Antonsen bygger dedikert kino/lytterom i ny garasje

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Vi hadde ett par timer idag også, først og fremst litt plater..:

    gange.jpg



    I tillegg så begynte vi med lister i garasjen, men ble fort litt lei og kjente suget av grillmat.. :)

    list.jpg


    Sitter nå i sola på veranda med en iskald falcon bayerskt og programmerer de to bryterne jeg har montert i gangene - deilig!

    Imorgen kanskje jeg begynner litt på lampene i taket i garasjen, hvis jeg orker :)
     

    Hunter2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.05.2011
    Innlegg
    113
    Antall liker
    43
    Torget vurderinger
    1
    Hei
    Følger med deg . Dette blir nok knall:cool:
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Her går det jo fremover med stormskritt, ikke lenge før du kan nyte den bayeren i kinoen!
     
    M

    mfufu

    Gjest
    Dette ser bra ut, blir nok knall når det blir ferdig og allt er koblet opp.

    Syntes det går i grei fart jeg da, det er ikke sånn at ting alltid går så fort når man har jobb ved siden av slike prosjekter, og man skal gjøre det selv :)
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Takker for følget :)

    Ja, går ganske fort dette. Virket litt demotiverende i starten når jeg drev med isolasjon i taket og plast men ser resultatene fortløpende nå :)

    Snart er det klart for kinobyggingen, og da må jeg begynne litt på nytt igjen, men tror det skal gå greit å motivere seg til det.
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Litt fremgang siden sist.

    Har festet listene i garasjen, samt montert lampene. Gikk tom for rørfester så derfor henger å slenger rørene litt på bildene - dette skal selvsagt fikses i morgen.

    lys.jpg


    Siden jeg skal fjernstyre porten via det elektriske anlegget måtte jeg snike inn en cat6 kabel i motoren

    motor.jpg


    Her er ett bilde av bryteren som sitter i garasjen, de to øverste er til hver sin rekke med lys, mens de to nederste er til motorvarmer og garasjeport. Syns det ble bra.

    bryter.jpg


    Fikk en pakke i dag med spottkasser og stikk til gangen, valget ble til slutt på elko pluss, som er lavtbyggende. Det blir samme stikk i kinoen, bare svarte.

    elko.jpg


    Ellers så har vi tatt på "jukse"foringa rundt porten. Her har jeg valgt ett bord som er litt mindre enn det eksisterende med vilje, ser kanskje rart ut nå - men tror at når det blir malt og får samme farge som resten at det blir fint.

    port.jpg


    Imorgen blir det å feste rørene ferdig, rydde litt og så fortsette i gangen tenker jeg. Mangler smartpanel på kortveggen, koble strøm og begynne på taket.




     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Er dårlig på å ta bilder mens jeg holder på, men har skjedd litt de siste to dagene... Mangler bare noen spotter i hullene nå. Kjøpte kun inn for ytterstegangen i første omgang. Snart kino bygging ... :)


    Men er rydding, og beising som står på timeplanen først

    gang.jpg

     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Da har det blitt lys! :)

    DSC_0770.jpg


    Er blitt utrolig rotete i kinoen, så planen nå er å få ryddet iløpet av uka.

    Er litt i planleggingsfasen igjen, men tenkte jeg skulle begynne med å isolere taket når jeg har fått ryddet. Jeg skal på megaflis til fredagen, så tenkte å kjøpe litt utstyr for ventilasjonen - her trenger jeg litt tips igjen. Greit å få lagt rørene i taket mens jeg isolerer isteden for å tulle med hulltaking etterpå.

    Min plan er å bruke disse kanalene til avtrekksvifte, og som tilluft:

    http://www.megaflis.no//Kanaler_og_s..._uisolert.html

    Jeg tenkte å kjøpe denne loftsvifta:

    http://www.megaflis.no//Avtrekksvift...e_ulv-125.html

    Her er det tilkoblingsmuligheter for to rør, i tillegg til avkast ut (160mm).

    Derfor tenker jeg at det blir to tilluftsrør på 125mm og to rør fra vifta på 125mm.

    Det blir plassert lydfeller på dette på loft etterhvert, er først og fremst rørene jeg skal kjøpe nå tenkte jeg. Deretter kommer vi til plassering, noen synspunkter på dette?

    kinoen blir ca sånn:

    Skjermbilde 2014-03-17 kl. 20.01.45.png


    Er det..:
    A: Best å plassere de to med tilluft bak lytteposisjon, og de to avtrekkskanalene bak lerretet?
    B: Best å plassere en tilluft og en avtrekk bak lytteposisjon og ditto bak lerret?


    Eller er det andre, bedre løsninger? Alle tips mottas med takk.
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.593
    Antall liker
    1.325
    Sted
    Oslo
    Er dårlig på å ta bilder mens jeg holder på, men har skjedd litt de siste to dagene... Mangler bare noen spotter i hullene nå. Kjøpte kun inn for ytterstegangen i første omgang. Snart kino bygging ... :)


    Men er rydding, og beising som står på timeplanen først

    Vis vedlegget 266876
    Hvor ble det av downlightskassene ?;)
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    De er montert, men tok ikke bilde :) Senket taket i gangen før jeg la panel i taket.
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Har nå en plan på ventilasjonen, og kommer litt bilder etterhvert som jeg kommer igang. Har bestilt lydfeller, og de burde komme i løpet av neste uke.

    I forbindelse med ventilasjonen har vi brukt litt tid på å tegne taket, slik at ikke rørene kommer midt i en spott eller i stjernehimmelen.

    Noen synspunkter på tegning? Spottenene skal deles opp i 4 grupper, er planen. I følge Projector-central sin kalkulator kan min projektor henges i rad med spottene bak for å gi ett bilde som er 120" i 2:35:1 .

    Er veldig usikker på hvor mange stjerner man trenger? Himmelen er nå 5kvm. Kittet som avshop selger inneholder 50 stjerner per kvm, er dette nok? Isåfall trenger jeg ca 250. Kommer nok til å kjøpe på ebay, vil ha en "twinkle" funksjon og IR mottaker slik at jeg kan konvertere signalet til mitt HDL bus system.

    Luftekanalene blir da i alle fire hjørner, litt ut fra veggen.


     

    Vedlegg

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Hehe, litt frem-og-tilbake her, vi har brukt noen timer på tegning og diskusjon her. Mulig vi rett-og-slett dropper hele stjernehimmel, og heller lager taket ala Kenti på avforum.

    Dette vil nok resultere i bedre lyd, samt litt bedre for lommeboka også.
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Det er varmt, men har endelig kommet litt igang igjen. FIkk første av totalt tre pakker med ventilasjon utstyr idag. 4 Lydfeller på ø125:

    felle.jpg


    Ellers venter jeg på loftsvifte, diverse rør & koblinger og rør+felle for utkast.

    Siden det ikke blir stjernehimmel lenger, kommer taket til å bli ca sånn:

    Skjermbilde 2014-07-09 kl. 21.04.57.jpg


    De "åpne" plassene er tiltenkt akkustikplater o.l.

    Det blir nedsenk ramme rundt til spottene, derfor har jeg satt opp spikerslag i taket. Må gjøre tilsvarende på motsatt vegg i morgen. Her kommer også tilluft/avtrekks rørene, derfer venter jeg litt med å plaste/isolere denne.

    spikerslag.jpg


    Isolert litt tak idag, var en prøvelse mtp varmen!!

    tak.jpg
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Da er resten av taket isolert bortsett fra de to rekkene hvor ventilasjonsrørene skal gå. Alt av utstyr, bortsett fra rør fra vifte og ut i friskluft er på vei med posten - slik at jeg forhåpentligvis iløpet av helga kan isolere resten av taket og begynne å plaste hele rommet. Det manglende røret kan jeg legge fra loftet og ut.

    tak.jpg


    Har handlet inn beis så må vel få gjordt det i løpet av sommeren også..

    Salg på coop forrige uke endte med en slik sag, håper og tror jeg får bruk for den etterhvert :) Kunne nok brukes til eventuelt å kape til noe subkasser for gøy også etterhvert - men ikke derfor jeg kjøpte den.

    172230.jpg
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Blir bra dette, rene snekkeren jo. :)
    Ikke lenge til det blir lytting nå! :)
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Jo takk, gjør så godt man kan :) Men er nok en liten stund til det blir lyd enda er jeg redd.


    Går sakte men sikkert fremover med ventilasjonen her. Er utrolig varmt på loft, så orker bare en time annenhver dag. Men nå er hvertfall alt av rør lagt ferdig på loftet, og koblet sammen. Gjenstår nå å koble det elektriske til vifta og feste rørene litt. Håper jeg orker å gjøre meg ferdig imorgen, skal prøve å ta litt bilder da. Da kan jeg forhåpentligvis isolere ferdig tak og begynne på plastingen snart. Skal også begynne på ferie til uka, så da er det litt andre prosjekter i huset som er planlagt som må gjøres før jeg kommer videre med kinoen....


    Handlet meg nye høytallere idag, ble ett par brukte Dali høytallere - tok med den tilhørende subben også, er god på musikk, hvordan den gjør seg på film vet jeg ikke men fikk en god pris, og musikk er tross alt første prioritet. Har ikke hentet de enda, regner med at jeg gjør det neste uke.
     

    Vebbis

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.03.2008
    Innlegg
    570
    Antall liker
    382
    Torget vurderinger
    1
    Det blei helicon 400 og den s600 eller hva den heter?
    Det blir nok godknall :)
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Da har jeg fått testet viften litt, og den var ganske støysvak. Den er nå satt opp til å kunne kjøres i tre trinn i tilleg til "av" posisjon. Trin en og to hører man knapt at det står på. I trinn tre hører man det derimot ganske godt, men virker som det er mer støy fra selve vifta enn i rørene, slik at når jeg får isolert ferdig og gipset taket så er det nok ikke så sjenerende heller.

    Ett øar bildet, av dårlig kvalitet - i denne varmen er det ikke fristende å oppholde seg på loftet lengre enn man må.

    avtrekkalene.jpg


    Her er en av avtrekkskanalene. Henger litt på halv-tolv nå, men har tegning med nøyaktig plassering, så justerer dette inn og fester når jeg isolerer ferdig. Håper å begynne på dette i morgen.

    tilluft.jpg




    Her er tilluftkanalene. Alle kanaler har hver sin lydfelle.

    tak.jpg



    avtrekk.jpg


    Her er røret som går ut fra vifta. 160mm

    skap.jpg


    Strømforsyningen og IP-gatewayen tok kvelden under tordenvær tidligere i sommer, dette er nå byttet. Forhåpentligvis holder det litt lenger nå, har montert overspenningsvern på svakstrømmen i tillegg.
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Det snegler seg videre i kinoen, taket er nå ferdig isolert.

    takoversikt.jpg

    yttervegg.jpg


    Neste på blokka nå er å rydde, og etterhvert begynne å plaste.

    Har skjedd litt ute også, første strøk er ferdig. Det som er umalt skal beises svart.
    Begynner på strøk to i morgen....


    beis.jpg
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Da har jeg endelig fått plastet ferdig :)

    kino.jpg


    Bildet er tatt fra bak lerret.


    Nå gjenstår det å teipe "litt"... Satser på å få gjordt det ferdig iløpet av neste uke, og kanskje få kjøpt inn gips uka etter det igjen. Har revet alt innvendig i inngangspartiet i huset også, så ser for meg at det tar litt tid å bygge opp igjen også...

    Planen nå er dobbel gips i tak og vegger før jeg lekter ut 2" på veggene for strøm og litt mer isolasjon. Tilslutt blir det smartpanel som skal males i en mørk matt farve. Taket blir senket ca 15 cm ned fra gipsen. Blir en slags kopi av taket til kenti(avforum), med akustikkplater i midten og en ramme rundt av mdf for spotter etc.
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Da har jeg endelig fått plastet ferdig :)

    Vis vedlegget 272159

    Bildet er tatt fra bak lerret.


    Nå gjenstår det å teipe "litt"... Satser på å få gjordt det ferdig iløpet av neste uke, og kanskje få kjøpt inn gips uka etter det igjen. Har revet alt innvendig i inngangspartiet i huset også, så ser for meg at det tar litt tid å bygge opp igjen også...

    Planen nå er dobbel gips i tak og vegger før jeg lekter ut 2" på veggene for strøm og litt mer isolasjon. Tilslutt blir det smartpanel som skal males i en mørk matt farve. Taket blir senket ca 15 cm ned fra gipsen. Blir en slags kopi av taket til kenti(avforum), med akustikkplater i midten og en ramme rundt av mdf for spotter etc.
    Blir bra dette. Smart med "ny" vegg utenpå gipslagene. Blir rimelig lydtett da. :)
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Har fått gjordt lite den siste tiden, men i dag fikk jeg gjordt "drittjobben" - har nå teipet alle skjøter og hull i taket. Kanskje jeg begynner på veggene i morgen, hvis jeg rekker. Planen er å handle gipsplater i slutten av uka, så håper full gass igjen i kinoen neste uke - selv om ferien er slutt.

    Har forøvrig ett annet prosjekt som har tatt litt av kinotiden min, ingangspartiet ser slik ut...

    IMG_1849.jpg
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.388
    Torget vurderinger
    13
    Konge, gipsing er jo gøy - ihvertfall når isolasjonsjobben er unnagjort :)
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Ja - det går nok ganske kjapt, bare jeg får begynt :) Desverre er det ingen "hele" plater, alle må knekkes litt, men tror alikevel det skal gå ganske greit.
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Første lag med gips i taket er nå ferdig!

    Lag 2 går nok kjappere, da den skal ligge motsatt vei av de første og dermed mindre knekking.

    Har ikke vært så super nøye, er først og fremst for demping ut dette. Tenkte å skru lag to rett på uten noe fuging eller greenglue etc. Taket skal senkes ca 13 cm, så ingenting av dette blir synling.

    gipstak.jpg
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.388
    Torget vurderinger
    13
    Dette tror jeg blir ett knallbra rom !! Hva blir målene igjen ?
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Takker for tilliten :)

    Rommet blir ca 4x6,8 minus den falske veggen som kommer en drøy meter ut. Takhøyden nå er 2,50, men blir senket i en ramme rundt i rommet for spotter - og akkustik plater i midten. Har stjålet ideer fra kenti på avforum som har dette fine taket, som jeg kommer til å bruke som mal:

    12_IMG_5873.jpg






    Bak lerretet kommer elektronik, senterhøytaller og subben(e).

    Ellers så er planen å legge opp til 9 høytallere, 2 høyde forran bak lerret og resten rundt i rommet. Lurer på om jeg skal/bør legge opp til to høytallere over hode også, ser jo ut som atmos er på full fremmars nå. Husker ikke hvor mange utganger min marantz av7005 har, men tror det er "kun" 7.2 - men tipper det holder mer enn nok lenge. Å legge rørene klare til eventuelle flere høytallere er ingen stor utgift så det kommer jeg til å gjøre selv om det ikke blir i bruk med det første.

    Kanskje legge opp til to subber bak i rommet også.
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.388
    Torget vurderinger
    13
    Tror jeg ville lagt opp til alle de ekstra punktene, ser for meg selv at dersom jeg bygger nytt hus å ha mulighet til ett Atmos oppsett med høytalere i tak. Spørs jo litt på filmene at de har slike lydspor og at de ikke må "fakes" i receiver.. :) Uansett som du skriver kostnaden er jo svært liten. Hvordan tenker du på akustikken her foruten om taket som jeg har fått med meg ? Blir vel en mørk farge siden du skal inn med lerret og PJ ..
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Ja, er veldig surt å mangle noen punkter etter en stund kun fordi man villle bli fort ferdig når man holdt på. Ser ikke så strøkent ut å måtte dra noen kabler over taket i ettertid heller :) Jobber i tillegg i elektrikerfirma, så rør etc har jeg god tilgang til :)

    Ser for meg at, i likhet med 3D så er det noen få som er virkelig bra med atmos, og resten er bedre uten. Tipper at filmer som er spilt inn med atmos og kommer med dette på blu-ray er tøffest. En film som Gravity gleder jeg meg hvertfall veldig til å se igjen, i en mørk kino med lyd over alt - kun sett den rett på tven, med sollys og lyd i to kanalar.

    Igjen så blir det litt ala kenti på veggene også, Kommer til å kjøre tilsvarende med mørkevegger, med akustikkplater hengene på veggen. Kommer til å ha motiv på disse, antageligvis svart/hvitt. Bak lerretet kan det være aktuelt å gjøre noe i hjørnene/bassfeller - men her må jeg nok prøve meg litt frem. Dette vil jo ikke syns, så her er muligheten større til å "mikse til noe".

    Bakveggen blir dekket av platehylle/vinylplater - som vil antageligis gi litt diffusor effekt.

    Gulvet blir teppefliser, antageligvis en mørkblå farge.

    Klør i fingrene.... :)
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Dårlig mobilbilde av dagens innsats - gikk tom for teip, så vet ikke helt om jeg fortsetter på lag to på den ene veggen ellerom jeg venter til jeg får kjøpt mer.

    bilde.jpg


    Håper jeg får dratt opp tempo på byggingen litt fremover...
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Begynner å dra seg til nå! Syns du er dyktig som klarer å holde motivasjonen oppe!
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Takk for det :) Syns gips er ulidelig kjedelig, så blir ikke så mange av gangen :) Ser frem til å begynne med treverk og rør igjen.
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Da har resten av påbegynt vegg og en kortvegg til fått gips på seg :)

    Dårlig mobilbilder i dag også:

    bilde 1.jpg


    bilde 2.jpg


    bilde 3.jpg


    Da gjenstår det en langvegg, så har veggene fått ett lag og taket får to lag. Ser muligheten for å bli ferdig med lag to på veggene iløpet av uka/begynnelse av neste. Har målt meg til at jeg trenger 26 plater for å komme i mål, og har telt bunken - 27 plater :)
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Har i dag fått to lag gips på tre vegger, og begynt på første lag på siste veggen - men gikk tom for teip, igjen... Det er uansett fotball straks, så hadde ikke rukket mye mer uansett. Har som mål å bli ferdig på tirsdag med gips. Neste på planen da er rydding av kino og garasje, så bilene kan inn. Deretter begynne planleggingen av deling av vegger, plassering av bokser ++ samt utlektikt av tak og vegger.


    Status kino:


    gips1.jpg

    gips2.jpg


    Slenger ut ett bilde med status gang i huset - her gjenstår lister/utforing ytterdør og vindu samt maling av dører. Har dog skjedd endel siden gulvet bestod av sand og gress :)

    ganghus.jpg
     

    freddie77

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.09.2009
    Innlegg
    866
    Antall liker
    457
    Arbeidsmaur, du!

    Mye bra arbeid, både på hus og garasje/kino. Satser på at det verste er over når gipsen er på plass...

    Lykke til videre :)
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Takk for det :)

    Ja, skal bli godt å bli ferdig med den j=()#lige gipsingen - liker bedre å jobbe med treverk, hehe.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn