ANMs Analoge Ablegøyer

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Spill it! Har du sagt A, har du sagt A.

    Frister nesten å gjette hva det er, men vil ikke være like kjip som Dazed var i tråden min når han avslørt den nye RIAA'en min før jeg rakk å legge ut bilde av den. ;D

    Kjip? Avslørte? Jeg gjettet, jeg. Er det ikke det man håper på når man legger ut unboxing-bilder? ;)

    Om noen gjetter riktig right off the bat, får man ta det som en mann. ;)
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.896
    Antall liker
    4.340
    Ikke er jeg den skærpæste kniven i skoffen, støgg som juling og kropp som en selonge. Men dagene går, penger strømmer inn, det vår og kjærlighet i lufta.
    Ønderdoggrettorikk.

    Du har fyrt av altfor mange skarpsindige observasjoner til at det funker.
     
    A

    ANM

    Gjest
    Om vi tar uttrykket bokstavlig vil jeg påstå det er ganske presist. Er i selskap med et knippe høyst oppegående herrer her inne.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.332
    Sted
    Smurfeland
    Spill it! Har du sagt A, har du sagt A.

    Frister nesten å gjette hva det er, men vil ikke være like kjip som Dazed var i tråden min når han avslørt den nye RIAA'en min før jeg rakk å legge ut bilde av den. ;D

    Kjip? Avslørte? Jeg gjettet, jeg. Er det ikke det man håper på når man legger ut unboxing-bilder? ;)

    Om noen gjetter riktig right off the bat, får man ta det som en mann. ;)
    Pøh. Du ødela tråden min. Var ingen som hadde bedt noen om å gjette noe som helst. :mad:

    Tanken var at de som leste skulle trygle og be om at jeg avslørte det selv, helt til jeg fikk lagt ut et bilde av stasen. Prøv å husk det til en annen gang. :p

    Dessuten tror jeg du bare hadde flaks som klarte det på første forsøk.
     
    A

    ANM

    Gjest
    Helt enig med deg jeg berserkr. ;) Jeg så også umiddelbart hva det var, hadde ikke trengt gjette en gang, men holdt min munn. Disse særpingæne vettu. En grunn til at de omtales som østfolds skrevsvette...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.080
    Antall liker
    20.303
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    ANM har du sletta YouTube videoen i signaturen din?
     
    A

    ANM

    Gjest
    Nei, men den virker kun på PC grunnet copyright. Har en som lyden er nesten fjernet som skal fungere.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.332
    Sted
    Smurfeland
    Helt enig med deg jeg berserkr. ;) Jeg så også umiddelbart hva det var, hadde ikke trengt gjette en gang, men holdt min munn. Disse særpingæne vettu. En grunn til at de omtales som østfolds skrevsvette...
    Ja, disse særpingene... de virker ikke helt trygge, så kanskje best å ikke si for mye. ;D
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    I Gudbrandsdalen går folk fra Kvam for å ikke være de smarteste, såkalte kvamværer. Da jeg bodde i Østfold var munnhellet det at særpinger delte status med folk fra Kvam. Nå kjenner jeg brilliante folk fra begge steder, så da stemmer det sikkert ikke... :)
     
    A

    ANM

    Gjest
    Kremt! Har både bodd, giftet meg og har en sønn i særp. Men jeg kan bare våge å kalle ham særping, det skal han ikke ha på seg da han er innflytter født i Fredrikstad.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.332
    Sted
    Smurfeland
    I Gudbrandsdalen går folk fra Kvam for å ikke være de smarteste, såkalte kvamværer. Da jeg bodde i Østfold var munnhellet det at særpinger delte status med folk fra Kvam. Nå kjenner jeg brilliante folk fra begge steder, så da stemmer det sikkert ikke... :)
    Kjøpte en bil en gang av ei kjerring fra Kvam. Skjønner lett hvordan det ryktet har oppstått.
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS
    A

    ANM

    Gjest
    Pent vær, ny sykkel, hjemme alene, møkkete bil, ødelagt utekran. Slike dager får man aldri gjort noe...
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.332
    Sted
    Smurfeland
    Jeg har støvsugd og planlegger å dusje. Det får være godt nok på en dag som dette.
     
    A

    ANM

    Gjest
    Nå har jeg faktisk syklet meg en tur og snakket med karen som skulle lage føtter til racket. Han måtte plutselig på Nordsjøen, så da utgår det førebels.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.332
    Sted
    Smurfeland
    En tidlig sykkeltur på puben en lørdag formiddag høres ikke så dumt ut. Fint at iallfall noen får gjort noe.
     
    A

    ANM

    Gjest
    Kastet nedpå en halvflaske Smirnoff og testet den innaskjærs. Må tilpasse og justere den litt før den store utfarten.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Drar snart på HA treff i den store byen. Blir nok røft, kjedelig og heller leit generelt sett... ;)
     
    A

    ANM

    Gjest
    Ble med min vakre lille datter på liten tur, begge med nye sykler. Den gleden som strålte ut av henne der hun tråkket avgårde med vann i sykkelflasken og 6 gir... Jeg trenger ikke mer for å signere ut en perfekt dag.

    God Påske til alle min audiofile brødre og søster
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.088
    Antall liker
    8.018
    Torget vurderinger
    12
    God påske til deg også, André. Ligg unna gammel Dansk en stund ;)
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Glemmer aldri juniors første sykkel. Han var vel tre år, og hadde sett på den gjennom et butikkvindu hver dag han og mamma hadde gått til butikken. Da han fortalte om den gikk vi sammen til butikken og fikk den satt opp til ham med en gang og tok den med oss hjem. Funklende, lykkelige barneøyne! Det er de som gjør livet godt å leve. Husker akkurat samme situasjon med det første akebrettet. Siden vi hadde oppholdt oss store deler av hans oppvekst i Roma og Kampala var hans første møte med skikkelig snø en utrolig opplevelse. Et enkelt akebrett med brems på hver side for manøvrering var nok til å gjøre ham ekstatisk. Men merkelig småforlangt har han blitt som ungdom. Moren har gjort en god jobb med å prente nøysomhet inn i gutten, noe faren ikke er like flink til. :rolleyes:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.548
    Antall liker
    64.572
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Første som slår inn mellom ørene. Fett! Visuell fryd! :)

    Det neste som slår meg er at subber kanskje også hadde fungert for en latkuk som jeg. Her har du flydd rundt som en lemen på gulvet og flyttet subber frem og tilbake for å få finne den beste plasseringen. De endte likevel opp der jeg ville satt dem med lukkede øre og åpne øyne ;)
     
    A

    ANM

    Gjest
    De er merkelig nok ikke plassert der av visuelt estetiske grunner. For uten mulighet til finjustering av fase/tid, ender de jo opp der musikken har sitt hovedutspring.
     
    J

    Jim I Hendriksen 2nd Edt.

    Gjest
    Alltid kjekt å se når folk har plassert høyttalerne slik at de gir best mulig lyd og ikke hvor de passer best inn i omgivelsene. Det siste ser man altfor ofte.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Lekkert broder ANM. Nå begynner det å klø etter en tur nedover. Må ta det litt pent, er rimelig groggy i dag pga bilkjøring. Men der går fort over. Da skal jeg nedover og diskutere Haldol's mange gode bieffekter ifht tysk ompa jazz.. ;)
     
    A

    ANM

    Gjest
    Takk min venn, håper det ikke skuffer alt for meget. Vi er litt lavmælte og beskjedne her nede, ikke slike gapatroster som dere med hønn og annet juks.
    Haldol sier du? Trodde kanskje det kunne være en fordel med psykose i fri blomstring når jeg forer deg med kraut. Om ikke håper jeg du legger igjen ett brett eller to.;)
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    svart-hvitt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.01.2015
    Innlegg
    6.378
    Antall liker
    4.025
    Torget vurderinger
    0
    XLR

    Hvor blir det av bilder av boksene som XLR-kontaktene skal inn i. Dette er ikke noen påskekrim!

    Utålmodig påskehilsen fra s-hv.
     
    A

    ANM

    Gjest
    Jeg lover å gi bred dekning når den er på plass. Har fått antydet at den ankommer i morgen, men jeg har den ikke før jeg har den.
     
    A

    ANM

    Gjest
    Som vanlig oppe før alle og nyter en kaffe i freden og roden. I dag må jeg gjøre noen vårlige plikter utendørs, men ha lagt klart møbelverktøyet som jeg håper jeg får brukt for senere i dag.

    AAAMP1.jpg
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.433
    Antall liker
    8.577
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Kassa som står under racket, er det bare for å komme litt opp fra gulvet?
    Ser en annen stygg sak her, er ikke skiver mellom mutter og plate;(
    Men tenke seg til å bli kalt særping, når man bor laaaaaangt der ifra:)
    Har fundert litt, du triller ned til pubben? for du bor før du kommer inn til det vi kaller "sentrum" av Råde fra Rygge?

    Steinar.
     
    A

    ANM

    Gjest
    Jeg kaller kassa for et podium, men ja.
    Det er et bevist valg, trenger ikke skiver. Trist at du synes "kassa" var stygg, håpet på mange bestillinger.;D Noen møbelsnekker er jeg ikke dessverre.
    Har jeg kalt deg særping?
    Jeg bor ikke i Karlshus nei, som er "sentrum" av Råde.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn