mye med dsse greiene som jeg har gjort.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn