Brukt hifi og salg og kjøp

yngvejos

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.09.2010
Innlegg
1.950
Antall liker
1.314
Solgte dac nad M51 på under en dag sist uke, fikk en til som ville ha den et par timer etterpå. Fikk prisforlangende Som var 6500. Men det spørs hva en selger!

Prisen har selvsagt mye å si for hvor fort ting går. Brukte ca en uke på å selge min for 9k. ;)
 

svartkeiko

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Innlegg
1.113
Antall liker
446
Sted
9395 KALDFARNES
Torget vurderinger
12
Jeg solgte for en tid siden et riaa fra ARC.Ref.2 var ingen problem å få solgt.Av henvendelser å bedømme kunne jeg sikkert solgt minst 7 stykker.Nei det er vel kanskje som enkelte hevder.Det beror akkurat på hva man har og selge.Og selvfølgelig til hvilken pris.Men trøster man seg med det at det er svært mye topp utstyr å få tak i blir skuffelsen mindre etter å ha solgt til spottpris.:)
Mvh Kenneth
 

Strømling

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2014
Innlegg
1.229
Antall liker
772
Sted
Nedre Romerike
Torget vurderinger
1
Et brukt produkt skal koste fra 50% av ny verdi og nedover - basta !
Enig. Jeg vil helst ikke betale mer enn halv pris for noe jeg heller, selv om det bare skulle være noen måneder gammelt, i perfekt stand, og fortsatt har masse igjen av både garanti- og reklamasjonstiden.
Har aldrig solgt et produkt som er under et år for mindre enn 60% av nypris, dette gjelder dacer til kr 3000,- eller forsterkere til kr 240' nypris. Men selger som sagt stort sett på finn.no og det er kjente merker.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Noen av oss er til og med så snobbete at vi ikke vil ha noe nytt. The kind of person who buys his own furniture, lissom....
 

Unisas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.07.2016
Innlegg
128
Antall liker
37
Sted
Hordaland
Torget vurderinger
1
Et brukt produkt skal koste fra 50% av ny verdi og nedover - basta !
Enig. Jeg vil helst ikke betale mer enn halv pris for noe jeg heller, selv om det bare skulle være noen måneder gammelt, i perfekt stand, og fortsatt har masse igjen av både garanti- og reklamasjonstiden.
Har aldrig solgt et produkt som er under et år for mindre enn 60% av nypris, dette gjelder dacer til kr 3000,- eller forsterkere til kr 240' nypris. Men selger som sagt stort sett på finn.no og det er kjente merker.
Bingo! HFS har for meg blitt total uaktuell med uendlige skambud på kurrante varer.
Finn.no går alt mye mere sivilisert for seg og varene holder forventet verdi.
Synd at det skal være sånn, men godt det finnes alterntivkanaler uten de værste gribbene.
 
Topp Bunn